Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Питання по типовому договору.

  • Автор теми Автор теми Geele Steane
  • Дата створення Дата створення
Статус: Офлайн
Реєстрація: 29.09.2010
Повідом.: 4941
Питання по типовому договору.

Комунпромвод прислав для підписання договір по воді . В мене виникли питання по деяких пунктах договору , а деякі пункти , взагалі , неприйнятні . Відписав їм за свою позицію . Вони відповіли , що типовий договір зміненню не підлягає , оскільки затвердженний Кабінетом Міністрів . На мою думку , типовий договір є тільки зразком , який береться за основу і в ньому можливі коректировки . Що скажете , шановні юристи ХФ ? :пиво:
 
Ваша позиция абсолютно правильная. В Гражданском кодексе Украины есть целый ряд статей по заключению договора. Мне лень искать с телефона, посмотрите сами. Начать примерно с 620-х статей.
Можете также поизучать закон о коммунальных услугах, не повредит...
 
Якщо Вас цікавить питання оплати за обслуговування, то цей момент врегульований - є варіант договору без цього обслуговування. Він є в них на сайті. Це не зміни, це інший варіант.
.
Якщо щось інше, то треба дивитися.
Зазвичай шаблони не міняють, але не тому, що не можна, а просто тому, що не хочуть.
.
Типовий договір існує для основи, міняти його можна.
 
Вони відповіли , що типовий договір зміненню не підлягає , оскільки затвердженний Кабінетом Міністрів
Ще як підлягає, это ведь ТИПОВОЙ договор, то есть ОБРАЗЕЦ, заготовка с перечислением минимальных условий договора. Это не паспорт, диплом, форма которых действительно изменению не подлежит.
Формально договор может быть составлен в произвольной форме. Запрета нет. Главные условия - реквизиты и обязательства сторон.
шаблони не міняють, але не тому, що не можна, а просто тому, що не хочуть.
Угу.
 
Ще як підлягає, это ведь ТИПОВОЙ договор, то есть ОБРАЗЕЦ, заготовка с перечислением минимальных условий договора. Это не паспорт, диплом, форма которых действительно изменению не подлежит.
Формально договор может быть составлен в произвольной форме. Запрета нет. Главные условия - реквизиты и обязательства сторон.

Угу.
:пиво: А э якесь посилання на закон , чи підзаконні акти з цього приводу ?
 
Ваша позиция абсолютно правильная. В Гражданском кодексе Украины есть целый ряд статей по заключению договора. Мне лень искать с телефона, посмотрите сами. Начать примерно с 620-х статей.
Можете также поизучать закон о коммунальных услугах, не повредит...
:пиво: Дякую , вже , по Вашій наводці , знайшов все , що треба .:клас:
 
Продовження теми . Відіслав листа на "Водоканал" з мотивацією того , що типовий договір - не є обов'язковим в повному обсязі , що його можна змінювати . Посилався на конкретні статті Цивільного кодексу України , та на статті Закону про надання житлово-комунальних послуг . Прийшла відповідь від них . Всі мої аргументи вони проігнорували . Але витягнули ст.179 Господарського кодексу України . Захожу , читаю . Ст.179 п.2 "2. Кабінет Міністрів України, уповноважені ним або законом органи виконавчої влади можуть рекомендувати суб'єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори." Тобто , як я зрозумів , вони натякають на те , що цей типовий договір (що вони пропонують для підписання) - затвердженний КМ України . Але в ст.4 написано "4. При укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі:
... типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи у випадках, передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови..." Отже , як можна визначити , чи підпадає цей типовий договір в категорію типових договорів , від змісту якого не можна відступати , чи не підпадає ? Є якісь підзаконні акти з цього приводу ? Дякую всім , хто вискаже своє бачення в цьому питанні .
 
Если бы такой подзаконный акт существовал, в ответе Вам сослались бы на него.
 
Продовження теми . Відіслав листа на "Водоканал" з мотивацією того , що типовий договір - не є обов'язковим в повному обсязі , що його можна змінювати . Посилався на конкретні статті Цивільного кодексу України , та на статті Закону про надання житлово-комунальних послуг . Прийшла відповідь від них . Всі мої аргументи вони проігнорували . Але витягнули ст.179 Господарського кодексу України . Захожу , читаю . Ст.179 п.2 "2. Кабінет Міністрів України, уповноважені ним або законом органи виконавчої влади можуть рекомендувати суб'єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори." Тобто , як я зрозумів , вони натякають на те , що цей типовий договір (що вони пропонують для підписання) - затвердженний КМ України . Але в ст.4 написано "4. При укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі:
... типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи у випадках, передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови..." Отже , як можна визначити , чи підпадає цей типовий договір в категорію типових договорів , від змісту якого не можна відступати , чи не підпадає ? Є якісь підзаконні акти з цього приводу ? Дякую всім , хто вискаже своє бачення в цьому питанні .

