Там мракА что схему востановит по "железу" не получается?! .
Они выбрали традиционный славянский путь. Что ж, это тоже работает.
В смысле?
Два протифазні однопівперіодники з додаванням струмів на вирівнювальному реакторі. Форма вихідної напруги -- як в 3-фазного моста, перевага в менших втратах напруги.Это однополупериодный выпрямитель?
Опорні напруги для фазового регулятора. В нейтраль подається керуючий сигнал.что это за обмотки показаны на силовом трансе между первичкой и вторичкой
ТЗ на характеристики хто сформулює? А так -- трудозатрати на змалювання чужої схеми і розробку/відлагодження своєї приблизно рівноцінні...схему управления, в оригинале, никто востанавливать не будет, сделаем по-новому.
А так -- трудозатрати на змалювання чужої схеми і розробку/відлагодження своєї приблизно рівноцінні...
Якщо зрозуміло, що від агрегата вимагається, то можна погратися... Тиристорами як будемо керувати, через наявні імпульсні трансформатори, чи є інші ідеї? Реверс полярності актуальний?
Чи актуальний реверс полярності- намагаюсь зясувати. А як керувати тирісторами, то треба подумати.
Реверс, по моим начальным знаниям об гальванике, требуется для равномерного нанесения покрытий.
Можна через тиристорні оптопари, але (для реверсивних схем особливо актуально!!!), має бути висока стійкість до du/dt. Інакше одночасне включення тиристорів протилежних полярностей == КЗ. Взагалі, схема повинна дочекатися гарантованого закривання тиристорів однієї полярності, і аж тоді включати другу. В приводах колекторних двигунів для цього ставлять детектори провідності (оптопари, що засвічуються напругами на тиристорах, і видають сигнал підтвердження закривання). Для гальваніки швидкодія неактуальна, тому можна тупо витримати паузу 25-30 мс.як керувати тирісторами, то треба подумати
Это я уже прочитал. Но теперь бы, ещё, найти практические режимы- сколько времени прямой ток, сколько обратный и величину прямого и обратного тока....
И это правильно, если нужно систему управления можем сделатьвсе похерили в шкафу, за исключением транса и дросселя
Сорри за глупый вопрос: а написано где именно и как измеряется ток ?В ТЗ написано что ток до 40А в обе стороны.
Я сейчас занимаюсь востановлением ВАКР 1600,-все похерили в шкафу, за исключением транса и дросселя,-для управления приобрели блок управления БУР-6 в комплекте с тиристорами,-если нана схема имеется...