Возврат товаров, гарантии, сервис и т.д- все вопросы сюда!

Гарантийный сервис интернет магазина "Fotomag".

Добрый день, у меня сложилась ситуация и я не знаю что мне с ней делать:

приобрел я в ноябре месяце в магазине "Фотомаг" мобильный телефон с магазинной гарантией. Спустя полтора месяца он поломался(без всяких на то причин), я естественно обратился в отделение магазина тут, в Харькове.
Сотрудники проинструктировали меня как отправить аппарат на гарантийное обслуживание в их СЦ, находящийся в Днепропетровске по Новой Почте. При этом огласили сроки ремонта - от 2х недель до 3 месяцев.

06.01.2014 аппарат уже выехал из Харькова.
Потратив не один десяток часов попытке пробиться на их линию я все же узнал что аппарат - "ремонтонепригоден", но на это у них ушло чуть больше 2(двух!) месяцев.
Сейчас они рассматривают решение о возврате денег или замене аппарата - уже дольше 2(двух!) недель.

Такой вопрос: могу ли я что-то сделать со своей стороны дабы как-то ускорить подобный процесс или же по нашим законам я попросту заложник ситуации и будет нормально если они мне хотя бы через год хоть что-то вернут?

Заранее спасибо.
 
Как вернуть средства за неисправное изделие?

Приобрел МФУ Epson L-355. При покупке спросил продавца, работает ли режим Wi-Fi данного изделия? Продавец показал, что индикатор Wi-Fi изделия светит зеленым - значит все работает.
Дома при попытке подключить ноутбук к принтеру по Wi-Fi -- соединение не установилось.
Начал выяснять у продавца причины, и оказалось, что эта модель МФУ в режиме Wi-Fi работает только с роутером (точкой доступа), о чем продавец меня при покупке не предупредил.
В тоже время производитель Epson утверждает, что данная модель МФУ работает в режиме Wi-Fi (Ad-Hoc), т.е. напрямую "компьютер--МФУ" без точки доступа.
Возвращать средства за неисправное МФУ -- продавец отказывается.
Каким образом можно вернуть средства за неисправное изделие?
 
А с чего вы взяли что изделие неисправно? Вы пробовали настроить режим Ad-Hoc?
 
Во-первых, если изделие сертифицировано для Украины, есть паспорт и инструкция на укр./рус. языке, ищите описание там - как работает вай-фай.
Во-вторых, если таки не работает, тогда права вот:
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.

Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.

Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.

Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють також створені власником продавця торговельні підприємства та філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі договору. Функції представників підприємств-виробників виконують їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети, або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі договору з виробником.

4. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару зобов'язані інформувати споживача про підприємства, що задовольняють вимоги, встановлені частинами першою і третьою цієї статті. За ненадання такої інформації встановлюється відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону.

5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.

Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті).

6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.

У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої цієї статті.

7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.

При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

8. У разі придбання споживачем продовольчих товарів неналежної якості продавець зобов'язаний замінити їх на товари належної якості або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо недоліки виявлено у межах строку придатності. При цьому розрахунки із споживачем провадяться в порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої цієї статті.

9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.

10. Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті, споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї статті.

11. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.

У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.

12. Виробник зобов'язаний відшкодувати всі збитки продавця (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті), який розглядає претензію споживача до придбаного товару.

Продавець (виробник) товарів зобов'язаний у місячний строк відшкодувати підприємству, що виконує його функції, збитки, яких воно зазнало у зв'язку із задоволенням вимог споживача, передбачених цією статтею.

13. Вимоги, встановлені частиною першою цієї статті щодо товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за рахунок продавця (імпортера).

14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

В любом случае, к продавцу надо обратиться письменно, предъявив паспорт и чек.
 
А с чего вы взяли что изделие неисправно? Вы пробовали настроить режим Ad-Hoc?

Пробовал, соединение не устанавливается.

Во-первых, если изделие сертифицировано для Украины, есть паспорт и инструкция на укр./рус. языке, ищите описание там - как работает вай-фай.
Во-вторых, если таки не работает, тогда права вот:
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.

Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.

Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.

Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють також створені власником продавця торговельні підприємства та філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі договору. Функції представників підприємств-виробників виконують їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети, або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі договору з виробником.

4. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару зобов'язані інформувати споживача про підприємства, що задовольняють вимоги, встановлені частинами першою і третьою цієї статті. За ненадання такої інформації встановлюється відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону.

5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.

Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті).

6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.

У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої цієї статті.

7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.

При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

8. У разі придбання споживачем продовольчих товарів неналежної якості продавець зобов'язаний замінити їх на товари належної якості або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо недоліки виявлено у межах строку придатності. При цьому розрахунки із споживачем провадяться в порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої цієї статті.

9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.

10. Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті, споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї статті.

11. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.

У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.

