Статус:
Offline
Реєстрація: 24.08.2007
Повідом.: 5202
Реєстрація: 24.08.2007
Повідом.: 5202
Как Вы относитесь к идее перехода на самоокупаемость образования и культуры?
Цитируем:
Поясніть, йдеться про ліквідацію, скорочення чи об’єднання мережі закладів культури?
— І перше. І друге. І трете. «...Об’єднання навчальних закладів, закладів культури і фізичної культури з урахуванням демографічних показників, рівня міграції, ринку праці тощо...» Цей лист стосується не лише шкіл, а й музеїв, і бібліотечної системи, і парків культури та інших. Я не знаю, чи є здоровий глузд у чиновників, які вносять такі абсурдні пропозиції, що призведуть до знищення всієї мережі закладів культури. Особливо це боляче б’є по малокомплектних школах у сільській місцевості.
Якщо раніше органи самоврядування були зобов’язані вишукувати можливість їхнього фінансування та утримання, то новації розв’яжуть руки недбалим чиновникам. Автори листа, мабуть, не розуміють, що своїми «пропозиціями» вони порушують Закон «Про культуру» (було прийнято у березні минулого року). У ньому йдеться про те, що всі без винятку заклади культури, які існували на час його прийняття, автоматично включаються до базової мережі. Пропонується також проводити виплати надбавок за вислугу років, грошової винагороди за сумлінну працю, матеріальної допомоги на оздоровлення, підвищення зарплати, все, що сьогодні гарантується 57 статтею Закону України «Про освіту» в межах фінансового ресурсу. А у нас вже сьогодні такий фінансовий ресурс, який не дозволяє платити зарплату в повному обсязі! Фінансові органи до цього часу не розуміють різницю між кількістю працюючих педагогічних працівників і кількістю педагогічних ставок.
Для шкіл естетичного виховання затверджено «Типові навчальні плани», якими визначено державний стандарт початкової спеціальної мистецької освіти. Для виконання цих планів (проведення уроків по всім предметам) необхідно, наприклад, 86 педагогічних ставок, а викладачів в школі працює 55. Фінансові органи скорочують фінансування до кількості фізичних осіб, що не дає можливості виконання державного стандарту освіти. Ось вам і фінансовий ресурс! Більш того, фінансуються виключно захищені статті бюджету — заробітна плата і енергоносії. На решту статей грошей немає.
Цитируем:
Поясніть, йдеться про ліквідацію, скорочення чи об’єднання мережі закладів культури?
— І перше. І друге. І трете. «...Об’єднання навчальних закладів, закладів культури і фізичної культури з урахуванням демографічних показників, рівня міграції, ринку праці тощо...» Цей лист стосується не лише шкіл, а й музеїв, і бібліотечної системи, і парків культури та інших. Я не знаю, чи є здоровий глузд у чиновників, які вносять такі абсурдні пропозиції, що призведуть до знищення всієї мережі закладів культури. Особливо це боляче б’є по малокомплектних школах у сільській місцевості.
Якщо раніше органи самоврядування були зобов’язані вишукувати можливість їхнього фінансування та утримання, то новації розв’яжуть руки недбалим чиновникам. Автори листа, мабуть, не розуміють, що своїми «пропозиціями» вони порушують Закон «Про культуру» (було прийнято у березні минулого року). У ньому йдеться про те, що всі без винятку заклади культури, які існували на час його прийняття, автоматично включаються до базової мережі. Пропонується також проводити виплати надбавок за вислугу років, грошової винагороди за сумлінну працю, матеріальної допомоги на оздоровлення, підвищення зарплати, все, що сьогодні гарантується 57 статтею Закону України «Про освіту» в межах фінансового ресурсу. А у нас вже сьогодні такий фінансовий ресурс, який не дозволяє платити зарплату в повному обсязі! Фінансові органи до цього часу не розуміють різницю між кількістю працюючих педагогічних працівників і кількістю педагогічних ставок.
Для шкіл естетичного виховання затверджено «Типові навчальні плани», якими визначено державний стандарт початкової спеціальної мистецької освіти. Для виконання цих планів (проведення уроків по всім предметам) необхідно, наприклад, 86 педагогічних ставок, а викладачів в школі працює 55. Фінансові органи скорочують фінансування до кількості фізичних осіб, що не дає можливості виконання державного стандарту освіти. Ось вам і фінансовий ресурс! Більш того, фінансуються виключно захищені статті бюджету — заробітна плата і енергоносії. На решту статей грошей немає.
Останнє редагування: