Re: кто где дает рекламу + ее эффективность?
На прикладі Мегабанку, вони не можуть створити якісний сервіс і це головна їх проблема на яку треба спрямовувати ресурси, вирішивши цю проблему вони отримають клієнтів рекламуючи якісні продукти через "класичні" рекламні канали, а далі "сарафанне радіо" і в результаті маємо якісний продукт + клієнтів, а витрачаючи гроші на рекламу в тому ж "Хуйовому Харкові" вони отримають ну максимум декілька клієнтів, яки будуть користуватись не якісним продуктом і розказувати всім яка там жопа, тобто по факту це буде працювати проти них.
Наприклад супермаркет (беремо той же Клас та паблік ХХ), здається що в пабліку всі ходять в магазини і це велика ЦА, але ні, відкидаємо пасивних підписників, це десь 30%, відкидаємо тих в кого Класу немає поруч і це вже в сумі мінус 50%, мінус ти хто принципово ходить до іншого маркету та не "ініціаторів покупок" це ще 10-20%, і виходить що там якість ЦА на дуже низькому рівні. Маркетолог відзвітував що закинув рекламу у популярний паблік зі 138к підписників, але ефект від неї буде дуже малим, якщо буде.
Якщо великий роздрібний бізнес рекламується "хоч десь", це означає що в нього є проблеми, і замість системного вирішення проблем вони створюють ілюзію "роботи з клієнтом" (наприклад показати керівництву що працюють), це приводить лише до зайвих грошових витрат.Чому вважаєш, що "опустилися"?
На прикладі Мегабанку, вони не можуть створити якісний сервіс і це головна їх проблема на яку треба спрямовувати ресурси, вирішивши цю проблему вони отримають клієнтів рекламуючи якісні продукти через "класичні" рекламні канали, а далі "сарафанне радіо" і в результаті маємо якісний продукт + клієнтів, а витрачаючи гроші на рекламу в тому ж "Хуйовому Харкові" вони отримають ну максимум декілька клієнтів, яки будуть користуватись не якісним продуктом і розказувати всім яка там жопа, тобто по факту це буде працювати проти них.
Питання в якості та кількості ЦА.Яка різниця де рекламувати, якщо там є цільова аудиторія?
Наприклад супермаркет (беремо той же Клас та паблік ХХ), здається що в пабліку всі ходять в магазини і це велика ЦА, але ні, відкидаємо пасивних підписників, це десь 30%, відкидаємо тих в кого Класу немає поруч і це вже в сумі мінус 50%, мінус ти хто принципово ходить до іншого маркету та не "ініціаторів покупок" це ще 10-20%, і виходить що там якість ЦА на дуже низькому рівні. Маркетолог відзвітував що закинув рекламу у популярний паблік зі 138к підписників, але ефект від неї буде дуже малим, якщо буде.