Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обязаности инспектора ГАИ

🔴 21:08 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • 🔴 21:08 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #61
Вот такой прибор нужно для них возить, по моему убедительно :D
MarineMag1.jpg

Мне этот больше нравится
jackhammer.jpg
 
  • 🔴 21:08 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #63
Рекламная пауза....ггг я пацтолом :ги:
y11a-Ql3NqA&feature

комментарий автора ролика
Остановил ГАИдёныш, спросил что перевожу и навсегда скрылся в темноте... Призрак, что-ли...?
 
  • 🔴 21:08 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #64
Твой конечно компактнее, но пробъет ли он жировую прослойку на ебале шакала :confused:

Окстися! Это джекхаммер :) Он вообще-то - штурмовой дробовик. Его цель - снести чувака в бронике. Он броник конечно не пробивает - но то, шо под ним, превращается в отбивную.
 
  • 🔴 21:08 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #65
Окстися! Это джекхаммер :) Он вообще-то - штурмовой дробовик. Его цель - снести чувака в бронике. Он броник конечно не пробивает - но то, шо под ним, превращается в отбивную.

Принимаецца :клас: На ряду с огнетушителем и аптечкой :іржач:
 
  • 🔴 21:08 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #66
Окстися! Это джекхаммер :) Он вообще-то - штурмовой дробовик. Его цель - снести чувака в бронике. Он броник конечно не пробивает - но то, шо под ним, превращается в отбивную.
это как? кумулятивный, что-ли?
 
  • 🔴 21:08 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #67
это как? кумулятивный, что-ли?
Нет, просто дохуя пороха сыпят :) Выстрел у него мощный.

Система барабанная. Барабан одноразовый (перезаряжается заменой снаряженного барабана.
Барабан имеет возможность быть использованым в качестве противопехотной мины - размещается в грунте зарядами кверху, при срабатывании - все патроны стреляют.
 
  • 🔴 21:08 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #69
Нет, просто дохуя пороха сыпят :) Выстрел у него мощный.

Система барабанная. Барабан одноразовый (перезаряжается заменой снаряженного барабана.
Барабан имеет возможность быть использованым в качестве противопехотной мины - размещается в грунте зарядами кверху, при срабатывании - все патроны стреляют.
:клас:
злостный агрегат.
 
  • 🔴 21:08 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #70
Нет, просто дохуя пороха сыпят :) Выстрел у него мощный.

Система барабанная. Барабан одноразовый (перезаряжается заменой снаряженного барабана.
Барабан имеет возможность быть использованым в качестве противопехотной мины - размещается в грунте зарядами кверху, при срабатывании - все патроны стреляют.

т.е. стреляют вверх и по кому?
 
  • 🔴 21:08 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #74
..а для для борзых гаишников надо под сидением иметь монтировку
Кривой стартер(то исть - заводная ручка) :D лежит постоянно.Пользуюсь только в морозы для первого проворачивания двига,по второму назначению - кому-то между рог - еще не использовал.Но лежит под водительским сиденьем....:rolleyes:
по тому, кто будет сверху...
А там может быть кто угодно....:)
 
  • 🔴 21:08 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #75
начну с того,что я вычитал о наших водительских правах и обязанностей ИДПС

Закон о милиции
Ст.3. Тут вроде все ясно.
Стаття 3. Принципи діяльності міліції

Діяльність міліції будується на принципах законності, гуманізму, поваги до особи, соціальної справедливості, взаємодії з трудовими колективами, громадськими організаціями й населенням.

Діяльність міліції є гласною. Вона інформує органи влади і управління, трудові колективи, громадські організації, населення і засоби масової інформації про свою діяльність, стан громадського порядку та заходи щодо його зміцнення. За погодженням з міліцією засоби масової інформації можуть акредитувати своїх журналістів при її органах. Не підлягають розголошенню відомості, що становлять державну або службову таємницю.

У підрозділах міліції не допускається діяльність політичних партій, рухів та інших громадських об'єднань, що мають політичну мету. При виконанні службових обов'язків працівники міліції незалежні від впливу будь-яких політичних, громадських об'єднань. (Частина третя статті 3 в редакції Закону N 2484-12 від 19.06.92)

Ст.5 О том,что по первому вашему требованию, ИДПС должен предоставить служебное удостоверение
Міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом. Ніякі виняткові обставини або вказівки службових осіб не можуть бути підставою для будь-яких незаконних дій або бездіяльності міліції. Для забезпечення громадського порядку працівники міліції зобов'язані вживати заходів незалежно від свого підпорядкування.

