На каких заправках хорошее ДТ

і потім ремонт форсунок виходить))
Да ну, сколько был авто на дизеле, только и лил ДТ на БРСМ. Вопросов к топливу не было от слова вообще, авто ездило без проблем.

Бензин и газ на разных авто тоже там лил и лью. Работает всё как часики.

Это если лить что попало и где попало, а потом БРСМ залили, то получается как в поговорке "Кто последний тот и папа":D Конечно же будут винить последнего, т.к. после него что-то произошло(точнее вылезло), хотя там проблемы были и до заливки ДТ.
 
Да ну, сколько был авто на дизеле, только и лил ДТ на БРСМ.
я теж лив на БРСМ, а потім потрапив на тести їх пального від "Інституту споживчих єкспертиз" який вони ж й рекламували мов, ось вони перевіряли і у нас гарне пальне. Навіть на колонках були наліпки...

У мене знайомий Мазду СХ-5 та Ренж Евог тільки на бдсм заправляє ДТ, так ось на Мазді почалася постійно загоратися "регенерація"

після цього й перестав у них лити. хоча вино та сир беру))
 
А хто що може сказати про якість ДП на заправках підконтрольної Україні частини Донбасу? На яких можна заправлятися, а на яких не варто? Тут не працюють окко, вог, авіас та інші всеукраїнські, натомість, хз які люкальні. Турбо ойл, Фортуна ойл, тощо
 
А хто що може сказати про якість ДП на заправках підконтрольної Україні частини Донбасу? На яких можна заправлятися, а на яких не варто? Тут не працюють окко, вог, авіас та інші всеукраїнські, натомість, хз які люкальні. Турбо ойл, Фортуна ойл, тощо
Спитай сертифікат на паливо. Якщо є свіжий сертифікат на імпортний Євро5, можна брати. Звісно це не панацея, але хоть щось.
Але скоріше за все там буде паливо з українського міні НПЗ сумнівної якості.
 
і потім ремонт форсунок виходить))
ремонт форсунок вірогідніше настане після встановлення неякісного паливного фільтру, або втручання в паливну систему в брудних умовах.
А, наприклад, п'єзоелементи форсунки можуть вийти з ладу від напрацьованного часу навіть на найкращому в світі пальному.
Якість палива скоріше вплине на його витрату, міць двигуна та роботу сучасної системи очищення вихлопу, ніж на механічний стан елементів паливної апаратури.
 
Останнє редагування:
я теж лив на БРСМ, а потім потрапив на тести їх пального від "Інституту споживчих єкспертиз" який вони ж й рекламували мов, ось вони перевіряли і у нас гарне пальне. Навіть на колонках були наліпки...

У мене знайомий Мазду СХ-5 та Ренж Евог тільки на бдсм заправляє ДТ, так ось на Мазді почалася постійно загоратися "регенерація"

після цього й перестав у них лити. хоча вино та сир беру))
а причем регенерация к качеству соляры?может ваш товарищ по городу тошнит все время или ездит от дома до работы на короткие расстояния и сажевый не успевает очищаться вот и горит часто регенерация.обычно от плохого топлива ложатся форсунки -тнвд а у него проблемы с экологией.
 
20231212_155133.jpg
 
а причем регенерация к качеству соляры?может ваш товарищ по городу тошнит все время или ездит от дома до работы на короткие расстояния и сажевый не успевает очищаться вот и горит часто регенерация.обычно от плохого топлива ложатся форсунки -тнвд а у него проблемы с экологией.
а кількість сірки не впливає на те як швидко забруднюється егр чи як там воно називається

"Ну а що з головним ворогом екології та паливної системи – сіркою? Сірка «вбиває» нейтралізатори і сажеві фільтри, а вилучення її з палива досить важкий і дорогий процес. Крім того, сірка – небезпечна речовина, оксиди якоі потрапляють в повітря з вихлопом, і далі ми цим дихаємо на вулицях."


Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
Останнє редагування:
на Anp через приложение Jet -95 и дт по 46.5.92-й по 45.5.дня три уже заправляюсь по такой цене и в жука и в грузовик.
 
В грузовик самое оно, но в легковушку евро 5 я б такое не лил.
Останній рік ллю Авіасівський дизель в легковик Євро5. В каністрі ДП ВОГ, Авіас і Овіс Євро виглядають і пахнуть однаково. Проблем з тягою або вихлопом не було.
 
Останній рік ллю Авіасівський дизель в легковик Євро5. В каністрі ДП ВОГ, Авіас і Овіс Євро виглядають і пахнуть однаково. Проблем з тягою або вихлопом не було.
В інеті повно тестів і пофіг як воно там пахне. Після того як кацапи розбили кременчугський завод, в мережі Коломойського бадяга. Може воно з міні нпз і дійсно пахне як справжнє паливо, але воно не євро 5 і якщо в тебе сучасне авто з екологією, воно тобі не треба.
 
А у чому сенс литися незрозуміло де? ціна? так на тому ж ВОГ з додатком та кешбеком від моно виходить 48,5 грн і по всім тестам вони завжди у топі.
Та Шелл знизив ціну і з додатком таксі виходить по 48,5 грн також
 
Назад
Зверху Знизу