12. Виробник зобов'язаний відшкодувати всі збитки продавця (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті), який розглядає претензію споживача до придбаного товару.

Продавець (виробник) товарів зобов'язаний у місячний строк відшкодувати підприємству, що виконує його функції, збитки, яких воно зазнало у зв'язку із задоволенням вимог споживача, передбачених цією статтею.

13. Вимоги, встановлені частиною першою цієї статті щодо товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за рахунок продавця (імпортера).

14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

В любом случае, к продавцу надо обратиться письменно, предъявив паспорт и чек.

Продавец категорически отказывается принимать какие-либо письменные заявления.
 
Возвращать средства за неисправное МФУ -- продавец отказывается.

Если вы не можете аргументировано (например экспертным заключением или выводами СЦ) доказать что эта неисправность существовала на момент приобретения, а не возникла после него то продавец прав.
Если неисправность возникает после покупки то все что вам для начала "светит" это гарантийный ремонт изделия.
И только если недостаток окажется существенным (невозможно устранить, на устранение нужно больше 14 дней, после устранения возникает опять) вы имеете право требовать замены изделия на другое или возврата денег.

Действительно по поводу гарантийного ремонта вы имеете право обратится как к продавцу так и в сервисный центр.

И так выводы.
Если вы не можете доказать что неисправность была на момент покупки требуйте у продавца не возврата денег а гарантийный ремонт. Отказать не имеет права.
Если отказывает можете обратится в сервисный центр.
Или как вариант написать заявление в инспекцию по защите прав потребителей. Но перед этим хорошо бы получить доказательство отказа обратившись к обидчику письменно (но не по поводу возврата денег а по поводу гарантийного ремонта).
Если он не хочет принимать заявление отправьте его заказным письмом с уведомлением о вручении.
Или еще лучше ценным письмом с описью вложений, уведомлением о вручении и курьерской доставкой.
 
Я таки думаю что проблема в кривой настройке и рекомендую ТСу погуглить как надо настраивать. Кстати не все сетевые карты буков/компов поддерживают Ад-Хок
 
Если вы не можете аргументировано (например экспертным заключением или выводами СЦ) доказать что эта неисправность существовала на момент приобретения, а не возникла после него то продавец прав.
Если неисправность возникает после покупки то все что вам для начала "светит" это гарантийный ремонт изделия.
И только если недостаток окажется существенным (невозможно устранить, на устранение нужно больше 14 дней, после устранения возникает опять) вы имеете право требовать замены изделия на другое или возврата денег.

Действительно по поводу гарантийного ремонта вы имеете право обратится как к продавцу так и в сервисный центр.

И так выводы.
Если вы не можете доказать что неисправность была на момент покупки требуйте у продавца не возврата денег а гарантийный ремонт. Отказать не имеет права.
Если отказывает можете обратится в сервисный центр.
Или как вариант написать заявление в инспекцию по защите прав потребителей. Но перед этим хорошо бы получить доказательство отказа обратившись к обидчику письменно (но не по поводу возврата денег а по поводу гарантийного ремонта).
Если он не хочет принимать заявление отправьте его заказным письмом с уведомлением о вручении.
Или еще лучше ценным письмом с описью вложений, уведомлением о вручении и курьерской доставкой.

Сдал на ремонт в сервисный центр. Как потом в СЦ получить акт о неремонтопригодности изделия?

Я таки думаю что проблема в кривой настройке и рекомендую ТСу погуглить как надо настраивать. Кстати не все сетевые карты буков/компов поддерживают Ад-Хок

Порядок настройки я получил от производителя по e-mail, но WiFi (Ad-Hoc) так и не заработал.
По этому вопросу есть ссылка от производителя --
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
Сервисный центр МФУ не отремонтировал (Wi-Fi Ad-Hoc не работает), и отказывается выдать документ о неримонтопригодности. Что можно предпринять?
 
Добрый день. Хотел бы проконсультироваться по поводу возврата телефона. Приобрёл смартфон 3 дня назад, сегодня решил вернуть обратно. В магазине сказали, что это технически сложное устройство, и прежде, чем возвращать деньги, сервисный центр должен дать заключение, что устройство полностью исправно. Телефон HTC и СЦ находится в Киеве. Т.е. в магазине сказали, что отправят его в Киев и на основании заключения СЦ вернут деньги. Займёт это порядка 10 дней. Т.е. я и без телефона и без денег. Интересует, собственно, так ли это в действительности и делается? Как-то отдавал знакомый в магазин телефон, вернули деньги сразу и без волокиты.
 
Добрый день. Хотел бы проконсультироваться по поводу возврата телефона. Приобрёл смартфон 3 дня назад, сегодня решил вернуть обратно. В магазине сказали, что это технически сложное устройство, и прежде, чем возвращать деньги, сервисный центр должен дать заключение, что устройство полностью исправно. Телефон HTC и СЦ находится в Киеве. Т.е. в магазине сказали, что отправят его в Киев и на основании заключения СЦ вернут деньги. Займёт это порядка 10 дней. Т.е. я и без телефона и без денег. Интересует, собственно, так ли это в действительности и делается? Как-то отдавал знакомый в магазин телефон, вернули деньги сразу и без волокиты.

