Джерело живлення для побутового холодильника та морозилки...

Получается, что гелевый аккумулятор отличается от обычного "свинцового" только тем, что он не выделяет водород при зарядке, а так в целом одно и тоже?
 
Такие аккумы разве что на балконе ставить, при зарядке будет из них всякое газообразное выходить.
ніх з них не виходитиме.
точніше є водню трошки, але кількість взагалі несуттєва та повністю пох на неї. Ну якщо не кип'ятити відверто ті акуми
 
Получается, что гелевый аккумулятор отличается от обычного "свинцового" только тем, что он не выделяет водород при зарядке, а так в целом одно и тоже?
Практически да. Плюс ещё там пластины обернуты, меньше сыпятся при глубоком разряде - дольше живёт. Гель есть смысл, если он близок по цене к обычному свинцу
И большой ёмкости, чтоб не допускать глубокого разряда
 
Популярні упси (польскі Sinus та подібні) дають до 10-15 А, про які 3 А ви пишете?
Про ті 3А, якими дозволяється заряджати гельки по паспорту, і які я там наміряв. Польський сінус не міряв. Подібні - ХЗ подібні вони, чи ні.
 
Получается, что гелевый аккумулятор отличается от обычного "свинцового" только тем, что он не выделяет водород при зарядке, а так в целом одно и тоже?
Ну еще заявлен больший допустимый разряд - до 70-80% без потери емкости, но лучше это использовать, как НЗ, чем рабочий режим, имхо. То есть я не боюсь, если до 11,5 В, например, разрядится, но дальше уже не разряжаю.
 
Про ті 3А, якими дозволяється заряджати гельки по паспорту, і які я там наміряв. Польський сінус не міряв. Подібні - ХЗ подібні вони, чи ні.
А можете показати паспорт? Бо я свій 100 А*г заряджаю 9А (більше не дає упс), і по паспорту треба не менше 2 чи 3 А взагалі, а ви пишете про максимум? Чи там ємність 30 А*г у вас?
 
А можете показати паспорт? Бо я свій 100 А*г заряджаю 9А (більше не дає упс), і по паспорту треба не менше 2 чи 3 А взагалі, а ви пишете про максимум? Чи там ємність 30 А*г у вас?
В упсах 9-12 а*г, які 100? :)
100 то вже серйозна станція.
 
Получается, что гелевый аккумулятор отличается от обычного "свинцового" только тем, что он не выделяет водород при зарядке, а так в целом одно и тоже?
Там свинцю вдвічі-втричі більше, ніж в стартерній батареї. Вони важкі пиздець, але на відміну від стартерних, таки можуть працювати в циклічному режимі.
 
Там свинцю вдвічі-втричі більше, ніж в стартерній батареї. Вони важкі пиздець, але на відміну від стартерних, таки можуть працювати в циклічному режимі.
Т.е. имеет смысл взять обычную геевую батарею, такого плана и она будет охуительно лучше обычной автомобильной
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
Це такий комбайн! (вони зараз впали в ціні) Брати банку 12S з якоїсь електрички
Плюс BMS
Це буде стратегічно, далекоглядно та масштабовано. І універсально в майбутньому.

d9GcQ8Fw3uzTmLYlfiIt1PjkoqZn76sPTWdRBpfvFiT2Pfkw&s.jpg


mode-3-smart-load.jpg
 
Останнє редагування:
Т.е. имеет смысл взять обычную геевую батарею, такого плана и она будет охуительно лучше обычной автомобильной
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
Є сенс взяти свинцево-карбоновий гелевий акумулятор, щоб поставити і забути про нього, бо він своєю поведінкою схожий вже на літій-залізний. Гелеві раніше брали для зберігання енергії тому, що інших варіантів, по-суті, не було. Панцирні заливні батареї або нікель-залізо для дому - не варіанти.

А так все залежить від сценарію використання.
В УПСі, який втрачає мережу 2-3 рази на рік на півгодини, стартерна батарея проживе стільки ж, скільки і гелева - до 10 років, доки не відгниють струмоведучі шини, і сенсу переплачувати за купу зайвого свинцю нема. А коли треба кожен день віддавати і приймати енергію, то літій-залізо > свинець-карбон > свинець гель > свинець АГМ > свинець стартерний.
 
Є сенс взяти свинцево-карбоновий гелевий акумулятор, щоб поставити і забути про нього, бо він своєю поведінкою схожий вже на літій-залізний. Гелеві раніше брали для зберігання енергії тому, що інших варіантів, по-суті, не було. Панцирні заливні батареї або нікель-залізо для дому - не варіанти.

