220 с литиевых аккумов

Статус: Offline
Реєстрація: 02.10.2007
Повідом.: 155
Есть три литинвых аккумулятора по 60ач. Задача - в машине установить как дополнительный, собрать их в 12в и через преобразователь сделать 220в (пусть 2кв). Я так понимаю, надо балансир на 180а, какой-то модуль заряда (12в литиевый??) кинуть от генератора?
 
Дайте конкретну інфу по акумуляторам. Взагалі, це звичайні літій-іонні чи літій-залізо-фосфатні?
Але одразу скажу, що ті ваші забаганки потребують BMS (Battery Management System) на відповідну кількість елементів та зарядний пристрій із двостадійною зарядкою (CC/CV) на відповідну напругу та силу струму.
А ще в мене є сумніви, що від трьох акумуляторів ваш інвертор буде працювати. Бо при номінальній напрузі 3,7 В загальна напруга буде 3,7*3=11,1 В. Малувато, як на мене. Інвертори розраховані на свинцеві акумулятори, для яких 10,8 В під навантаженням означає "акумулятор порожній", і інвертор вимикається.
 
Обычные ли-ион. По инвертору посмотрел характеристики - от 9.5+ работает, на 10.5 будет сигнал предупреждения просто.
 
Инвертор отключается при напряжении менее 10в не потому что защищает ваш аккумулятор от разряда, а потому что бережет сам себя. При низком напряжении на затворах ключей, они либо не полностью откроются, либо откроются, но не вовремя, в результате инвертору резко поплохеет. Поэтому у большинства драйверов затворов undervoltage блокировка настроена на 10в
 
Понял. насчет инвертора надо помозговать. Возможно через повышайку кину на него.
 
Ещё вопрос. Я так понимаю, через бмс идёт 60а. Как эта платка выдержит такой ток? Там провода надо, как этих 10 плат толщиной.
 
Я так понимаю, через бмс идёт 60а.
Ви бачили БМС на 60А? Це здорова хєрня з неабияким радіатором. Доріжки продубльовані товстим дротом, а ключів там з десяток.
2 кВт*год з 11В - це 250А. Їбоне, буде пожежа в машині. Не ризикуйте.
 
Назад
Зверху Знизу