ЗУ "О защите прав потребителей"
ст. 9, ч.3
...Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Диагностика СЦ - это прихоть продавца.
 
Диагностика СЦ - это прихоть продавца.
т.е., я так понимаю, что могу требовать деньги хоть завтра? не дожидаясь всяких заключений? или тут всё же есть какие-то нюансы, связанные с "технически сложным товаром"?
 
Гарантийный ремонт СЦ Сотел

Купленный в марте текущего года мобильный дал сбой после 2,5 недель пользования. При наличии подтверждающих док-тов (чек, гарантийный талон) был сдан в СЦ и через 3 дня после проведения ремонта с отметкой в гарантийном талоне выдан на руки. Та же проблема проявилась по прошествии нескольких дней, но выбраться в этот же СЦ получилось только через 2 месяца. С описанием той же проблемы телефон опять приняли на гарантийный ремонт. По истечении 2х недель телефон опять вернулся на руки, но... проблема осталась!..

Из предварительно общения с представителем СЦ обещалось, что в случае повторной проблемы будет составлен Акт на основании которого могу требовать от Продавца возврата стоимости телефона или обмена на новый/другой...(ЗУ "О защите прав потребителей" ст.8 п.1 часть 2я...).

Сомнения на мирное разрешение Продавец-СЦ-Покупатель начались после оформления квитанций гарантийного ремонта.

Отметка в гарантийном талоне дня фактического проведения ремонта - 1 день, а не периода нахождения в СЦ до момента смс-уведомления/ выдачи.

Вопрос: как исчислять время гарантийного ремонта, если в ЗУ "О защите..." ст.7 п.6. При выполнении гарантийного ремонта гарантийный срок увеличивается на время пребывания продукции в ремонте. Отмеченное время исчисляется со дня, когда потребитель обратился с требованием об устранении недостатков. не прописана дата, которой считать окончание ремонта?

Далее, по заявлению приемщицы вторичный ремонт не относится к повторному обращению не смотря на туже проблему, т.к. я не обратилась в 30-дневный срок? А следовательно, проблема считается другой и в гарантийном талоне НЕ будет прописан повторяющийся дефект.

Как побороть СЦ, чтобы выдали Акт для замены телефона у Продавца на другой???
 
Из предварительно общения с представителем СЦ обещалось, что в случае повторной проблемы будет составлен Акт на основании которого могу требовать от Продавца возврата стоимости телефона или обмена на новый/другой...(ЗУ "О защите прав потребителей" ст.8 п.1 часть 2я...).
Как побороть СЦ, чтобы выдали Акт для замены телефона у Продавца на другой???
Обращаться к СЦ в письменной форме и просить выдать акт. Дальше время покажет.
 
Обращаться к СЦ в письменной форме и просить выдать акт. Дальше время покажет.

СЦ отказался принять письменную претензию, мотивирую отсутствием регистрационных журналов входящих-исходящих.

Отправила через почту - лежит неделю в отделении, т.к. отказываются забирать.
 
Закон о защите прав потребителей - нужен совет

Купил китайский GPS-навигатор, недорогой в интернет-магазине. Офиса у магазина как оказалось нет, то есть отправка только новой почтой. Оплата при получении на НП, все забрал, попользовался им недельку и все же мне не понравился, глючит, не понятно что с задержкой показыает на карте. Захотел вернуть в магазин, позвонил... Мне заявили что товар должен быть в идеальном состоянии, без потертостей, в пленочках и все все все. Но пленочку я уже сдирал ее и изначально так не поставлю, а так все впринципе как и брал. Но и так понятно что они не хотят возвращать деньги, ищут причины. То есть отказались раз чего-то нет... Есть только транспортная накладная и от руки заполненная гарантия без печатей и тд. Что можно в такой ситуации сделать? как вернуть деньги, куда обратиться? И как их можно наказать ?
 
Еще будет конкретные советы?
Спасибо ЮРКОНС, есть познавательные моменты по вашей ссылке
 
Еще будет конкретные советы?
...
А что Вам тут посоветовать? Продайте в балке, купите новый.
Сами ж сказали
Купил китайский GPS-навигатор, недорогой в интернет-магазине. Офиса у магазина как оказалось нет...
У Вас даже чека нет.
 
...

Совет может и дельный, если покупатель злоупотребляет своими правами, но если это не так себя нужно защищать!:пиво:
Как Вы считаете, покупатель злоупотребляет правами?
...попользовался им недельку...
Но даже, если не злоупотребляет, какие варианты для защиты при отсутствии чека?
 
Назад
Зверху Знизу