Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Ремонт авто та спец техніки для ЗСУ

  • Автор теми Автор теми vaycartana
  • Дата створення Дата створення
Розібрали рульовий циліндр на навантажувачі, геніальні гішпанськи інженери чомусь вирішили зробити цій циліндр единим с заднім мостом.
IMG_2093.JPG
IMG_2095.JPG
 
Зробив невеличку автоматизацію опалення, наступного поставлю ще пелетний пальник
 
Гідравличні нотатки
На вантажопідйомних пристроях або стрілах екскаваторів виробник часто ставить обмежувач потоку, або особливий золотник, на секції керування,
тим самим зменшуючи швидкість роботи органа, но підвищуючи потужність. Але це не всі знають і техніки однієї дуже поважної контори тиждень бились над цією проблемою,
наприкінці просто викинув цій обмежувач. Як вони це пояснили - хз навіщо вони цю фігню сюди поставили.
 
Была такая контора за солоницевкой. На штоке точка от сварки небольшая была, говорю полирните чуть, так они весь шток наждачкой поцарапали, и тоже клапан с цилиндра проебали. Но это было в 2000+-.
 
Была такая контора за солоницевкой. На штоке точка от сварки небольшая была, говорю полирните чуть, так они весь шток наждачкой поцарапали, и тоже клапан с цилиндра проебали. Но это было в 2000+-.
Сейчас со многими вещами попроще стало, появились aftermarket детали на насосы и гидромоторы, клапана, секции распределителей. Про заготовки под штоки и цилиндрі я уже и не говорю.
 
Гідравличні нотатки
На вантажопідйомних пристроях або стрілах екскаваторів виробник часто ставить обмежувач потоку, або особливий золотник, на секції керування,
тим самим зменшуючи швидкість роботи органа, но підвищуючи потужність. Але це не всі знають і техніки однієї дуже поважної контори тиждень бились над цією проблемою,
наприкінці просто викинув цій обмежувач. Як вони це пояснили - хз навіщо вони цю фігню сюди поставили.
Напрасно выбросили.Если стоит,значит потрібно.На примере автокрана.Стрела весом тонн 10 .Это без груза.Завдяки этому обмежувачу мы опускаем ее медленно и плавно.Не было б его,было б быстро и рывками.Если опускать быстро и резко остановить,то можно перевернуть кран даже без груза.Там такой рывок получться,что мало не покажется.И да.Чем больше грузоподъемностью тот же кран,тем он медленнее работает.Якраз завдяки таким обмежувачам
 
Сейчас со многими вещами попроще стало, появились aftermarket детали на насосы и гидромоторы, клапана, секции распределителей. Про заготовки под штоки и цилиндрі я уже и не говорю.
Штоки цилиндров нормально ремонтируются.Рихтуются.Наплавляют и шлифуют.Нужно только уметь.На жаль спецов все меньше и меньше.Ну и цена все больше и больше.Еще до войны ремонтировали цилиндр выдвижения стрелы на автокране.Новый купить было нереально дорого.Тем более у кацапов.Долго по времени.И доставка была по цене половины стоимости цилиндра.В Харькове с трудом нашли спеца.Сделали.Раза в четыре дешевле обошлось.И быстрее.Лет пять уже прошло.Пока вопросов нет
 
Напрасно выбросили.Если стоит,значит потрібно.На примере автокрана.Стрела весом тонн 10 .Это без груза.Завдяки этому обмежувачу мы опускаем ее медленно и плавно.Не было б его,было б быстро и рывками.Если опускать быстро и резко остановить,то можно перевернуть кран даже без груза.Там такой рывок получться,что мало не покажется.И да.Чем больше грузоподъемностью тот же кран,тем он медленнее работает.Якраз завдяки таким обмежувачам
Це обмежувач вільного ходу, теж важлива річ.
Штоки цилиндров нормально ремонтируются.Рихтуются.Наплавляют и шлифуют.Нужно только уметь.На жаль спецов все меньше и меньше.Ну и цена все больше и больше.Еще до войны ремонтировали цилиндр выдвижения стрелы на автокране.Новый купить было нереально дорого.Тем более у кацапов.Долго по времени.И доставка была по цене половины стоимости цилиндра.В Харькове с трудом нашли спеца.Сделали.Раза в четыре дешевле обошлось.И быстрее.Лет пять уже прошло.Пока вопросов нет
Можливо на велики це і має сенс, А так простіше та значно дешевше викинути, та зробити новий зі шлифованої заготівлі. З серійним виробництвом конкурувати немає сенсу.
 
Відкрили мені сьогодні велику маніпуляторну тайну - якщо на маніпуляторі колись був встановлена система радіокерування, та був втрачен пульт то запустити цю систему без людського жертвопринесення буде не можливо.
 
Відкрили мені сьогодні велику маніпуляторну тайну - якщо на маніпуляторі колись був встановлена система радіокерування, та був втрачен пульт то запустити цю систему без людського жертвопринесення буде не можливо.
А якщо трактора принести в жертву?
 
Незважаючи на скромні розміри, навантажувач cat 248 має цілком "дорослу" гідросистему з зворотним зв'язком за контролем моменту, і звісно, вона може виносити мізки по-дорослому.
Тому заступник з технічної частини вирішив, що нічого туди лізти, і притягнув цей трактор до мене зі скаргами на підйом стріли. Шляхом нехитрих випробувань і методом наукового тику з'ясувалося,
що розвантажувальний клапан LS лінії скидає тиск на 100 атмосфер. Проблема ускладнювалася тим, що цей клапан не тільки скидав тиск при певному значенні, але й виступав як елемент безпеки:
у знеструмленому положенні потік спрямовувався в бак, тим самим не даючи насосу розвинути продуктивність. Оскільки ціна на оригінальний клапан кусається,
я вирішив заглушити канал зливу в розподільнику і окремо встановити розвантажувальний клапан і клапан безпеки. І як говорив Леонід Ілліч — кулемет застрочив знову.
 
Не в курсе, шо там на территории с порошковой покраской. Хтось працює.?
 
Назад
Зверху Знизу