...
5.13. Банк під час установлення ділових відносин з клієнтом або проведення фінансових операцій з готівкою без відкриття рахунку на суму, що дорівнює або перевищує 150000 гривень, або на суму, еквівалентну зазначеній сумі в іноземній валюті, зобов'язаний:
з'ясувати мету і характер майбутніх ділових відносин, визначити суть діяльності клієнта;
оцінити фінансовий стан клієнта;
установити відомості про фізичних осіб, які є власниками істотної участі в юридичній особі - клієнтові банку, а також про контролерів клієнта (щодо клієнта - фізичної особи за наявності);
визначити рівень ризику клієнта.
5.14. Банк проводить оцінку фінансового стану клієнтів:
під час установлення ділових відносин з клієнтами;
щороку - клієнтів високого рівня ризику;
не рідше одного разу на два роки - клієнтів середнього рівня ризику;
не рідше одного разу на три роки - клієнтів інших рівнів ризику;
до проведення фінансової операції - клієнта, який проводить фінансову операцію без відкриття рахунку на значну суму.
Банк додатково проводить оцінку фінансового стану клієнта відповідно до підпунктів 4.3.1-4.3.3, 4.3.5 пункту 4.3, абзаців четвертого - сьомого, дев'ятого - одинадцятого, чотирнадцятого пункту 4.6 глави 4 Положення про порядок формування та використання резерву для відшкодування можливих втрат за кредитними операціями банків, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 06.07.2000 N 279 ( z0474-00 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.08.2000 за N 474/4695, якщо за результатами здійснення щоквартального аналізу фінансових операцій клієнта, передбаченого пунктом 5.21 цього розділу, виявлена невідповідність фінансових операцій клієнта його фінансовому стану та суті діяльності, - не пізніше кварталу, наступного за звітним, в якому виявлена така невідповідність.
5.15. Банк для проведення оцінки фінансового стану клієнта використовує такі джерела інформації:
річну фінансову звітність клієнта - юридичної особи та фізичної особи - підприємця (за наявності), що складена відповідно до вимог законодавства України та отримана банком безпосередньо від клієнта (баланс, витяги, що містять дані про прибутки та збитки господарської діяльності клієнта, податкова декларація з додатками);
дані щодо руху коштів за рахунком (рахунками) клієнта, відкритим(и) у банку;
фінансову звітність клієнта - юридичної особи, що опублікована в засобах масової інформації відповідно до вимог законодавства України;
фінансову звітність клієнта та інформацію щодо фінансового стану, що отримана із спеціалізованих веб-сайтів мережі Інтернет.
Банк для проведення оцінки фінансового стану клієнта може використовувати інформацію, що отримана від клієнта банку, від третіх осіб, від державних органів, додаткову інформацію з інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою).
5.16. Банк під час реалізації Програми ідентифікації та вивчення клієнтів банку зобов'язаний формувати та вести електронні анкети клієнтів за формами, наведеними в додатках 1-6 до цього Положення.
5.17. Банк в разі потреби приймає рішення про доповнення анкет(и) додатковими даними.
5.18. Анкета є внутрішнім документом в електронному вигляді банку і має містити всю інформацію, отриману банком за результатами ідентифікації та вивчення фінансової діяльності, результати оцінки фінансового стану клієнта, щоквартального аналізу його фінансових операцій, уточнених даних щодо ідентифікації, а також висновки банку щодо репутації клієнта та оцінки ризику клієнта.
5.19. Анкета формується за результатами здійснення ідентифікації клієнта на етапі встановлення відносин з ним. У процесі вивчення фінансової діяльності клієнта інформація, що міститься в анкеті, доповнюється новими або уточненими даними в порядку, установленому Програмою ідентифікації та вивчення клієнтів банку.
...