Я смотрю вы знаете, о чем говорите.
Неужели проблема настолько серьезная? Можно поподробнее: о каком специфическом ПО для преподавателей идет речь?
"Методический материал" - это просто множество документов в формате MSOffice, или что-то еще?
Заранее спасибо.
Ну от подивіться на програмне забезпечення, якому нас навчають у ВУЗі.
1) АвтоКАД
2) Корел
3) Фотошоп
4) Флешредактори
5) Матлаб
6) програми для схемотехніки
і так далі.
Загалом факт такий - нормальних аналогів нема. Є щось, подібне, але воно не має тих функцій, які потрібні. Так, безумовно, щоб намалювати просте креслення не потрібно АвтоКАДу, однак, якщо викладач сказав, шомає бути автокад - значить має бути автокад, і ніц тут не зробиш...
Щодо методичного забезпечення - то тут не тільки йде мова про файли у форматі .doc, але й потребу повністю переробляти навчальний план під конкретне ПЗ, окільки більшість навчальних планів власне і написані під конкретне ПЗ (в даному випадку не ліцензійне).
На мою думку, потрібно до вирішення проблеми підходити комплексно, а саме:
а) проводити роз'яснювальну роботу серед викладачів, щодо можливостей/недоліків вільного ПЗ відпосно пропріетарного. Але той, хто розказує повинен сам дуже добре розбиратися в тих чи інших програмах.
б) викладачі, повинні поступово переробляти навчальні програми під вільне ПЗ.
в) викладачі повинні вміти користуватися вільною ОС (напр. Лінукс) на рівні достатньому для користувача.
Однак, тут зіштовхуємося з всесильним людським фактором. А саме нерозумінням викладачів - нащо це потрібно, якщо те, що є можна і так використовувати. Додайте до цього складність переходу з однієї ОС на іншу, яка має абсолютно інший підхід до роботи.