Міліція поважає гідність особи і виявляє до неї гуманне ставлення, захищає права людини незалежно від її соціального походження, майнового та іншого стану, расової та національної належності, громадянства, віку, мови та освіти, ставлення до релігії, статі, політичних та інших переконань. При звертанні до громадянина працівник міліції зобов'язаний назвати своє прізвище, звання та пред'явити на його вимогу службове посвідчення. У взаємовідносинах з громадянами працівник міліції повинен виявляти високу культуру і такт.

Міліція не розголошує відомостей, що стосуються особистого життя людини, принижують її честь і гідність, якщо виконання обов'язків не вимагає іншого.

Міліція тимчасово, в межах чинного законодавства, обмежує права і свободи громадян, якщо без цього не можуть бути виконані покладені на неї обов'язки, й зобов'язана дати їм пояснення з цього приводу.

Міліція:

забезпечує затриманим та заарештованим (взятим під варту) особам з моменту затримання або арешту (взяття під варту) право захищати себе особисто та користуватися правовою допомогою захисника, реалізацію інших прав затриманих і заарештованих (взятих під варту) осіб;

негайно, але не пізніш як через дві години після затримання або арешту (взяття під варту) осіб повідомляє про їх місцеперебування родичам та у разі заявлення усної або письмової вимоги - захиснику, а також адміністрації за місцем роботи чи навчання;

забезпечує харчування затриманих осіб три рази на добу за єдиними нормами, встановленими Кабінетом Міністрів України;

у разі необхідності вживає заходів щодо негайного надання медичної та іншої допомоги затриманим та заарештованим (взятим під варту) особам.

(Частина п'ята статті 5 в редакції Закону N 2322-IV (2322-15) від 12.01.2005)

У разі заявлення затриманими або заарештованими (взятими під варту) особами усної або письмової вимоги про залучення захисника працівники міліції не мають права вимагати від них надання будь-яких пояснень або свідчень до прибуття захисника. (Статтю 5 доповнено частиною шостою згідно із Законом N 2322-IV (2322-15) від 12.01.2005)

Про заявлення вимоги про залучення захисника або про відмову у залученні захисника у протоколі затримання або постанові про арешт (взяття під варту) робиться відповідний запис, який скріплюється підписом затриманої або заарештованої (взятої під варту) особи. (Статтю 5 доповнено частиною сьомою згідно із Законом N 2322-IV (2322-15) від 12.01.2005)

Особам при затриманні або арешті (взятті під варту) працівниками міліції:

повідомляються підстави та мотиви такого затримання або арешту (взяття під варту), роз'яснюється право оскаржувати їх у суді;

надаються усно роз'яснення частини першої статті 63 Конституції України (254к/96-ВР), права відмовитися від надання будь-яких пояснень або свідчень до прибуття захисника та одночасно в друкованому вигляді - роз'яснення статей 28, 29, 55, 56, 59, 62 і 63 Конституції України та прав осіб, затриманих або заарештованих (взятих під варту), встановлених законами, у тому числі права здійснювати захист своїх прав та інтересів особисто або за допомогою захисника з моменту затримання або арешту (взяття під варту) особи, права відмовитися від надання будь-яких пояснень або свідчень до прибуття захисника;

забезпечується можливість з моменту затримання або арешту (взяття під варту) захищати себе особисто та користуватися правовою допомогою захисника.

(Статтю 5 доповнено частиною восьмою згідно із Законом N 2322-IV (2322-15) від 12.01.2005)

У разі невиконання працівниками міліції вимог, встановлених цією статтею, особа, права якої були порушені, та/або її представники (родичі, захисник) можуть звернутися до суду із заявою про відшкодування шкоди у встановленому законом порядку. При цьому такі особи звільняються від сплати державного мита. (Статтю 5 доповнено частиною дев'ятою згідно із Законом N 2322-IV (2322-15) від 12.01.2005)

Відшкодуванню підлягають у повному обсязі:

1) заробіток та інші грошові доходи, які особа втратила внаслідок незаконних дій або бездіяльності працівників міліції;

2) майно (в тому числі гроші, грошові вклади і відсотки по них, цінні папери та відсотки по них, частка у статутному фонді господарського товариства, учасником якого був громадянин, та прибуток, який він не отримав відповідно до цієї частки, інші цінності), вартість вилученого майна, якщо його повернення в натурі та в тому ж стані стало неможливим;

3) суми, сплачені громадянином у зв'язку з поданням йому юридичної допомоги;

4) моральна шкода.