А так все залежить від сценарію використання.
В УПСі, який втрачає мережу 2-3 рази на рік на півгодини, стартерна батарея проживе стільки ж, скільки і гелева - до 10 років, доки не відгниють струмоведучі шини, і сенсу переплачувати за купу зайвого свинцю нема. А коли треба кожен день віддавати і приймати енергію, то літій-залізо > свинець-карбон > свинець гель > свинець АГМ > свинець стартерний.
Ок более менее понятно.
 
Є сенс взяти свинцево-карбоновий гелевий акумулятор, щоб поставити і забути про нього, бо він своєю поведінкою схожий вже на літій-залізний. Гелеві раніше брали для зберігання енергії тому, що інших варіантів, по-суті, не було. Панцирні заливні батареї або нікель-залізо для дому - не варіанти.

А так все залежить від сценарію використання.
В УПСі, який втрачає мережу 2-3 рази на рік на півгодини, стартерна батарея проживе стільки ж, скільки і гелева - до 10 років, доки не відгниють струмоведучі шини, і сенсу переплачувати за купу зайвого свинцю нема. А коли треба кожен день віддавати і приймати енергію, то літій-залізо > свинець-карбон > свинець гель > свинець АГМ > свинець стартерний.
А заряжаются, углеродные обычной зарядкой?
 
А заряжаются, углеродные обычной зарядкой?
У них трохи нижче зарядна напруга, ніж у сучасного свинцю - як колись було у свинцево-сурм'янистих батарей.

Краще взяти інвертор з входом мережі і налаштувати bulk-зарядку до 13.8 в і float на 13.5 в з термокомпенсацією. При перевищенні цієї напруги батарея буде гнити швидше. Ну і зарядний струм не повинен перевищувати 0.2С20 (С20 - заявлена ємність до повного розряду за 20 годин).

Тупою автомобільною зарядкою краще не користуватися, але коли безвихідна ситуація, то можна. Лабораторний БЖ з режимами CC/CV підійде максимально добре.

Віктрон знається на свинцевих батареях і вони рекомендують робити так:
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


Може комусь буде цікаво це відео - дуже класно розказано про всі чи майже всі нюанси в роботі інвертора POWMR 3kw. Автор молодець.
POWMR, якщо що - китайська копія китайської копії. Я брав у них МППТ контролери, один зходу неробочий, другий не видає заявлених характеристик, тому що хєрово зідрали старий MakeSkyBlue, який теж не видає заявлених характеристик. Відгуки серед сонячного комьюніті про їх інвертори - так собі. У когось працюють, у когось ні, підтримки виробника нема.
 
У них трохи нижче зарядна напруга, ніж у сучасного свинцю - як колись було у свинцево-сурм'янистих батарей.

Краще взяти інвертор з входом мережі і налаштувати bulk-зарядку до 13.8 в і float на 13.5 в з термокомпенсацією. При перевищенні цієї напруги батарея буде гнити швидше. Ну і зарядний струм не повинен перевищувати 0.2С20 (С20 - заявлена ємність до повного розряду за 20 годин).

Тупою автомобільною зарядкою краще не користуватися, але коли безвихідна ситуація, то можна. Лабораторний БЖ з режимами CC/CV підійде максимально добре.

Віктрон знається на свинцевих батареях і вони рекомендують робити так:
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі



POWMR, якщо що - китайська копія китайської копії. Я брав у них МППТ контролери, один зходу неробочий, другий не видає заявлених характеристик, тому що хєрово зідрали старий MakeSkyBlue, який теж не видає заявлених характеристик. Відгуки серед сонячного комьюніті про їх інвертори - так собі. У когось працюють, у когось ні, підтримки виробника нема.
Тоді Deye або Luxpower, а якщо сам інвертор то fchao.
 
Там свинцю вдвічі-втричі більше, ніж в стартерній батареї. Вони важкі пиздець, але на відміну від стартерних, таки можуть працювати в циклічному режимі.
Про вдвічі-втричі більше свинцю - це гумор, звичайно) Процентів на 30 може більше, а все інше - лише форма пластин вирішує.
 
Я кажу про упс на основі окремого аккума, до чого тут ті комп'ютерні писклявки)) Інвертор + зарядне 2 в 1 + акум на 100 А*г.
Як дочого? Бо вони дешеві, і як ТСу на холодильник - їх повністю вистачає. Тільки треба брать з нормальним синусом, бо холод може не стартувать з меандром.
 
Назад
Зверху Знизу