Статус: Офлайн
Реєстрація: 26.02.2007
Повідом.: 212389
Адреса: Харків
Реєстрація: 26.02.2007
Повідом.: 212389
Адреса: Харків
23 серпня харківська підземка святкувала ювілей – 50 років з початку своєї роботи. Мер Ігор Терехов привітав зі святом, розкрив плани на майбутнє та поділився символічними кадрами.
Міський голова зазначив: метро у Харкові – це більше, ніж просто зручний та швидкий транспорт. Адже сьогодні це ще й головне укриття, школа, концертна зала, місце для головної ялинки Харкова, місце зустрічей і єдності.
Фото: Ігор Терехов
«А пів століття тому це був інженерний прорив, який повністю змінив ритм життя міста та відкрив нову епоху для Харкова. У перші місяці війни понад 160 тисяч людей щодня жили у підземці. На платформах і у вагонах народжувалися діти, лунала музика, святкували весілля. Метро стало домом, який ворог не міг зруйнувати, а люди, яки в ньому шукали прихистку – стали родиною», – нагадав Терехов.
Фото: Ігор Терехов
Фото: Ігор Терехов
Фото: Ігор Терехов
Він додав, що згодом ухвалили безпрецедентне рішення — зробити під землею навчальні простори для дітей. Зізнається: це було непросто, але впоралися.
Фото: Ігор Терехов
Фото: Ігор Терехов
Терехов також підкреслив, що вже понад три роки проїзд у громадському транспорті для харків’ян — безоплатний.
«Востаннє ми відкривали нову станцію метро у 2016 році. Це була «Перемога». І символічно, що попереду — знову перемога – дві нові станції, нові поїзди, нове майбутнє», – поділився мер.
Він подякував кожному, хто створював харківське метро і хто підтримує його роботу зараз: проєктантам і будівельникам, машиністам і диспетчерам, технічним працівникам і тим, хто щодня робить усе, аби підземка залишалася опорою для жителів.
Нагадаємо,
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Читайте також:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Автор: Виктория Яковенко
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.