(Статтю 5 доповнено частиною десятою згідно із Законом N 2322-IV (2322-15) від 12.01.2005)

Відшкодування моральної шкоди провадиться у разі, коли незаконні дії або бездіяльність працівників міліції завдали моральної втрати громадянинові, моральних страждань, призвели до порушення його нормальних життєвих зв'язків, вимагають від нього додаткових зусиль для організації свого життя. (Статтю 5 доповнено частиною одинадцятою згідно із Законом N 2322-IV (2322-15) від 12.01.2005)

Моральною шкодою визнаються страждання, заподіяні громадянинові внаслідок фізичного чи психічного впливу, що призвело до погіршення або позбавлення можливостей реалізації ним своїх звичок і бажань, погіршення відносин з оточуючими людьми, інших негативних наслідків морального характеру. (Статтю 5 доповнено частиною дванадцятою згідно із Законом N 2322-IV (2322-15) від 12.01.2005)

Працівники органів міліції несуть матеріальну відповідальність за шкоду, завдану незаконними діями або бездіяльністю в межах, встановлених законом. (Статтю 5 доповнено частиною тринадцятою згідно із Законом N 2322-IV (2322-15) від 12.01.2005)

Ст.126 админ.кодекса Украины
Керування транспортними засобами особами, які не
мають відповідних документів або не пред'явили
їх для перевірки

Керування транспортними засобами водіями, які не мають при
собі або не пред'явили чи не передали для перевірки посвідчення
водія відповідної категорії, талона до нього, реєстраційних та
інших документів, що підтверджують право користування чи
розпорядження транспортним засобом, а у випадках, передбачених
законодавством, належно оформленого дорожнього (маршрутного) листа
або документів на вантаж, що перевозиться, ліцензійної картки на
транспортний засіб, а так само поліса (договору) обов'язкового
страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних
транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"), -

тягне за собою накладення штрафу від двадцяти п'яти до
п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Керування транспортним засобом особою, яка не має права
керування таким транспортним засобом, або передача керування
транспортним засобом особі, яка не має права керування таким
транспортним засобом, -

тягнуть за собою накладення штрафу від тридцяти до тридцяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Керування транспортним засобом особою, позбавленою права
керування транспортними засобами, -

тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п'ятдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Примітка: Положення частин першої та другої цієї статті не
застосовуються до осіб, які у встановленому порядку навчаються
водінню транспортного засобу.
{ Стаття 126 із змінами, внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85, N 7542-11 від 19.05.89, N 1369-12 від 29.07.91,
N 1818-12 від 15.11.91; Законами N 3785-12 від 23.12.93,
N 55/97-ВР від 07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N 1961-IV ( 1961-15 ) від 01.07.2004; в редакції Закону N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }
По идее эта статья имеет выше юр. силу чем пункт 2.4 из ПДД
2.4. На вимогу працівника міліції водій повинен зупинитися з дотриманням вимог цих Правил, а також:
а) передати для перевірки документи, зазначені в пункті 2.1;
б) дати можливість перевірити номери агрегатів і комплектність транспортного засобу;
в) дати можливість оглянути транспортний засіб відповідно до законодавства за наявності на те законних підстав.
Пункты б и в мутные какие-то,т.к. иногда ИДПС указывают их как причину остановки ТС.Оно то и не законно вроде,но и после того как остановились должны выполнять эти пункты. Если не прав, то поправьте.:rolleyes:

Несение службы ИДПС на частном авто запрещено,ссылаемся на 111 приказ

13.2. Нагляд за дорожнім рухом з використанням транспортних
засобів та без такого може здійснюватися відкритим, прихованим чи
змішаним способами.
Відкритий нагляд здійснюється працівниками підрозділів ДПС
при пішому патрулюванні, а також на службових транспортних засобах
(автомобілях, автобусах, мотоциклах), які мають спеціальне
кольорографічне пофарбування.
Прихований нагляд здійснюється працівниками
Державтоінспекції МВС на службових транспортних засобах
(автомобілях) без спеціального кольорографічного пофарбування та
розпізнавальних знаків.

