Кілька років підготовки, десятки годин публічних виступів, сотні проведених зустрічей, тисячі потиснутих рук і мільйони витрачених гривень – усе це складники будь-якої президентської кампанії.
Цієї неділі для більшості з 39 кандидатів, котрі цього разу подалися на вибори, кампанія закінчиться, їхні праця і гроші виявляться марно витраченими.
А це – колосальні гроші. Тільки учасники топ-5 останніх соціологічних опитувань офіційно уже витратили на агітацію більше мільярда гривень.
"Українська правда" вирішила порахувати, скільки коштує кожен відсоток електоральної підтримки сімом найбільш рейтинговим кандидатам.
Для аналізу ми використали останнє спільне дослідження КМІС, Центру Разумкова та Соціологічної групи "Рейтинг", а також проміжні звіти про витрати виборчих фондів, що їх кандидати подали у ЦВК.
Мова йде про офіційні витрати з офіційних рахунків виборчих штабів. Хоч "традиції" українських виборчих кампаній свідчать, що реальні витрати набагато вищі.