в этой теме помогаем определиться с выбором велосипедов.

Велосипед - TREK - 3900 DISC 2011 (черный) или TREK - 4300 DISC 2011 (бронзовый) стоит ли переплачивать "касарь" с мелочью за 4 серию для быстрых покатушек по асфальту и грунтовке,бывшему обладателю сраного "Виннер викинг"....Про диски прочел кучу всего и понял что Vбрейков мне хватит с головой,но а как же понты товарищи?!)))Да еще гидравлические)))За разницу в обвесе понятно...Но оно мне надо??
 
постав магуру й будеш з дорожчими за ті понтові диски гальмами

для себе понти давно закинув.зараз два ролера + задній вібрейк у мене - нахуй ту клоунаду з дисками.вел вже був з ролерами - не знімати ж,але я б і вібрейки пережив.задній вібрейк поставив,бо руль у мене метелик й їзджу у двох положеннях на ньому - от щоб тормозити у другому.
хоча ролери з великими охолоджуючими дисками на товстих втулках(динама,планетарка) ще крутіше за дискові гальма виглядають :р


по темі
єдиний реальний плюс дискових гальм при їзді не по крутих схилах це можливість їздити на кривих ободах
якщо хочеш доброї віддачі від вібрейку,постав модуляторні(чи як їх там - з додатковим підпружиненим важелем) - буде як гідравлика.
 
Останнє редагування:
Так что на счет велов из АТБ и им подобных?

Если планирую ездить по паркам, дорогам, стадионам, степям г.Харькова то велосипед какого типа мне нужен: дорожный, горный, городской, шоссейный? Я в них полный веник. И еще... отличаются ли велы для женщин и мужчин, и чем?
 
Прошу помощи велогуру! Что за велики продают в Метро кто знает? Какие-то Crossman или в таком духе. Стоит велик за 2200, написано алюминиевая рама, а вес 18 кг. Не дофига ли?
 
ашан(вел із атб,юсі,дешевий барабан) не бери ні в якому разі.
якщо не планується їзда вгору-згори по говнах,що є у 99% випадків,то мтб не бери.
гібрид->туристичний->дорожник->міський - в залежності від уподобань.гібрид це той же мтб,але на більш великій рамі з трохи іншою посадкою,можливо з більшими 28 колесами.міський вел це сучасна "україна" - здорова рама й колеса,вертикальна посадка,планетарка або класична трансмісія з невеликою кількістю передач,комфорт-набір у вигляді купи пружин під жопою,півноцінних крил й багажника,півноцінним динамо освітленням.ну й турстичний з дорожником щось проміжне між ними.

от і думай,які опції й у якому співвідношенні тобі потрібні у твоєму велі - легкість й маневреність проти зручності й крутого накату, й вже виходячи з цього вибирай.
 
Кто ездит на Ниагаре, Томагавке или Рио Гранде?

Какие впечатления от этих Команчей? Хочу себе прикупить вел с бюджетом 2,5-3 К. Взял бы Прерию, но она под мои размеры маловата - рост 1,95 м., вес - 95 кг. Сейчас езжу на Туристе, хотелось бы поменять на что-то посовременее, покомфортней, помощней. Режим поездок - парк, лес, луг и пр.
 
Прошу помощи велогуру! Что за велики продают в Метро кто знает? Какие-то Crossman или в таком духе. Стоит велик за 2200, написано алюминиевая рама, а вес 18 кг. Не дофига ли?

алюмінієві сплави бувають різні
а може там якась тупа геометрія рами й величезні труби,що навіть з легшого за сталь алюмінієвого сплаву важать ніхуя собі
можуть інші компоненти важити дофига
а можуть звичайно назвати стальну раму алюмінієвою

у будь-якому випадку ашани з супермаркетів брати не можна - лайно
 
А что вместе с велом надо еще брать? Ну так, по минимуму самое необходимое на первое время. Насос вероятно какой-то, что-то еще...На какую сумму расчитывать кроме вела?
 