Змішаний нагляд здійснюється одночасно на декількох службових
транспортних засобах (автомобілях, автобусах, мотоциклах), з яких
щонайменше один повинен мати спеціальне, а решта - звичайне
пофарбування.
18.1. Під час несення служби працівникам підрозділів ДПС
забороняється:


18.2. Виймати з кобури і передавати будь-кому свою табельну
вогнепальну зброю.

18.3. Відволікатися від служби і послаблювати увагу під час
нагляду за дорожнім рухом.

18.4. Вступати в розмови з учасниками дорожнього руху з
питань, які не мають відношення до служби.

18.5. Порушувати правила радіообміну, вести неслужбові
розмови по телефону.

18.6. Заходити без службової необхідності в жилі будинки та
інші приміщення.

18.7. У взаємовідносинах з учасниками дорожнього руху
забороняється:
звертатися до учасників дорожнього руху на "ти";
використовувати погрозливі чи ображаючі жести;
допускати при спілкуванні зневажливий тон, грубість,
неввічливе викладення зауважень, вирази або репліки, які ображають
людську гідність, погрози;
пред'являти безпідставні звинувачення.

18.8. Перевозити сторонніх громадян і вантажі в патрульному
автомобілі (автобусі, мотоциклі), а також залишати його
незамкненим та без нагляду.

18.9. Доставляти затриманих осіб до територіальних ОВС на
транспортних засобах, які не призначені для перевезення людей.

18.10. Використовувати під час несення служби технічні засоби
та прилади, які не сертифіковані в Україні та не пройшли повірку
або мають свідоцтво про повірку, термін дії якого минув.

18.11. Самовільно залишати пост, маршрут патрулювання або
відхилятися від нього і змінювати порядок несення служби.

18.12. Порушувати або відступати від вимог ПДР
( 1306-2001-п, 306а-2001-п ), за винятком випадків, визначених
чинним законодавством.

18.13. Передавати будь-кому спеціальні засоби чи прилади,
право керування патрульним транспортним засобом.

18.14. Залишати без нагляду в патрульному транспорті
затриманих осіб.

18.15. Використовувати для несення служби приватні
транспортні засоби.
возмущает 14 пункт приказа 111...
14. Підстави для зупинки працівником
Державтоінспекції МВС транспортного засобу

14.1. Підставою для зупинення транспортних засобів є:
14.1.1. Порушення ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ) водіями.
14.1.2. Характер руху транспортного засобу викликає підозру в
спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна
напрямку руху і (або) швидкісного режиму).
14.1.3. Відсутність номерних (го) знаків (а) на транспортному
засобі або наявність номерних знаків, які не відповідають вимогам
стандартів, закріплені у не встановленому для цього місці, закриті
іншими предметами чи забруднені, що не дозволяє чітко визначити
символи номерного знака з відстані двадцять метрів, а також
керування транспортним засобом за відсутності талона про
проходження державного технічного огляду.
14.1.4. Наявність ознак, які свідчать про технічну
несправність транспортного засобу.
14.1.5. Наявність даних, що свідчать про причетність
транспортного засобу, водія, пасажирів або вантажу до скоєння ДТП,
злочину чи адміністративного правопорушення.
14.1.6. Перебування транспортного засобу в розшуку, а також
наявність даних про використання транспортного засобу з
протиправною метою.
14.1.7. Необхідність опитування водія чи пасажирів про
обставини скоєння ДТП, адміністративного правопорушення, злочину,
свідками якого вони є або могли бути.
14.1.8. Необхідність залучення водія транспортного засобу для
надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам
міліції або як свідка при оформленні адміністративних матеріалів.
14.1.9. Проведення цільових заходів (операції, відпрацювання,
оперативні плани) для перевірки документів на право користування і
керування транспортним засобом, а також документів на транспортний
засіб і вантаж.
14.1.10. Виконання рішень уповноважених на те державних
органів про обмеження чи заборону руху.
14.1.11. Якщо технічний стан транспортного засобу або спосіб
закріплення вантажу на ньому створює небезпеку для інших учасників
дорожнього руху.
14.1.12. Порушення визначеного порядку встановлення і
використання на транспортному засобі спеціальних світлових або
звукових сигнальних пристроїв.
но есть еще закон о милиции(ст11,п21),который гласит
21) обмежувати або забороняти у випадках затримання злочинців, при аваріях, інших надзвичайних обставинах, що загрожують життю і здоров'ю людей, рух транспорту і пішоходів на окремих ділянках вулиць і автомобільних шляхів; зупиняти транспортні засоби в разі порушення правил дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища, а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою; оглядати транспортні засоби і перевіряти у водіїв документи на право користування й керування ними, дорожні листи і відповідність вантажів, що перевозяться, товарно-транспортним документам, наявність страхового поліса (сертифіката), про укладення договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів; проводити технічний огляд автомототранспорту; (Абзац перший пункту 21 частини першої статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом N 1961-IV (1961-15) від 01.07.2004)

