Mr. Vision
M
ба як чітко, після перезмінки о 20 за твоїм ніком сидить російськомовнийДа нет у нас толком ни боевой авиации ни флота.
Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: Для цієї функції наразі потрібен доступ до сайту за допомогою вбудованого браузера Safari.
ба як чітко, після перезмінки о 20 за твоїм ніком сидить російськомовнийДа нет у нас толком ни боевой авиации ни флота.
А от вранці, вже україномовнийНам непотрібна винищувальна авіація. Взагалі. Тільки транспортна, та різні види бпла.
Вы просто не в теме. Комплекс ударного БПЛА с радиусом от 300 км и полезной нагрузкой от 500 кг стОит на порядок дороже штурмовика. Потому что помимо самого ЛА включает космические и наземные компоненты управления и связи. Ударно-разведывательные БПЛА типа ГлобалХоук могут позволить себе только США. Если под БПЛА вы понимаете китайские игрушки - тогда конечно дешевле. Но и польза в бою от них - соответствующая.
Не намагайся бути експертом там, де не розумієшся, хоча я й розумію твій піхотний патріотизм сухопутки.Нам непотрібна винищувальна авіація. Взагалі. Тільки транспортна, та різні види бпла. І штурмова авіація непотрібна. Деякі вже відмовляються від неї на користь бпла. І це вірно. Так ефективніше, та набагато дешевше. Досить на весь цей металобрухт кошти витрачати.
Ніде той авіації бойовой літати. При великому конфлікті їй навіть взлитіти не дадуть. В'їбуть навіть с пзрк місцеві сепари при взльоті один, і всі інші два залишаться на землі. Будьте реалістамі. Де застаріла авіація значно слабкішої коаїни щось вирішувала? В Іраку? В Сирії? В Грузії? В Молдові? Де? Вона вся залишалася на землі, та так чи інакше знищувалася.
Немає тут ніякої взаємодії, тільки тупізна по декілька годин і діб, купа марнотратства та тиловой хуєти з великими погонами. Багато з них при такій реформі перестануть по тилах сидіти. Це добре. Або до бойвих аідрозділів, або нахуй з армії. Небо повині контролювати потужні наземні пво. На них і треба зосередитися
Не намагайся бути експертом там, де не розумієшся, хоча я й розумію твій піхотний патріотизм сухопутки.
Авіація і наземка мають відмінності у застосуванні, свої переваги і недоліки, тому потрібне і те і інше. При тому - і те, і те треба або глибоко модернізувати, або замінювати на новіші зразки.
А ти,грубо кажучи, пропонуєш скласти все в один кошик. Всі натівські генерали плачуть перед твоїм воєнним генієм, бо вони, дурні дилетанти, авіацію чомусь не скорочують, а модернізують під сучасні вимоги.
І флот, звісно ж, у Чорному морі потрібен авіаносець. Нахуя - не зрозуміло, але він великий і прикольний, а ракетні катери - то не модно і не понтово.
И весь этот "москитный" воздушный флот БПЛА сажается РЭБ уровня Ирана.
ба як чітко, після перезмінки о 20 за твоїм ніком сидить російськомовний
Правильно, тому там постійно чергує авіація інших членів альянсу. Але ніхто не відмовляється від авіації, як це пропонуєш ти.Я не выдаю себя за эксперта. Но свои мысли и анализ ситуации у меня конечно есть. Натовские генералы -понятие растяжимое. В странах прибалтики тоже есть свои генералы и силовые ведомства. И они действуют оптимально. Розпорошувати такі сили немає снесу.
З кінця - миротворчі операції приносять гроші, прикинь. При тому, що та кількість, що ми відправляємо - істотно не впливає на боєздатність тут. Окрім того, це підвищує рівень командирів - і це не теорія, це показав 2014 рік. Ті, хто приймав участь у миротворчих операціях показали себе досить адекватно.Я не топлю за сухопутку. Я за зменшення ланцюгу приймання рішень та кількості тилових штабів та структур, які керують дуже поволі не злогодженно купкою наявних та розпорошених бойових підрозділів. Я топлю за декілька дійсно боєздатних видів сил, ніж всі які є на світі, але лише частково боєздатні, або небоєздатні взагалі. Наявні сили треба зібрати в кулаки, щоб їми можна було бити, а не як зараз. Я за зосередження сил по напрямкам збої, яке якісно підвищить та дійсно гарантує нашу незалежність. Яка суттєво зменшує верогідність великої війни, і особливо якщо почнеться велика війна дасть великі шанси на успіх.
Ці катери та така військова політика лиша зменшують шанси та радикально збільшують верогідність великої війни. ПВО, отрк, рєб, бпла. Це не зовсім сухопутка. Але це те, на що треба кинути усі наявні ресурси для розвитку та насичення. Не на оплоти, катери, авіацію, нові гвинтівки, полігони та гуртожитки, не на миротворчі операції, та інше другорядне.
Касаемо танков в пограничных нарядах. При совке на границе с китаем и танки использовали.
45 часов налета за этот год, это практически ничто, нас даже в "зону" с инструктором не выпускали после этого, полет по кругу в лучшем случае при отличном метео. И это на як52, а тут тяжелый истребитель
ОТРК - это уже удар. А цель часто надо разведать или доразведать.
Чтобы вам было проще фантазировать - просто представьте что вам надо подвесить к БПЛА существующий в ВСУ ПТРК с дальностью стрельбы 3-5 км плюс гиростабилизированная платформа. И вы поймете, что поднять придется намного больше чем 10 кг. Радиус 20 км плюс время боестолкновения (поиск цели, идентификация, наведение) - и получается совсем не маленький БПЛА размером с одноместный самолет.
Вообще-то под сракой там пиропатрон, который выстреливает на 60 метров....надо бы и это учесть, притапливая...
Обычное дело при падении и ударе об землю. Они тяжелые и когда самолет резко теряет скорость при ударе, их вырывает и выбрасывает по направлению движения. Хотя в Су-27 как-то не совсем понятно, как оно получилось -но, в принципе, тоже возможно.
Что впереди самолета? Двигатели? Как они там оказались?
человека конечно жалко. а техника - старая и самолеты такого типа будут падать и дальше. У нас нет заводов по производству двигателей и запчастей для старых советских истребителей, а они сыпятся и будут сыпаться и дальше (30-40 лет службы-то).Писец за полгода два боевых самолета су-27, самая афигенная машина, как так и пилот погиб. Жалко в общем и человека и технику.
человека конечно жалко. а техника - старая и самолеты такого типа будут падать и дальше. У нас нет заводов по производству двигателей и запчастей для старых советских истребителей, а они сыпятся и будут сыпаться и дальше (30-40 лет службы-то).
В какой-то момент придется покупать новые истребители, потому что старые просто развалятся.