AliExpress під час війни

в мене це роблять самі продавці бо шлють для реклами і то в їхніх інтересах))
Перед замовленням запитайте продавця які є варіанти, чи він зможе і тд
Шо, прямо всі такі - так, Укрпоштою вишлю, і ви навіть не просите їх про це? Просто "стараємось підгадати" не збігається з "це роблять самі продавці".
 
Шо, прямо всі такі - так, Укрпоштою вишлю, і ви навіть не просите їх про це? Просто "стараємось підгадати" не збігається з "це роблять самі продавці".
не всі, тому запитую перед замовленням якщо це моє замовлення))
якщо для реклами, то вони вирішують самі і шукають як вигідніше і то в їхніх інтересах, бо за все платять самі))
я ж вище написала, що на алі я і як звичайний покупец, і як офіційний блогер
 
не всі, тому запитую перед замовленням якщо це моє замовлення))
якщо для реклами, то вони вирішують самі і шукають як вигідніше і то в їхніх інтересах, бо за все платять самі))
я ж вище написала, що на алі я і як звичайний покупец, і як офіційний блогер
Прошу, підкажіть, а що робити коли отримав телефон, а він там усередині зламаний чи слко тріснуло ?
Просто наразі сиджу дивлюся відгуки покупців, там отака халепа є.....
 

Вкладення

  • Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    19.2 КБ · Перегляди: 65
Прошу, підкажіть, а що робити коли отримав телефон, а він там усередині зламаний чи слко тріснуло ?
Просто наразі сиджу дивлюся відгуки покупців, там отака халепа є.....
Розпаковувати під відеозапис і потім відкривати диспут, якщо щось не так.
 
тому зараз не нагальних покупок не робіть -- все в корзину, робіть скріни, моніторте ціни..
проди вже почали підвищувати їх, щоб мати змогу попасти в акції і потім знижувати)))
А в корзині ціни залишаються хіба старі чи то просто для зручності відслідковування так рекомендуєте?
 
Прошу, підкажіть, а що робити коли отримав телефон, а він там усередині зламаний чи слко тріснуло ?
Просто наразі сиджу дивлюся відгуки покупців, там отака халепа є.....
так, як

Adept пише -- вся розпаковка під відео запис.​

Крім цього слідкуйте щоб посилка завжди була в кадрі, було видно адреса, трек, вага, і тд,.
І ще відео повинно бути як можна коротше і легше, бо у китайців там ще ті сервіси..
 
А в корзині ціни залишаються хіба старі чи то просто для зручності відслідковування так рекомендуєте?
так я ж написала -- скріни корзини робити)))
ще можна в список бажань додавати і там скрінити, в принципі різниці нема.
За додавання в корзину скоро монети будуть давати, це хоть і маленька але знижка буде.
 
Прошу, підкажіть, а що робити коли отримав телефон, а він там усередині зламаний чи слко тріснуло ?
Просто наразі сиджу дивлюся відгуки покупців, там отака халепа є.....
Такие вещи лучше физически покупать.Всякую лабуду типа пленок,стекол или чехлов,наушники ,можно и там ,но заказывать телефон ,я не хочу
 
так, як

@Adept пише -- вся розпаковка під відео запис​

Мені завжди повертають гроші без всіляких відеозаписів... так би мовити під чесне слово )))
Розпакував... сфоткав проблему - 2-4 дні і гроші на картці

p.s. але так не у всіх прокатує наскільки я знаю )))

Прошу, підкажіть, а що робити коли отримав телефон, а він там усередині зламаний чи слко тріснуло ?
Просто наразі сиджу дивлюся відгуки покупців, там отака халепа є.....
Треба бути морально готовим до того, що грошей не повернуть... особливо, якщо ти новий покупець без "рейтигу"
 
Останнє редагування:
Розетка уже давно сотрудничает с Мист-Экспрессом, который еще до войны принимал к отправке заказы с Али.
 
Мені завжди повертають гроші без всіляких відеозаписів... так би мовити під чесне слово )))
Розпакував... сфоткав проблему - 2-4 дні і гроші на картці
Це від рейтингу залежить. Я був платиновий і з високим рейтингом, мені теж без зайвих питань діспути вирішували.
Зараз, доречі, в новому інтерфейсі не знаю де подивитись свої стати.
 
- Sale period: till Oct. 31st, 2023 PST
US [imath]6 off[/imath]50 code: OT6
US [imath]14 off[/imath]120 code: OT14

вирішення диспуту не тільки від рейтингів залежить, але і від якості доказів
 
- Sale period: till Oct. 31st, 2023 PST
US [imath]6 off[/imath]50 code: OT6
US [imath]14 off[/imath]120 code: OT14

вирішення диспуту не тільки від рейтингів залежить, але і від якості доказів
это да
в последнем заказе продаван прислал вместо 10 метров кабеля 9. на все аргументы с пеной у рта доказывал, что прислал 9
открыл спор. сделал фото, где на одном конце кабеля указано 41м, а на другом 50. 50-41 как раз 9
али написал, что это не доказательство и мол давай еще
сфоткал весь кабель на фоне рулетки и еще видео запилил - спор выиграл и вернули всю сумму
 
это да
в последнем заказе продаван прислал вместо 10 метров кабеля 9. на все аргументы с пеной у рта доказывал, что прислал 9
открыл спор. сделал фото, где на одном конце кабеля указано 41м, а на другом 50. 50-41 как раз 9
али написал, что это не доказательство и мол давай еще
сфоткал весь кабель на фоне рулетки и еще видео запилил - спор выиграл и вернули всю сумму
я общалась с несколькими из службы поддержки в неформальном режиме, то они рассказывали, что там работает в основном молодняк и им лень вникать.
Поэтому очень приветтвуется максимально детальное фото\видео, круче если еще и стрелочками укажут, обведут, подпишут проблему.
Еще ж не забывайте, что есть целые группы специализирующиеся на обмане продавцов, там столько разных трюков, способов развода.. и фотками брака обмениваются, и неопытными продавцами итд
поэтому служба поддержки иной раз перестраховывается.
 
Ребят, подскажите. Посылка с али уже 65 дней в пути, приезжала месяц назад в Украину, но на таможне ее почему то развернули и судя по трекингу уехала она обратно в Латвию и не двигается... Китаец естественно хитрый и продлевает время от времени защиту заказа. Есть смысл ее ждать или открыть спор наконец-то?
 
Ребят, подскажите. Посылка с али уже 65 дней в пути, приезжала месяц назад в Украину, но на таможне ее почему то развернули и судя по трекингу уехала она обратно в Латвию и не двигается... Китаец естественно хитрый и продлевает время от времени защиту заказа. Есть смысл ее ждать или открыть спор наконец-то?
мист-експресс?
 
Ребят, подскажите. Посылка с али уже 65 дней в пути, приезжала месяц назад в Украину, но на таможне ее почему то развернули и судя по трекингу уехала она обратно в Латвию и не двигается... Китаец естественно хитрый и продлевает время от времени защиту заказа. Есть смысл ее ждать или открыть спор наконец-то?
Там зараз не відкриєш діспут до якогось терміну. Китаєць не може в одне рило тягнути час, ти спробуй відкрити діспут з причини "посилка не прийшла" - воно напише, якщо ти не маєш права ще на це скаржитись. Мені писало.
 
как вьі єто делаете? у меня пишет, что нет доставки в регион
 
Назад
Зверху Знизу