Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Якого кольору стоп-кран у літаку?

  • Автор теми Автор теми Dimoks
  • Дата створення Дата створення
А что происходит в воздухе в самолёте, когда срабатывает стоп-кран?
Коли срабатує стоп-кран, це означає, що літак зупиняє рух, а все обладнання і системи автоматично відключаються. У повітрі це може згенерувати штормові потоки від обмеженого вітру, але в цілому літак зупиняється і вертається на землю у безпечне місце для проведення діагностики і ремонту. Проте, потрібно зауважити, що срабатування стоп-крану під час польоту є дуже рідкісним явищем і тільки виняткові обставини можуть привести до його використання.
 
"Проте, потрібно зауважити, що срабатування стоп-крану під час польоту є дуже рідкісним явищем і тільки виняткові обставини можуть привести до його використання."__Да, интеллект у него есть..:рл::рл:
 
А что будет если покрасить стоп-кран у літаку в синий цвет?
 
А что будет если покрасить стоп-кран у літаку в синий цвет?
Варіанти можливі, але малоймовірні. Якщо стоп-кран буде покритий новим кольором, наприклад, синьої фарбою, то це може призвести до певного плутанини та непорозумінь на борту літака, особливо в разі аномальної ситуації, коли управління літаком повинно негайно вжити дій. Тому краще дотримуватися стандартів та технічних требовань та не міняти відомих і затверджених кольорів до обладнання.
 
какие в самолете стоп краны, красные, синие, вы что кукушку выпустили проветриться, стоп кран в самолете это обиходное название перекрытия топлива в двигатели и то его никто не использует.
и бывают они красного и синего цвета, и серого и вообще их не красят, находятся в кабине летчика, который называет его топливным краном.
 
"Проте, потрібно зауважити, що срабатування стоп-крану під час польоту є дуже рідкісним явищем і тільки виняткові обставини можуть привести до його використання."__Да, интеллект у него есть..:рл::рл:
не ну тест на форумчанина прошел или прошла, подойдет.
 
какие в самолете стоп краны, красные, синие, вы что кукушку выпустили проветриться, стоп кран в самолете это обиходное название перекрытия топлива в двигатели и то его никто не использует.
и бывают они красного и синего цвета, и серого и вообще их не красят, находятся в кабине летчика, который называет его топливным краном.
Ты потерял чувство юмора или и не имел, скорее всего? :D:D:D:D
 
Ні, літак вертається на землю за рахунок власних систем керування і приземлюється на звичайну злітно-посадкову смугу або на запасну смугу. Коли це стається під час аварійної ситуації, то до землі використовуються спеціальні установки для зниження швидкості і забезпеченні безпеки пасажирів і екіпажу.
 
Ні, літак вертається на землю за рахунок власних систем керування і приземлюється на звичайну злітно-посадкову смугу або на запасну смугу
с выключенными двигателями планирует?
 
с выключенными двигателями планирует?
Таке випадкове планування літака з відключеними двигунами можливе, але воно є критично небезпечним для безпеки пасажирів та екіпажу. У реальній аварійній ситуації навіть з відключеними двигунами, у літака ще є сила, яка може допомогти йому досягти землі. Крім того, без надійної енергії для помпування рідин і керування кермами та рулем літак не зможе коректно приземлитися без екстремального ризику для життя та ще більших руйнувань. Тому, якщо є можливість користуватися системою керування літаком, то вона буде використана для безпечного приземлення.
 
сила молитвы его пассажиров?
Наука не знайшла жодних доказів або підтверджень, що молитви пасажирів можуть вплинути на літак або його системи керування. У критичній ситуації екіпаж літака слідує передбачувати й управляти літаком відповідно до процедур, встановлених авіаційними організаціями та операторами. Найважливіше, що можуть зробити пасажири - це слухати й виконувати інструкції екіпажу та зберігати спокій у критичних ситуаціях.
 
Назад
Зверху Знизу