Электромобиль изменит мир к лучшему !

На карпа похож

hea1dh.jpg
 
Считаю, шо надо делать зарядки на светофорах.

Остановился на красный, подключился, заряжаешься. Загорается желтый - отключаешься, на зелёный трогаешься.

Во прервых, к светофорам и так подведено электричество.
Во вторых, никто бы не торопился стартовать на желтый.

офигительная идея.
поделись ею с Автоэнтерпрайз.
 
Была в салоне электротранспорта в Ашане на Алексеевке - я в восхищении!
 
с наступившим!

было уже про рекордный укр. электробайк?
400км на одной батарейке без педалирования:

 
Не было, но я видел :). Одного не понял, сколько эта муета стоит?
 
Дело хорошее, только нефтяники будут против.
Вся надежда на китайсев.

Давно были написаны эти слова, но их автор прозорлив: Франкфуртский международный автомобильный салон, а вернее экспозиция ведущих китайских автопроизводителей, участвовавших в нем, повергла в уныние традиционных лидеров мирового автопрома.
 
хз, хз, бенз ужо за 30ть, а нефть как-то не хочет стоять на месте, как и курс бакса. А тут еще растамога льготная...

Но пока электромобиль - это прежде всего городской траспорт. Слабо подходит на роль единстенного транспорта в семье.
 
Но пока электромобиль - это прежде всего городской траспорт. Слабо подходит на роль единстенного транспорта в семье.

практически любой сосед-владелец бензотаза с удовольствием на недельку обменяется с вами на лиф погонять по городу и поэкономить денежку, пока вы будете выпускать бабос в трубу на дальняке ))
 
практически любой сосед-владелец бензотаза с удовольствием на недельку обменяется с вами на лиф погонять по городу и поэкономить денежку, пока вы будете выпускать бабос в трубу на дальняке ))

Может быть. Но для этого надо иметь договоренность с надежным соседом-владельцем бензотаза.
 
Харківський інженер запатентував батарею для електромобілів, що заряджається за 20 хвилин
Для свого акумулятора харків’янин використовував елементи Тesla, однак решта складових виготовлені на 10 харківських підприємствах.
44-річний Олександр Ціхмістро з Харкова оформляє патент на дослідну модель акумулятора для електромобілів, над яким працював останніх три роки. Інженер-електромеханік винайшов акумулятор з унікальною дворівневою системою пожежогасіння, системою підігріву і охолодження. Акумулятор має потужність 24 кіловат, один елемент важить 15 кілограмів, пише Об’єктив. «Час зарядки у компанії Тesla 40 хвилин до 80%, ми заряджаємо акумулятора за 12 хвилин до 80%. Повний заряд акумулятора Тesla триває 75 хвилин, а у нас повний заряд відбувається за 20 хвилин, – повідомляє Олександр». Читайте також Виробник електромобілів Tesla створив сонячний акумулятор для дому (фото) Для свого акумулятора харків’янин використовував елементи Тesla, однак решта складових виготовлені на 10 харківських підприємствах. Розробка Олександра коштує вдвічі дешевше за аналоги, однак для початку виробництва таких акумуляторів потрібно 2-3 мільйони доларів інвестицій. Зараз харків’янин веде листування з китайськими і європейськими компаніями, які зацікавилися винаходом. Інженер продовжує самостійно виготовляти акумулятори та навесні хоче запустити з їх допомогою електромобіль. Для цього потрібні 12 елементів акумулятора, поки їх лише 2 два.



Детальніше читайте на УНІАН:
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
так запатентовал , а не создал. Запатентовать сейчас можно любой бред.
 
Назад
Зверху Знизу