Выбор бензогенератора.

Начали опять дорожать...щас ещё можно на рынке за 7-8 урвать,но скоро вряд ли. Они все китайцы,даже типа немцы. Истинного немца там нереально стоить будет.
 
Достався мені на ремонт генератор. Новий, 10 мотогодин. Якийсь німецький, 3 кВт, привезли як гуманітарку, всі написи німецькою, глушник, кожух, всьо такоє. На спроби його завести шморгалкою не реагує.
Шо я думаю.
1. Перевірити наявність іскри, якщо її нема, шукати від магнето до свічки. Всі перемикачі включені.
2. Перевірити, що в карбюратор поступає бензин. Кран відкритий, але...
3. Перевірити наявність компресії.

Після ремонту поїде харківським прикордонникам. Шось упустив?
 
Достався мені на ремонт генератор. Новий, 10 мотогодин. Якийсь німецький, 3 кВт, привезли як гуманітарку, всі написи німецькою, глушник, кожух, всьо такоє. На спроби його завести шморгалкою не реагує.
Шо я думаю.
1. Перевірити наявність іскри, якщо її нема, шукати від магнето до свічки. Всі перемикачі включені.
2. Перевірити, що в карбюратор поступає бензин. Кран відкритий, але...
3. Перевірити наявність компресії.

Після ремонту поїде харківським прикордонникам. Шось упустив?
Ну, як тобі сказати. Якщо на ремонт - то судячи по питанням ти далекий від цього. Тож я б рекомендував віддати його людині, яка розуміється на цьому. Це буде дешевше та простіше... За необхідності, ми можемо зібрати суму на ремонт...
Але почни з того, що перевір рівень масла в двигуні?
Первір іскру. Якщо є, то із шприця в отвір грамм 10 палива залитиі спробувати запустити так...
 
давеча посмотрел интересную модель. COMPASS LT3500io.
Чем интересно - сравнительно компактная, инвертор, 3 (2.8квт). И легкий...
2 кнопки, одна розетка. Инвертор, похоже, простой как трактор...
Вот, в душе понимаю, что махровый китай, и что 3 квт не могут весить кил 14-16...
Но, земноводное мое шипит "яка гарна цацка"...
Обсудим? А, может, у кого и опыт эксплуатации такого есть?
 
Обсудим? А, может, у кого и опыт эксплуатации такого есть?
С месяц назад взял подобную штуку, всё никак руки не доходили отписаться тут.
Надписи разные, но я почти уверен что кишки там одинаковые.
Основное назначение у меня это запитывать насос в скважине (ну и на зиму само собой).
Водолей 1,2 КВт. С чем он легко справляется. При запуске насоса немножко чихает один раз, но это понятно. Пробовал чайник 2 КВт, тоже без вопросов вообще.
Расход хз, ещё даже один бак не выкатал. Запускается легко. В багажнике живёт спокойно - крышка закрывается.
Очень крутая штука кнопка экорежим. В этом режиме он сильно снижает обороты и становиться гораздо тише. Это для маленьких нагрузок.
Из минусов - неудобно заливать масло в картер и нет выключателя нагрузки - приходится дёргать вилку, но это ерунда, можно допилить самому.
Короче, вполне себе нормальная игрушка.

А, и очень важно материал обмотки. В COMPASS пишут что алюминий. Мне продавец мамой клялся что точно медь. Проверить это конечно же никак нельзя. Но медь конечно же гораздо лучше.
 
Останнє редагування:
Максимум обмедненка....
 
Обычный алюминий с пропиткой обмотки лаком.По цвету как медь :-)
 
давеча посмотрел интересную модель. COMPASS LT3500io.
Чем интересно - сравнительно компактная, инвертор, 3 (2.8квт). И легкий...
2 кнопки, одна розетка. Инвертор, похоже, простой как трактор...
Вот, в душе понимаю, что махровый китай, и что 3 квт не могут весить кил 14-16...
Но, земноводное мое шипит "яка гарна цацка"...
Обсудим? А, может, у кого и опыт эксплуатации такого есть?
Это бренд эпицентра.
Они меняют поставщиков как перчатки. Из этого вытекает отсутствие запчастей. Продавали как-то мотокосы в количествах тысяч. А на след год на них не было запчастей элементарных.
Сервис у них один на всю область и там работает один человек. Соответственно время ожидания - плюс минус бесконечность.
Ну и учитывая оф ввоз и налоги , то можно аналог найти дешевле процентов на 20 как минимум. 🤔
 
Эпицентр овердорого. Там стоят генераторы по 30-40тыс ноунейм,такие на рынке в пределах 10к взять можно.
 
Ну, як тобі сказати. Якщо на ремонт - то судячи по питанням ти далекий від цього. Тож я б рекомендував віддати його людині, яка розуміється на цьому. Це буде дешевше та простіше... За необхідності, ми можемо зібрати суму на ремонт...
Але почни з того, що перевір рівень масла в двигуні?
Первір іскру. Якщо є, то із шприця в отвір грамм 10 палива залитиі спробувати запустити так...
Вобшем, дійшли руки до цього генератора. Викрутив свічку, вона забита сажею. Вичистив сажу, промив свічку спиртом, перевірив іскру, іскра є. Вставив, завів, все нормально, віддав.
Але коли там спробували завести, він не завівся. Знову викрутили свічку, почистили, завели. Вихлоп нормальний, диму нема, але свічка засирається одразу. Багата суміш? Забитий фільтр? Поганий бензин?
 
Вихлоп нормальний, диму нема, але свічка засирається одразу. Багата суміш? Забитий фільтр? Поганий бензин?
Свічка може бути не та, що треба. Вони ж різні за характеристиками бувають
 
да може багато чого бути. По-перше- первір глушник. Бо нагар на свічці - може й глушник забитий бути.
По-друге - треба давитися регулювання суміші. Карюбюратор. Бо може переливати.
Масло гівно. В мене так коса здохла. Виявилося, що масло бодяга.
Бензін гівно...
І так далі..
А ще, тупе питання. но підсос відкривати не забували?
 
Історія закінчилася тим, що в місці призначення генератор почали ганяти в хвіст і в гриву. При роботі з навантаженням свічка засиратися перестала.
Ганяють нечасто, виручає сонячна панель поки що, але подовгу.
 
Придбав на днях Daewoo GDA 3500 2.8/3.2
отакий Посилання видалено
завівся моментально з другого дьорга, поганяв пару годин лише. Наче нормальний бренд і середня цінова категорія.
 
Назад
Зверху Знизу