Прошу помощи велогуру! Что за велики продают в Метро кто знает? Какие-то Crossman или в таком духе. Стоит велик за 2200, написано алюминиевая рама, а вес 18 кг. Не дофига ли?
ашан(вел із атб,юсі,дешевий барабан) не бери ні в якому разі.
якщо не планується їзда вгору-згори по говнах,що є у 99% випадків,то мтб не бери.
гібрид->туристичний->дорожник->міський - в залежності від уподобань.гібрид це той же мтб,але на більш великій рамі з трохи іншою посадкою,можливо з більшими 28 колесами.міський вел це сучасна "україна" - здорова рама й колеса,вертикальна посадка,планетарка або класична трансмісія з невеликою кількістю передач,комфорт-набір у вигляді купи пружин під жопою,півноцінних крил й багажника,півноцінним динамо освітленням.ну й турстичний з дорожником щось проміжне між ними.
от і думай,які опції й у якому співвідношенні тобі потрібні у твоєму велі - легкість й маневреність проти зручності й крутого накату, й вже виходячи з цього вибирай.
алюмінієві сплави бувають різні
а може там якась тупа геометрія рами й величезні труби,що навіть з легшого за сталь алюмінієвого сплаву важать ніхуя собі
можуть інші компоненти важити дофига
а можуть звичайно назвати стальну раму алюмінієвою
у будь-якому випадку ашани з супермаркетів брати не можна - лайно
Этот за 2200: алюминиевая рама, шимано оборудование, тормоза диски. На что еще смотреть не знаю. Почему это лайно?
Что ж за тормоза диски за 2200?
у атб може й тільки мтб - ашани роблять лише для нубів,котрі як і ти бачать купу передач,широку гуму,амортизатори й беруть це лайно.так в магазинах только типа "МТБ" стоят.
мне чтобы без проблем по лесу ездить, по грунтовкам и т.п. Думаю городской велик не пойдет. Может гибридный.
у атб може й тільки мтб - ашани роблять лише для нубів,котрі як і ти бачать купу передач,широку гуму,амортизатори й беруть це лайно.
а взагалі-то виріб не мтб у харкові є.
ліс буває різний.але взагалі-то я не бачу проблем навіть на "україні" їзди по лісу - ти ж не даунхілити зібрався чи по нереальних схилах карабкатися вгору?
у мене взагалі міський й його вистачає й для лісопарку і саржиного яру повністю,й за місто їзджу(останній раз на есхар аж за партизанку),по місту звичайно взагалі ульот.
міцніше й мтб ніяк не пов'язані.якщо порвав тросики й щось зламав,значить ці тросики і щось були погані.
якщо подобається,то бери мтб.
але у цього вела с фото 8 передач з 310% ренжем,а у 3х10 мтб 560% з котрих я реально використовую(є і мтб у мене,хоча поганенький) половину - тобто перший повністю забезпечує необхідний ренж й кількість передач(отих самих,щоб на горочки заїзджати).але горочки треба розрізняти - горочка на автомобільній дорозі або пішій стежці,по яких їздять авто й люди ходять й яка відповідно має "людський" схил,й горочка десь у лісі з 50 градусним кутом,на яку мтб теоретично якось заїде,а мій вел вже ні.хочаб тому,що центр ваги,який у великої рами з вертикальною посадкою позаду й ефективно зміщений уперед не може бути,назад його перекине.
все,що у супермаркетах,лайно*!це аксіома,тому доводити не буду.
ще кілька аксіом:
1 - будь-який дешевий двопідвіс є лайно
2 - дискові гальма на будь-якому велі до 3к є лайно
3 - дискові гальма на дорожчих треба дивитись,але десь до 6к з упевненістю сказати,що попахувати лайном вони не будуть,не можна(проблема не тільки у самому гальмі,а й у рамі і,особливо,вилці,на яких ці гальма - погану вилку диски розшатають за сезон)
*
під лайном тут розуміється повнісінька жопа,те,що брати не можна ні в якому разі ні за які гроші
Ну, при этом желательно учитывать вышесказанное: дисковые тормоза и двуподвес не стоит брать даже за 1к.