Все очень просто: Вы хотите свои условия в договоре, Харьковводоканал - свои. Суть договора - найти точки соприкосновения и достигнуть согласия по всем пунктам.
 
Все очень просто: Вы хотите свои условия в договоре, Харьковводоканал - свои. Суть договора - найти точки соприкосновения и достигнуть согласия по всем пунктам.
Так вони , навіть , не цікавляться , що я хочу змінити .
 
Так вони , навіть , не цікавляться , що я хочу змінити .
Они и не будут этим интересоваться, т.к. им эти Ваши изменения абсолютно не нужны. Зато они нужны Вам. Именно поэтому как раз Вам надлежит указать, что Вы хотите изменить, да еще и обосновать свои желания законом.
Одних только ссылок на перечень статей законов - недостаточно. Вам следует обосновать, к чему эти ссылки. И самое главное - чего и почему Вы хотите.
Здесь применять нужно не директивный порядок, а договорной. А вот если его применение не принесет желаемого результата, тогда уже есть варианты директивного воздействия...

На здоровье. :)
 
кроме труб они тулят абонентское обслуживание 20+ грн в месяц, а как от труб отказаться? вроде можно, а про єто обслуживание пишут шо низя хотя в договоре оно не упоминается вообще, типа єто за квитанцию наверно:незнаю:

Вы смешали понятия.
Абонентскую оплату они тулят просто за то, что вобьют 2 цифры в квитанцию и пришлют ее Вам. Кстати, она по 30-33 гривны у тех, кто со счетчиками.
А вот обслуживание сетей - это как раз о трубах. Не надо ни от чего отказываться (нет труб - нет воды). Но можно найти, кто будет обслуживать дом дешевле.
 
Продовження теми . Відіслав листа на "Водоканал" з мотивацією того , що типовий договір - не є обов'язковим в повному обсязі , що його можна змінювати . Посилався на конкретні статті Цивільного кодексу України , та на статті Закону про надання житлово-комунальних послуг . Прийшла відповідь від них . Всі мої аргументи вони проігнорували . Але витягнули ст.179 Господарського кодексу України . Захожу , читаю . Ст.179 п.2 "2. Кабінет Міністрів України, уповноважені ним або законом органи виконавчої влади можуть рекомендувати суб'єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори." Тобто , як я зрозумів , вони натякають на те , що цей типовий договір (що вони пропонують для підписання) - затвердженний КМ України . Але в ст.4 написано "4. При укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі:
... типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи у випадках, передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови..." Отже , як можна визначити , чи підпадає цей типовий договір в категорію типових договорів , від змісту якого не можна відступати , чи не підпадає ? Є якісь підзаконні акти з цього приводу ? Дякую всім , хто вискаже своє бачення в цьому питанні .

У кожної сторони свої аргументи. Не на всі аргументи існує підзаконний акт. Ви вже свої запропонували, тому або продовжуйте на них наполягати, або здавайтеся.
Можете ще пошукати дірки з боку того, що до Вас прив'язують поняття господарського договору. З цього приводу існують різні тлумачення.

Найчастіше сторонами в господарському договорі є суб'єкти господарювання, проте такі договори можуть укладатися і за участю інших учасників господарських відносин - органів/організацій господарського керівництва (при укладенні державних контрактів, зокрема), негосподарських організацій (для задоволення їх господарських потреб у продукції, роботах, послугах суб'єктів господарювання), громадян (для забезпечення здійснення ним спільної діяльності щодо заснування суб'єктів господарювання) як засновників суб'єктів господарювання.

Отже, існує позиція, що громадяни виступають стороною не будь-якого договору, щоб назвати його господарським, а саме такого, який веде до здійснення суб'єктів господарювання.
В даному випадку договір Водоканалу не є таким.
 
У кожної сторони свої аргументи. Не на всі аргументи існує підзаконний акт. Ви вже свої запропонували, тому або продовжуйте на них наполягати, або здавайтеся.
Можете ще пошукати дірки з боку того, що до Вас прив'язують поняття господарського договору. З цього приводу існують різні тлумачення.

Найчастіше сторонами в господарському договорі є суб'єкти господарювання, проте такі договори можуть укладатися і за участю інших учасників господарських відносин - органів/організацій господарського керівництва (при укладенні державних контрактів, зокрема), негосподарських організацій (для задоволення їх господарських потреб у продукції, роботах, послугах суб'єктів господарювання), громадян (для забезпечення здійснення ним спільної діяльності щодо заснування суб'єктів господарювання) як засновників суб'єктів господарювання.

Отже, існує позиція, що громадяни виступають стороною не будь-якого договору, щоб назвати його господарським, а саме такого, який веде до здійснення суб'єктів господарювання.
В даному випадку договір Водоканалу не є таким.
Дуже Вам дякую , шановна .
 
Назад
Зверху Знизу