Статус:
Offline
Реєстрація: 09.05.2007
Повідом.: 3435
Реєстрація: 09.05.2007
Повідом.: 3435
і потім ремонт форсунок виходить))На БРСМ обычный ДТ 49,99грн, плюс ихняя скидка, дешевле 49 получается
Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: Для цієї функції наразі потрібен доступ до сайту за допомогою вбудованого браузера Safari.
і потім ремонт форсунок виходить))На БРСМ обычный ДТ 49,99грн, плюс ихняя скидка, дешевле 49 получается
Да ну, сколько был авто на дизеле, только и лил ДТ на БРСМ. Вопросов к топливу не было от слова вообще, авто ездило без проблем.і потім ремонт форсунок виходить))
я теж лив на БРСМ, а потім потрапив на тести їх пального від "Інституту споживчих єкспертиз" який вони ж й рекламували мов, ось вони перевіряли і у нас гарне пальне. Навіть на колонках були наліпки...Да ну, сколько был авто на дизеле, только и лил ДТ на БРСМ.
Постоянно предлагают, но я ни вино ни сыр не очень люблю.хоча вино та сир беру))
Спитай сертифікат на паливо. Якщо є свіжий сертифікат на імпортний Євро5, можна брати. Звісно це не панацея, але хоть щось.А хто що може сказати про якість ДП на заправках підконтрольної Україні частини Донбасу? На яких можна заправлятися, а на яких не варто? Тут не працюють окко, вог, авіас та інші всеукраїнські, натомість, хз які люкальні. Турбо ойл, Фортуна ойл, тощо
ремонт форсунок вірогідніше настане після встановлення неякісного паливного фільтру, або втручання в паливну систему в брудних умовах.і потім ремонт форсунок виходить))
Куюн вещал что до нового года упадет на 3 грн,в среднемВОГ-ОККО - ДТ55грн
3 убавят, 5 добавятКуюн вещал что до нового года упадет на 3 грн,в среднем
Наоборот))3 убавят, 5 добавят
а причем регенерация к качеству соляры?может ваш товарищ по городу тошнит все время или ездит от дома до работы на короткие расстояния и сажевый не успевает очищаться вот и горит часто регенерация.обычно от плохого топлива ложатся форсунки -тнвд а у него проблемы с экологией.я теж лив на БРСМ, а потім потрапив на тести їх пального від "Інституту споживчих єкспертиз" який вони ж й рекламували мов, ось вони перевіряли і у нас гарне пальне. Навіть на колонках були наліпки...
У мене знайомий Мазду СХ-5 та Ренж Евог тільки на бдсм заправляє ДТ, так ось на Мазді почалася постійно загоратися "регенерація"
після цього й перестав у них лити. хоча вино та сир беру))
а кількість сірки не впливає на те як швидко забруднюється егр чи як там воно називаєтьсяа причем регенерация к качеству соляры?может ваш товарищ по городу тошнит все время или ездит от дома до работы на короткие расстояния и сажевый не успевает очищаться вот и горит часто регенерация.обычно от плохого топлива ложатся форсунки -тнвд а у него проблемы с экологией.
В грузовик самое оно, но в легковушку евро 5 я б такое не лил.на Anp через приложение Jet -95 и дт по 46.5.92-й по 45.5.дня три уже заправляюсь по такой цене и в жука и в грузовик.
у меня на бусике там всегда Чек загорался,а вот Тойоте пофиг...на Anp через приложение Jet -95 и дт по 46.5.92-й по 45.5.дня три уже заправляюсь по такой цене и в жука и в грузовик.
Останній рік ллю Авіасівський дизель в легковик Євро5. В каністрі ДП ВОГ, Авіас і Овіс Євро виглядають і пахнуть однаково. Проблем з тягою або вихлопом не було.В грузовик самое оно, но в легковушку евро 5 я б такое не лил.
В інеті повно тестів і пофіг як воно там пахне. Після того як кацапи розбили кременчугський завод, в мережі Коломойського бадяга. Може воно з міні нпз і дійсно пахне як справжнє паливо, але воно не євро 5 і якщо в тебе сучасне авто з екологією, воно тобі не треба.Останній рік ллю Авіасівський дизель в легковик Євро5. В каністрі ДП ВОГ, Авіас і Овіс Євро виглядають і пахнуть однаково. Проблем з тягою або вихлопом не було.