Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: Для цієї функції наразі потрібен доступ до сайту за допомогою вбудованого браузера Safari.
место, с которого светофор (основной) можно увидеть на максимальном расстоянии, без столбов и деревьев - прямо по курсу.
В апелляции - скорее всего да, а кассации могут быть сюрпризы
а пойдёшь - скорее ты. "У меня ружьё" - а прав тот, у кого ружьё
"Дронов - 8" челов обвинили в шапке (все друзья Зайки).
Суд присяжных оправдал бы Дронова
т.е. пункты "виноваты оба" ты не видишь?
ПДР:
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі— швидкість, за якої водій має змогу безпечно керувати транспортним засобом та контролювати його рух у конкретних дорожніх умовах;
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі— сукупність факторів, що характеризують (з урахуванням пори року, періоду доби, атмосферних явищ, освітленості дороги) видимість у напрямку руху, стан поверхні проїзної частини (чистота, рівність, шорсткість, зчеплення), а також її ширину, величину похилів на спусках і підйомах, віражів і заокруглень, наявність тротуарів або узбіч, засобів організації дорожнього руху та їх стан;
Відсутність безпеки - це небезпека.(прим. fraddy)
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі— зміна дорожньої обстановки...
Итак... Светофор, вид сбоку, снято с "линии светофора". Хорошо видно "распухшую двойную сплошную" на линии светофораСаме так - не виконана робота експертів Бокаріуса. Із лівої сторони також - початок скруглення? Дякую.
был не на колесах, потому не снимал. Возле парадного входа в "кукольный" вышел к жопе припаркованного "перпендикулярно движению" ниссана, т.е. практически к левой границе первого ряда, дублирующий светофорный объект на столбе на углу градусника - был отчетливо виден , тем более - день. Ночью ещё "ярче".А давай. Заодно сфоткаешь, где то место, с которого светофор (основной) можно увидеть на максимальном расстоянии
Дуже добре! Треба переварити інфу на предмет початку скруглень...Я не стал спорить, т.к. уже снял почти всё, что хотел.
был не на колесах, потому не снимал. Возле парадного входа в "кукольный" вышел к жопе припаркованного "перпендикулярно движению" ниссана, т.е. практически к левой границе первого ряда, дублирующий светофорный объект на столбе на углу градусника - был отчетливо виден , тем более - день. Ночью ещё "ярче".
Чому ти обрізав те важливе, про що робиш висновок? Дронова стосується виділене також:Допис від fraddy
ПДР:
безпечна швидкість — швидкість, за якої водій має змогу безпечно керувати транспортним засобом та контролювати його рух у конкретних дорожніх умовах;
дорожні умови — сукупність факторів, що характеризують (з урахуванням пори року, періоду доби, атмосферних явищ, освітленості дороги) видимість у напрямку руху, стан поверхні проїзної частини (чистота, рівність, шорсткість, зчеплення), а також її ширину, величину похилів на спусках і підйомах, віражів і заокруглень, наявність тротуарів або узбіч, засобів організації дорожнього руху та їх стан;
Відсутність безпеки - це небезпека.(прим. fraddy)
небезпека для руху — зміна дорожньої обстановки... (???)
------------------
У напрямку руху дронова ніяких перешкод та небезпеки не було. Чого не скажеш про заю.
Доречі, пішоходи загинули також не в напрямку його руху.
Хорошо видно "распухшую двойную сплошную" на линии светофора
Дотепне запитання, дякую. Ця межа потрібна була Перепелиці, щоб виправдовувати Дронова по двом пунктам: перший проїзд на червоний і незупинка перед світлофором. Адвокат Дронова, взагалі, не розумів різницю між перехрестям і перетином ПЧ. Після від"ємного висновку дніпровської експертизи, зацікавленість Перепелиці до межі перехрестя із сторони руху Дронова - зникла. Але цим питанням, чомусь, дуже переймається активний учасник обговорення Алекс444, т.я. на його думку межі перехрестя визначені бокаріусами - невірно. Намагаємся встановити істину, яка не дуже то й потрібна для характеристики дій Дронова. Йому їхати на забороняюций сигнал світлофора заборонено і на перехресті і за встановленою (нами вже зараз) межею перехрестя (в площині перехрестя звісно).а зачем нужны границы перекрестка не имеющие НИКАКОГО правового значения и значения для дела? Ни в какой из трактовок организации данного перекрестка (хотя вторая трактовка возникала лишь у неспециалистов и только на этом форуме). В обычном процессе судья бы просто отводил вопросы по границе перекрестка как не имеющие значения. Тут - перестраховался
Зевак давно не осталось. Все в курсеведь это взгляд зевак, а не людей, вникнувших во все детали процесса.
не перекручуй, будь ласка.. Але цим питанням, чомусь, дуже переймається активний учасник обговорення Алекс444, т.я. на його думку межі перехрестя визначені бокаріусами - невірно.
p.s. перед перекрестком (за правым "левым" сфетофором), там где он стоял, автомобиль Дронова мог оказаться и без всякого проезда его на красный(не успел въехать на перекресток после проезд долбаного светофора, загорелся желтый на дублирующем, встал, где стоял). Соотв. 8.10 в причинно-следственной связи тоже не состоит. "потому что так учат экспертов и юристов - добавлять автоматом в причинно-следственную связь не имеющие таковой нарушения?" ну-ну
такая вот, прямо описанная в стандарте ДСТУ 4092-2002 "Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосовування та вимоги безпеки"какая еще двойная сплошная на дороге с односторонним движением?
7.15 За наявності на дорозі декількох проїзних частин, призначених для руху в одному напрямку й відокремлених одна від одної розділювальними смугами, для регулювання руху по кожній із них треба застосовувати окремий світлофор
такая вот
т.е. у нее был напрямок руху на пешеходов?