Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Смазка цепи велосипеда. Откроем ноу-хау?

Это сильно сложно для меня, тем более когда каждый день катаешься.

Про спирт - Гепс шутит ))))
 
Перший раз так мив ;).
Донедавна я був найбільшим противником догляду за ланцюгом - ще на минулій сторінці цієї теми :D. На одному велі планетарка з вічним х1 ланцюгом, на іншому дешевий х8, який міняв часто.
Але тепер маю х9 ланюг, який вдвічі дорожчий, плюс ціни загалом ояєбу. По 400-500 кілька ланцюгів + касету нах за сезон - шкода.
Ну і все ж хочеться нарешті з чистим ланцюгом та зірками їздити.

Думаю капітальне миття частіше разу на місяць за майже щоденної їзди не треба буде. А раз на тиждень потарахтіти у баклажці з керосином, а потім на сонці посушити - не проблема.
 
А вот это кино уже было здесь?
 
Ну по суті те ж "правильне" мастило для ланцюгів - рідке, що затікає усюди, а потим випаровується чи полімеризується до більш в'язкого стану. Гірше не буде точно.

Доречі, про графітову змазку.
Підшаманював нещодавно вел знайомому. Барабан трещотки задньої втулки сидить на підшипниках тертя( втулка крута), замазано все графітом. Ну графіту у знайомого не знайшлося, плюс треба було ще дещо докупити - відправив я його скуплятись загалом, а за пару днів знову у нього все доробляли. Купив він якийсь графіт ноу нейм у пластиковій баночці як зпід ліків у бариг на місцевому базарі. Проста наклейка "графітова змазка" й усе. Усередині якась гидота, що натурально пахне лайном. Консистенція схожа на правильну, але при розтиранні відчуваються якісь відносно великодисперсні часточки. Підшипники трещотки взагалі перестали обертатись. Їхати ще раз кудись він відмовився та в результаті трещотка на литолі тепер.
Може то звичайне лайно було... :D
 
Останнє редагування:
Сьогодні вирішив зушлити по швиденько помити впринципі майже чистий ланцюг у лише пральному порошці. Результат - поганий. Порошок майже розчиняє мастило, а відповідно й не вимиває його та бруд ньому. Треба спочатку керосином.
Ну або бензином, його по-уму змивати потім не треба. Але він набагато дорожчий, "брудний" керосин взагалі копійки коштує.

Змащування шприцом усередину втулок витрачає меньше пів кубіка.
 
Останнє редагування:
Половину недели катаюсь на жидкой силиконовой смазке, купленной за копейки на барабане.

Ну ничего! Я перед выездом смазываю куба 2-а на цепь, через иголку шприца наношу смазку на крутящуюся цепь.. и приезжаю после прогулки - вытираю цепь тряпкой от пыли и всего остального насухо. Потом на след. день - тоже наношу перед выездом!

Ни говна нет на цепи (как от веретенки, что налипало на звезды постоянно какое-то УГ), ни грязи сильной при протирке тряпкой. И цепь смазанная всегда и очень дешево!
 
Да ну змащувати кожен раз перед виїздом це жопа.
Плюс витирати треба після змащування. Ну після поїздки теж можна, гірше не буде.

Якщо вже хочеш дешево, зроби як у мувіку вище - розчини якусь консистентну змазку якимось розчинником. Щоб те мастило трималося та не змащувати щодня.


Що до моторексу, яким змащуваю я.
Після змащування прокатав десь 150км. Пробив колесо та тут же й ланцюг проінспектував. Мастило тримається, візуально ніякого бруду не видно( не протирав), при протиранні ганчіркою звичайно трохи пилу знайшлося.
 
Останнє редагування:
Та не, у меня это занимает времени:

1 минута - нанести смазку силиконовую на цепь
1 минута - после приезда поставить тряпку и покрутить педали назад, вытереть цепь

И всё )))! Мне комфортно - цепь не скрежетает, смазка всегда на ней. А при стоимости цепи 9-терички (в моем случае) в районе 500 грн - забивать на ее смазку это роскошь )))
 
Все ж спробуй консистент + розчинник. Рідке мастило видавлюється у процесі роботи назовні та хапає бруд.

Для мене теж вирішальним стала ціна на 9к ланцюги :)
 
Спреї наносити вкрай незручно та більша частина йде у смітник.
Тож готуйсь до переливу сабжу в шприц ;)
 
Если на распылителе есть трубочка, а не так как на дезиках), то все ок- легонько жмешь чтоб капало и ничего не распыляется в пустоту. Купил года 2 назад motul c3 offroad, так даже и половины балона еще не использовал
 
Ох ніби у мене немає мастила в балончику ніякого. ВД40 є у всіх - і всі знають, як він пшикає коли хочеться лише трохи капнути. І це на 114 втулок ланцюга...
Напшикав у стаканчик, шприцом всосав - готово.
 
Ох ніби у мене немає мастила в балончику ніякого. ВД40 є у всіх - і всі знають, як він пшикає коли хочеться лише трохи капнути. І це на 114 втулок ланцюга...
Напшикав у стаканчик, шприцом всосав - готово.
Согласен, но у меня нормально получается, мож конечно и от балона зависит. Не знаю получится ли ее в шприц набрать, она там с растворителем каким-то и быстро густеет.
 
Що ніколи консистент бензином не розчиняв, щоб затік кудись? Теж швидко бенз випаровується, але у шприці живе нормально.
Нікуди йому зі шприца випаровуватись.
 
Не не приходилось) еще. Попробую. Раньше особо не следил, а Тут тоже жизнь придавила, вот думаю со старого вела 8х кассету и цепь снимать - они там почти не использованые, и запасная цепь еще осталась.
 
І як та піна попаде усередину втулок?
У мене отаке є. Чудово змащує усе, де потребується консистент. Ланцюг пробував змащувати розчинюючи в бензині - гуд, але геморно.
 
Ну ти сказав піна - от я тобі й показав реально піну. Що там в тебе за піна я так і не зрозумів. То піна, то стає рідкою.
Ну а мастил, що "застигають", зараз багато - кожне мастило для ланцюгів є таким.

Те, що я показав - звичайний консистент в бляшанці. Літій. А піниться щоб ніби не розбрискуватись та швидче випаровуватись, а відповідно й не зтікати.
 
А что будет если силиконовым спреем смазать цепь ?
 
Ну якщо він рідкий та затече куди треба, то все ок буде. От тільки витирати погано. Я зі шприца голкою прямо у щілину між втулкою та боковиною заливаю, назовні вприципі нічого й не потрапляє.



Так, сьогодні знову вимив ланцюг. Впринципі він був чистий, але я нарешті вирішив прибрати зайву ланку бо затрахав цокати по рамі.
Помив у керосині, сушив на примусі на вулиці. Вдома на плиті це неможливо бо дуже ароматно.
Для домашньої сушки минулі рази змивав керосин пральним порошком.

Треба буде у бензині спробувати - його сушити не треба.
 
Останнє редагування:
Ну якщо він рідкий та затече куди треба, то все ок буде. От тільки витирати погано. Я зі шприца голкою прямо у щілину між втулкою та боковиною заливаю, назовні вприципі нічого й не потрапляє.

У меня к балону с этим спреем, специальная насадка с "усиком" шла, попробую как нибудь ею звенья "промочить", ради интереса так сказать.

Если что всегда можно искупаться в бензине и вернутся к машинному маслу :rolleyes:
 
Назад
Зверху Знизу