Ваты ты будешь нагрузку наблюдать, а емкость все равно надо измерить в Ач.
И батарейки могут быть разными, у каждого своя . Я по автомобильным знаю , измерять надо до 10.8 Вольт.
Половина дятлов купленные батарейки задорого просто убъют перезарядом, а вторая половина уложат или сократят емкости разрядом.
Отвлекусь, пока писал, это минут 10. аккум почти задут. Работал на освещение и супруга через инвертор ноут заряжала.
Вати не в нагрузку, а і там і там.
Ампергодини я перевіряв в батарей в порядку їх дослідження...
Робив лоад з регульованим струмом, вантажив і заміряв час.
Мало хто, взагалі, розуміє що саме пишуть виробники-китайці на своїх акумах... де й як проявляться ці ампергодини. Вони ні як не пов'язані з напругою, яка на ній написана.
Реально, батареї 5000ма 3,6В віддають свої 5000мач саме в режимі постійного струма. тобто, я даю їй рівно 1А і вона віддає заряд за 5 годин. Все. З напругою це ні як не пов'язано, напруга там спадає з 4,2 до 3В. Зрозуміло, що 1А при 4,2В - це 4,2Вт, а при 3В - це 3Вт.
3,6, що на батареї - то "середня температура по лікарні", для нової батареї - отримана потужність буде збігатись з теоретичною, якщо рахувати через цю "напругу". В поюзаній - ні.
На свинцових проблема лежить у тому, що готові мікросхеми контролерів для них майже не робили ніколи, і коен китайський гімнороб знущається над профілем заряду як забажає. Знов же - батарея не монолітна, її треба балансувати, але вони герметичні і балансери не використовуються.
З літієм такої хуйні нема - для літія одразу почали робити контролери, бо він небезпечний, і на цивільний ринок літій потрапив вже тоді, коли контролери заряду під нього зробили, а якби не зробили - літій так і залишався би суто військовим матеріалом.
З балансерами у літія теж нема питань - вони з'явились тоді ж, коли й контролери, і без балансування літію не було ніколи (правда, були хуйові контролери, які живились реально від однієї банки і косили батарею цим, це в стареньких ноутбуках можна було спостерігати).