Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Захист прав споживача: потрібна порада

  • Автор теми Автор теми Olgita
  • Дата створення Дата створення
Статус: Офлайн
Реєстрація: 06.01.2010
Повідом.: 263
Захист прав споживача: потрібна порада

Потрібна порада та ваш досвід в справі захисту своїх прав як споживача
Як тиснути на продавця, який не те щоби шахрай, а здається, що просто олень?
Ситуація:
Купила б/в ноутбук в інтернет магазині, за безготівку. В ноуті знайшовся невеликий глюк, в гарантійний термін віддала на ремонт. Ремонт проблеми не вирішив, повернула товар, обіцяли повернути гроші в три бізнес дні.
Бухгалтерія в них через Лікпей, заявка на повернення оформлена, але здається що ці олені вивели кошти з рахунку ще до того, як закінчився мій гарантійний термін. Бо оператор хелплайну Лікпея пише, мовляв, "Повернення на картку клієнта буде виконано як тільки сума нових платежів на адресу компанії буде дорівнювати сумі повернення"
Тобто, поки у них хтось інший ноут не купить, йоханибабай.. Тобто як мінімум до після свят.

Кажу їм, щоб купили ноут самі в себе і таким чином закинули гроші на рахунок, звичайно, не хочуть, бо це зайвий податок. Надіються, що добра дівчинка почекає.
Але дівчинка на третій тиждень цієї епопеї вже ніхера не добра.:рл:
З вдячністю вислухаю ваші поради та досвід:)
 
Зу о защите прав потребителей не распространяется на бу товары :незнаю:
 
Хотите совета? Пожалуйста: не покупайте б/у даже в магазинах.
Вам выше написали, закон о защите прав потребителей на б/у не распространяется. Так и есть. Поэтому либо выбивать деньги по другим основаниям, либо согласиться на покупку опыта по цене Вашего б/у товара.
Вы ведь знали, что товар б/у, но все равно купили... вот и разруливайте, как с б/у, а не как с новым.
Тут - еще один совет: запишитесь на консультацию.
 
в этой истории я только олениху увидел , оленей не видно )
 
Потрібна порада та ваш досвід в справі захисту своїх прав як споживача
Як тиснути на продавця, який не те щоби шахрай, а здається, що просто олень?
Ситуація:
Купила б/в ноутбук в інтернет магазині, за безготівку. В ноуті знайшовся невеликий глюк, в гарантійний термін віддала на ремонт. Ремонт проблеми не вирішив, повернула товар, обіцяли повернути гроші в три бізнес дні.
Бухгалтерія в них через Лікпей, заявка на повернення оформлена, але здається що ці олені вивели кошти з рахунку ще до того, як закінчився мій гарантійний термін. Бо оператор хелплайну Лікпея пише, мовляв, "Повернення на картку клієнта буде виконано як тільки сума нових платежів на адресу компанії буде дорівнювати сумі повернення"
Тобто, поки у них хтось інший ноут не купить, йоханибабай.. Тобто як мінімум до після свят.

Кажу їм, щоб купили ноут самі в себе і таким чином закинули гроші на рахунок, звичайно, не хочуть, бо це зайвий податок. Надіються, що добра дівчинка почекає.
Але дівчинка на третій тиждень цієї епопеї вже ніхера не добра.:рл:
З вдячністю вислухаю ваші поради та досвід:)

Зачем покупать б/у, если можно купить новый в рассрочку от ПриватБанк?:незнаю:
 
Назад
Зверху Знизу