ашан(вел із атб,юсі,дешевий барабан) не бери ні в якому разі.
якщо не планується їзда вгору-згори по говнах,що є у 99% випадків,то мтб не бери.

так в магазинах только типа "МТБ" стоят. :confused:

гібрид->туристичний->дорожник->міський - в залежності від уподобань.гібрид це той же мтб,але на більш великій рамі з трохи іншою посадкою,можливо з більшими 28 колесами.міський вел це сучасна "україна" - здорова рама й колеса,вертикальна посадка,планетарка або класична трансмісія з невеликою кількістю передач,комфорт-набір у вигляді купи пружин під жопою,півноцінних крил й багажника,півноцінним динамо освітленням.ну й турстичний з дорожником щось проміжне між ними.

от і думай,які опції й у якому співвідношенні тобі потрібні у твоєму велі - легкість й маневреність проти зручності й крутого накату, й вже виходячи з цього вибирай.

мне чтобы без проблем по лесу ездить, по грунтовкам и т.п. Думаю городской велик не пойдет. Может гибридный.

алюмінієві сплави бувають різні
а може там якась тупа геометрія рами й величезні труби,що навіть з легшого за сталь алюмінієвого сплаву важать ніхуя собі
можуть інші компоненти важити дофига
а можуть звичайно назвати стальну раму алюмінієвою

у будь-якому випадку ашани з супермаркетів брати не можна - лайно

Рядом стоит младшая модель. Написано рама стальная. А вес тот же.
Этот за 2200: алюминиевая рама, шимано оборудование, тормоза диски. На что еще смотреть не знаю. Почему это лайно?
 
А что такое МБТ?
 
Этот за 2200: алюминиевая рама, шимано оборудование, тормоза диски. На что еще смотреть не знаю. Почему это лайно?

Что ж за тормоза диски за 2200?
 
так в магазинах только типа "МТБ" стоят. :confused:



мне чтобы без проблем по лесу ездить, по грунтовкам и т.п. Думаю городской велик не пойдет. Может гибридный.
у атб може й тільки мтб - ашани роблять лише для нубів,котрі як і ти бачать купу передач,широку гуму,амортизатори й беруть це лайно.
а взагалі-то виріб не мтб у харкові є.

ліс буває різний.але взагалі-то я не бачу проблем навіть на "україні" їзди по лісу - ти ж не даунхілити зібрався чи по нереальних схилах карабкатися вгору?по стежках же їздити будеш,а не започатковувати нові?
у мене взагалі міський й його вистачає й для лісопарку і саржиного яру повністю,й за місто їзджу(останній раз на есхар аж за партизанку),по місту звичайно взагалі ульот.
orange-plus.jpg
 
у атб може й тільки мтб - ашани роблять лише для нубів,котрі як і ти бачать купу передач,широку гуму,амортизатори й беруть це лайно.
а взагалі-то виріб не мтб у харкові є.

ліс буває різний.але взагалі-то я не бачу проблем навіть на "україні" їзди по лісу - ти ж не даунхілити зібрався чи по нереальних схилах карабкатися вгору?
у мене взагалі міський й його вистачає й для лісопарку і саржиного яру повністю,й за місто їзджу(останній раз на есхар аж за партизанку),по місту звичайно взагалі ульот.
orange-plus.jpg


Я ездил на обычных велах (Украина и иже с ними) и на каком-то древнем "типа горном". Так вот тот горный мне понравился, на горочки заезжать за счет низких передач хорошо, по ровному асфальту тоже едет хорошо. Какой-то китайский городской за 100-150 долл я убил за один сезон. Де-то шото погнул у тормозов тросики пообрывались и т.д. Поэтому хочется что-то покрепче
 
міцніше й мтб ніяк не пов'язані.якщо порвав тросики й щось зламав,значить ці тросики і щось були погані.

якщо подобається,то бери мтб.

