Статус:
Offline
Реєстрація: 26.02.2007
Повідом.: 211065
Адреса: Харків
Реєстрація: 26.02.2007
Повідом.: 211065
Адреса: Харків
- 🟡 01:57 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
- #1
Експерти компанії «Deloitte» з травня працюють над створенням для Харкова першої в Україні Стратегії розумного міста, адаптуючи провідні світові практики до потреб міста.
У межах Конференції з відновлення України в Римі мер Харкова Ігор Терехов 10 липня зустрівся з Томашем Охримовичем – керівником програми «Майбутнє України» компанії «Deloitte» у Центральній Європі,
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
«Для нас надзвичайно важливо, особливо під час війни, розробити концепцію «смарт-сіті». Це не лише про цифрові сервіси, а й про безпеку, розвиток інновацій, сучасних технологій і комфортне життя харків’ян. Ми крок за кроком рухаємося до цієї мети», – зазначив Терехов.
Під час зустрічі сторони обговорили потенційні інфраструктурні проєкти, які можуть бути реалізовані за підтримки міжнародних партнерів. Зокрема, йшлося про підвищення енергетичної незалежності Харкова, модернізацію систем водопостачання та водовідведення, а також відновлення транспортної інфраструктури з впровадженням цифрових сервісів та штучного інтелекту.
Терехов також представив концепцію створення «енергетичного острова» – автономної системи енергозабезпечення міста.
«Це наше питання безпеки. Ми хочемо мати власне виробництво електроенергії, щоб впливати на тарифну політику і не залежати від транзиту чи зовнішніх ризиків. Особливо це важливо для систем тепло- та водопостачання», — наголосив мер.
Томаш Охримович підтвердив готовність компанії до подальшої співпраці та участі у розробці інноваційних рішень для розвитку та відновлення міської інфраструктури Харкова.
Читайте також:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Автор: Елена Нагорная
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.