Коли на доброму бензині просто їде як задумано.
Далеко не на всіх тачках затягує пил від каталізатора в ДВЗ.Та чо. Више октановоє чісло - скоріше пзда каталізатору і соотвєцтвєнно задіри в циліндрах.
А що, тільки від ступеня стиснення лише залежить октанове число бензина?Ступінь стиснення скільки?
Високе октанове число, підвищена температура двигуна і вихлопа. Ну і по нарастающєй.Далеко не на всіх тачках затягує пил від каталізатора в ДВЗ.
І який зв'язок взагалі між 100м бензином і смертю каталізатора?
Турбина є?А що, тільки від ступеня стиснення лише залежить октанове число бензина?
Он наглядний приклад 2.3 екобуст, у якого ступінь стиснення в районі 10. Але на 95му в нього чек не гасне, дикі відкати, детон і пропуски. На 98 та 100му такого нема.
У екобуста звісно що є.Турбина є?
В випадку с турбіной, ступінь стиснення не единий визначальний факторУ екобуста звісно що є.
Я про то і написав, що ступінь стиснення не єдиний визначальний фактор. Нема ж вхідних що там за мотор у тов. Новако. Ну хоче залити -хай заливає хоч спортивний бензин.В випадку с турбіной, ступінь стиснення не единий визначальний фактор