Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Велосипед KTM - это ашан?

  • Автор теми Автор теми VOLAT
  • Дата створення Дата створення
а ти хто такий
 
а ти хто такий
 
Написано КТМ, а мотора нет, злая наебка.:D
 
Звичайний вел, нічим від інших не відрізняється. Мопеди в ктм явно краще виходять.
 

А чим він відрізняється від маси? Пафосною "німецькою збіркою", що найоб насправді? Потужний інженерний відділ та якісь інновації чи власні технології є? Хтось на них виграє? Дизайнери в них чудові.
Звичайний добрий вел.
 
Ну чтобы не зацикливаться на американских производителях($cott, ,$pecialized....), вспомним немецких:
Radon, Haibike,Ghost, Bergamont, Focus...
Список можете продолжить.
Ашаны, думаете?
 
Ну чтобы не зацикливаться на американских производителях($cott, ,$pecialized....), вспомним немецких:
Radon, Haibike,Ghost, Bergamont, Focus...
Список можете продолжить.
Ашаны, думаете?
Ніхто не каже, що ашани. Але топів три, я їх зазначив, і вигадав це не я.

пс - ах да, в мене є і скотт, і кадейл, і спеш :D
 
И зачем тебе столько?
1 - мій головний та улюбленіший універсальний двопідвіс. Такий, як в тебе, для поїздок усюди без АЛЕ.
2 - ФР - для активної урбан їзди на невеликі дистанції. Коли треба їхати по місту в межах району, то можливість вільно долати без втрати швидкості будь-які бардюри та сходи є вкрай важливою. До того ж це прикольно.
3 - туристичний вел. Хардтейл. Я люблю свій головний 1 вел, але не можу їздити на ньому в походи бо баул нікуди вішати.
Плюс на ньому стаціонарно крила повноцінні стоять, юзаю по мокрому.
4 - шосер. Ну як би зрозуміло, що для їзди виключно асфальтом. Але напевно продам його бо кілька разів за сезон після купівлі їздив, тупо асфальтити нецікаво. До того ж асфальти в нас такі, що краще всього на підвісі їхати :)
5 - зимній ашан. Вже зараз на ньому їзджу, його мити не треба, останній раз мив в листопаді 2015 :)
 
Назад
Зверху Знизу