Кілька років підготовки, десятки годин публічних виступів, сотні проведених зустрічей, тисячі потиснутих рук і мільйони витрачених гривень – усе це складники будь-якої президентської кампанії.
Цієї неділі для більшості з 39 кандидатів, котрі цього разу подалися на вибори, кампанія закінчиться, їхні праця і гроші виявляться марно витраченими.
А це – колосальні гроші. Тільки учасники топ-5 останніх соціологічних опитувань офіційно уже витратили на агітацію більше мільярда гривень.
"Українська правда" вирішила порахувати, скільки коштує кожен відсоток електоральної підтримки сімом найбільш рейтинговим кандидатам.
Для ****ізу ми використали останнє спільне дослідження КМІС, Центру Разумкова та Соціологічної групи "Рейтинг", а також проміжні звіти про витрати виборчих фондів, що їх кандидати подали у ЦВК.
Мова йде про офіційні витрати з офіційних рахунків виборчих штабів. Хоч "традиції" українських виборчих кампаній свідчать, що реальні витрати набагато вищі.