Чергові харківські рагулі АЗС SunOil

гадаю у нас ситуація аналогічна

95й
?list=UUrLF4mLXCgm3LkCWzptgNNg

98й


хто має прилад подібний, відписуйтесь.
 
Ще раз тезісно, пишуть беларусь, а у Ха останній рік жодного розмитнення палива белараши не було!
В Киеве растаможили,расслабься.

Нагадаю, що паспорт якості на паливо виписується у момент завантаження бензовозу перед постачанням на АЗС.
Это если напрямую от производителя,с завода.
Если с нефтебазы, то могут приложить паспорт годовой давности.
Тут все норм.



Тому його дата не може бути раніша, ніж приблизний термін поповнення резервуару.
Як мені якось на ОВІС на прохання, надали паспорт 4 місячної давнини, очевидно наїбалово!
:D
Все норм,паспорт может быть годовой ,ато и 2-х,3-х летней давности. От срока годности топлива зависит.
Завязывай овис обсирать.

Хочу звернути Вашу увагу, шановне панство, на різне параутворення з вихлопних труб авто.
Что-то новенькое. :іржач:
 
Останнє редагування:
може Хренов мені ще розтлумачить чому у мене витрата пального збільшилась на 3-4 літри на Ссан Оіл?

П.С. За паспорт якості з датою відповідної даті видаткової це не я вигадав, у захисту споживачів уточнили)

Нагадаю що на ссані його взагалі не було! Це теж ок?
 
П.С. За паспорт якості з датою відповідної даті видаткової це не я вигадав, у захисту споживачів уточнили)

Нагадаю що на ссані його взагалі не було! Це теж ок?
Вы их не так поняли или они проконсультировали не разобравшись.

Паспорт качества с любой базы хранения, будет с датой изготовления товара или его отгрузки с завода при импортных операциях. Дата может быть 1 год назад,а может и больше,если срок хранения до 3-х лет.
 
работал на брсм, тоже типа белорус топ. а бодяжили в полтавской области и на своих нефтехранилищах, так же и другие

Все логічно, ближче до сировини, полтавського газаліну.

Курченко з своїми схема дуже сильно змінив тренд та настрої на ринку палива, звісно у гіршу сторону

В них ще лєтюча присадка тбе, якщо швидко бак виїздишь, ще можна заправити, а так чув про втрати на автоцистерни у 500л !!
 
Lurcher красунчик, нам необхідно більше інсайду, більше смалива.

А що на рахунок 95Е, якості, складу, походження?

Присадки в танку на азс бодяжили чи вже бензовоз був заряджений?



при заправці у авто покупця, забір палива з танка з верху чи низу облаштований?
Чи є фільтри через які проходить перед тим як потрапити в авто, чи вони заміняються/обслуговуються?
Чи облаштовані в танках зберігання системи перемішування?
 
Останнє редагування:
Бісить!!

Гуртові ціни як і нафта вниз
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


А цінники на стелах тільки угору!!
 
ghfgd1.jpg
 
а ось і підтвердження багатьох припущень.

?t=21m16s

А якщо декілька гравців грають не за правилами, інші вимушені підлаштовуватись, у результаті у нас не бензин на переважній більшості азс, а шмурдяк.

П,С. Доречі мережа АЗС скай , SKY є у Ха.
 
Внутрішня кухня бодяжників

"Фірми з групи «Трейд коммодіті» на десятки мільйонів гривень закуповували в Росії паливо та присадки, які використовують для його нелегального виробництва. Про це пише Євген Головатюк у «Ліга.net».

ТОВ «Август Пром» з групи «Трейд коммодіті», яку контролюють Андрій Адамовський та Володимир Трофименко, з 2016 року імпортує великі партії дизельного та авіаційного палива. За вісім місяців цього року «Август Пром» закупив палива і присадок для бензинів за кордоном на більш ніж $100 млн. При цьому підконтрольне Адамовському та Трофименнку ТОВ «Газтрейд» отримувало держпідряди Міністерства оборони на поставку палива виробництва «Август Пром».

Ще одна фірма ТОВ «Укр Петрол» з групи «Трейд коммодіті», у якої остання купувала паливо, в 2015-2016 роках була крупним імпортером присадок для палива. За даними «Ліги», за цей період «Укр Петрол» тільки в Росії закупив компонентів бензинів на $6,5 млн. Серед них суміші ароматичних вуглеводнів, пентан, ізопентан, етилбензол, кумол. «Укр Петрол» є фігурантом кримінальної справи, відкритої Нацполіціей в зв’язку незаконним виготовленням палива без сплати акцизів. Факт поставки «Укр Петроль» присадок на адресу «Трейд коммодіті» зафіксований в системі «Прозорро».

Після того як поліція зацікавилася діяльністю «Укр Петрола», група «Трейд коммодіті» змінила основного постачальника компонентів палива. З 2017 року ним стало ТОВ «ХімПродТорг ЛТД» з Дніпра. Її власник і керівник – Станіслав Аркаєв. Раніше він працював в «Укр Петроль», де відповідав за антикорупційну діяльність. В січні-серпні компанія завезла близько 450 тонн N-метиланилину, що додається в низькооктанове паливо для отримання неетилованих бензинів.

«ХімПродТорг» також імпортує великі партії авіаційного палива. Більшість таких поставок йдуть через відомого трейдера Coral Energy, якого вважають близьким до азербайджанської Socar. Паливо імпортується з Греції, Італії, Туркменістану, Саудівської Аравії. У 2016 році великі обсяги палива група «Трейд коммодіті» також закуповувала в Росії.

Крім «ХімПродТорг» в кінці 2016-початку 2017 року компоненти бензину для «Трейд коммодіті» поставляв в Україну «Август Пром», зокрема кумол і N-метиланилин. Присадки завозилися з Росії (ПАТ Пігмент, ЗАТ Сибур-Петрокон) та Індії (Aarti Industries Limited).

«У самих поставок компонентів в Україну немає нічого незаконного, якщо в подальшому вони не застосовуються для нелегального виробництва палива та несплати податків», – пише журналіст."
 
Назад
Зверху Знизу