але у цього вела с фото 8 передач з 310% ренжем,а у 3х10 мтб 560% з котрих я реально використовую(є і мтб у мене,хоча поганенький) половину - тобто перший повністю забезпечує необхідний ренж й кількість передач(отих самих,щоб на горочки заїзджати).але горочки треба розрізняти - горочка на автомобільній дорозі або пішій стежці,по яких їздять авто й люди ходять й яка відповідно має "людський" схил,й горочка десь у лісі з 50 градусним кутом,на яку мтб теоретично якось заїде,а мій вел вже ні.хочаб тому,що центр ваги,який у великої рами з вертикальною посадкою позаду й ефективно зміщений уперед не може бути,назад вел перекине.
 
міцніше й мтб ніяк не пов'язані.якщо порвав тросики й щось зламав,значить ці тросики і щось були погані.

якщо подобається,то бери мтб.

але у цього вела с фото 8 передач з 310% ренжем,а у 3х10 мтб 560% з котрих я реально використовую(є і мтб у мене,хоча поганенький) половину - тобто перший повністю забезпечує необхідний ренж й кількість передач(отих самих,щоб на горочки заїзджати).але горочки треба розрізняти - горочка на автомобільній дорозі або пішій стежці,по яких їздять авто й люди ходять й яка відповідно має "людський" схил,й горочка десь у лісі з 50 градусним кутом,на яку мтб теоретично якось заїде,а мій вел вже ні.хочаб тому,що центр ваги,який у великої рами з вертикальною посадкою позаду й ефективно зміщений уперед не може бути,назад його перекине.

Вопрос в том что я смотрю на вельман, стоящий в Метро и не понимаю в чем наеб: рама алюминий (хотя и 18 кг), переключатели, звездочки Шимано, тормоза диски (производитель и параметры тормозов не знаю). Двухподвес. На раме амик какой-то стоит. Если учесть что про раму сказать ничего нельзя кроме материала и то что он стоит 2200 мне кажется что за эти деньги нормально? Если нет то обоснуйте почему? Где подвох?Где можно за эти деньги купить аппарат со схожими характеристиками дешевле?
 
все,що у супермаркетах,лайно*!це аксіома,тому доводити не буду.

ще кілька аксіом:
1 - будь-який дешевий двопідвіс є лайно
2 - дискові гальма на будь-якому велі до 3к є лайно
3 - дискові гальма на дорожчих треба дивитись,але десь до 6к з упевненістю сказати,що попахувати лайном вони не будуть,не можна(проблема не тільки у самому гальмі,а й у рамі і,особливо,вилці,на яких ці гальма - погану вилку диски розшатають за сезон)
4 - шимано не панацея.зайди на сайт якогось веломагазину й глянь скільки коштує шимано с того вела(60-70 задня перекидка,вроздріб).до того ж є думка,що китайці навіть ці найдешевші компоненти на ашани ставлять браковані або неліцензовані,бо ті ж самі перекидки куплені в магазині ходять набагато краще,ніж на ашанах.це доведений факт


*
під лайном тут розуміється повнісінька жопа,те,що брати не можна ні в якому разі ні за які гроші
 
все,що у супермаркетах,лайно*!це аксіома,тому доводити не буду.

ще кілька аксіом:
1 - будь-який дешевий двопідвіс є лайно
2 - дискові гальма на будь-якому велі до 3к є лайно
3 - дискові гальма на дорожчих треба дивитись,але десь до 6к з упевненістю сказати,що попахувати лайном вони не будуть,не можна(проблема не тільки у самому гальмі,а й у рамі і,особливо,вилці,на яких ці гальма - погану вилку диски розшатають за сезон)


*
під лайном тут розуміється повнісінька жопа,те,що брати не можна ні в якому разі ні за які гроші

Короче говоря если я беру лайно (на 3К не рассчитываю) то смело можно идти на барик и брать самый дешевый велик за 1К грн?
 
Ну, при этом желательно учитывать вышесказанное: дисковые тормоза и двуподвес не стоит брать даже за 1к.
 
Ну, при этом желательно учитывать вышесказанное: дисковые тормоза и двуподвес не стоит брать даже за 1к.

Итак на велике меньше 3К это скорее минус чем плюс. Из дешевых вообще пофиг что брать? Тут какие-то Виннеры упоминали
 
Назад
Зверху Знизу