вот еще нашел статью в законе о страховании,когда ИДПС могут проверять полис.
21.2. Контроль за наявністю договорів обов'язкового
страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних
транспортних засобів здійснюється:

Державтоінспекцією МВС України під час проведення державного
технічного огляду, реєстрації (перереєстрації) транспортних
засобів, а також при складанні протоколів щодо порушень правил
дорожнього руху ( 1306-2001-п ) та оформленні матеріалів
дорожньо-транспортних пригод;


органами Державної прикордонної служби України під час
перетинання транспортними засобами державного кордону України.

Вот еще добавляю в список статей,статью 307 из Гражданского кодекса Украины,согласно которой без Вашего согласия работники ГАИ не имеют права вести видеосъемку

Стаття 307. Захист інтересів фізичної особи при проведенні
фото-, кіно-, теле- та відеозйомок

1. Фізична особа може бути знята на фото-, кіно-, теле- чи
відеоплівку лише за її згодою.
Згода особи на знімання її на
фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку припускається, якщо зйомки
проводяться відкрито на вулиці, на зборах, конференціях, мітингах
та інших заходах публічного характеру.

2. Фізична особа, яка погодилася на знімання її на фото-,
кіно-, теле- чи відеоплівку, може вимагати припинення їх
публічного показу в тій частині, яка стосується її особистого
життя. Витрати, пов'язані з демонтажем виставки чи запису,
відшкодовуються цією фізичною особою.

3. Знімання фізичної особи на фото-, кіно-, теле- чи
відеоплівку, в тому числі таємне, без згоди особи може бути
проведене лише у випадках, встановлених законом.
 
Останнє редагування:
  • 🔴 21:08 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #76
Не нашел закон,которые запрещает нести службы ИДПС на частных авто,только вот в приказе 111 кое-что написано...но с выделенным пунктом непонятно,как должен служебный автомобиль отличаться от частного?

в методах патрулирования ищи. на частных только в движении можно.
 
  • 🔴 21:08 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #77
Не нашел закон,которые запрещает нести службы ИДПС на частных авто,только вот в приказе 111 кое-что написано...но с выделенным пунктом непонятно,как должен служебный автомобиль отличаться от частного?

в методах патрулирования ищи. на частных только в движении можно.
В Приказе №111 пункт 18.15 четко прописывает запрет несения службы на частных автомобилях.
 
  • 🔴 21:08 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #78
В Приказе №111 пункт 18.15 четко прописывает запрет несения службы на частных автомобилях.

я не правильно написал. не на частных, а без боевой раскраски разрешается только в движении. на личных, конечно, только на работу.
 
  • 🔴 21:08 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #79
спасибо добавил...

а где прописаны только 4 причины остановки транспортных средств?
 
  • 🔴 21:08 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #80
Ст.126 админ.кодекса Украины

По идее эта статья имеет выше юр. силу чем пункт 2.4 из ПДД
Ты не путай Божий дар с яичницей. В ПДД написано, то, че водитель обязан, а в КоУАПе - то, за шо водителя можно привлечь. Выше или ниже - тут не катит
t2625.gif


а где прописаны только 4 причины остановки транспортных средств?
Раздел 2, ст. 11, пункт 21 Закона о милиции
 
Назад
Зверху Знизу