ну це дивлячись, що розуміти під дальнім та ближнім. далі, ніж 10 метрів велу ***** непотрібно.
нормальний дальній і на авто не сліпитить на рівній дорозі. то просто у тебе ліхтарик, а не фара, з неправильною діаграмою.
додано
якщо вже так потрібне реально дальнє світло, хоч якесь, щоб отаку халепу, як у тебе, побачити - сучасний світлодіодний ліхтарик у додаток до нормальної фари найліпше, що може бути. бо дешево й просто.
попихтіти, зробити зовнішнє живлення від нормального акума, одного з фарою, нормальне перемикання на рулі.
у мене сабжева фара на динамі 3х ватній у передній втулці + буферний невеличкий акум. 6В динама видає та відповідно повністю розкочегарює лампу вже на кілах 14, далі частина потужності йде на зарядку акума. на швидкостях менше акум розряджається допомагаючи динамі. дуже зручно бо повністю автономно та не потребує зарядки.
хоча і без акуму та оцієї моєї складної для звичайного нуба електроніки нормально світить з динами, тихше їдеш - тихше світить, але на малій швидкості супер світло й не потрібно. щоправда надовго акума не вистачить, робилося все ж для міста, де менше 14 не так багато де поїздиш навіть вночі або для невеликих ділянок з такою невеликою швидкістю, між яких акум підзаряджатиметься. на скільки вистачає реально хз, стоячи на місці - майже пів години, їдучи хочаб 7км рази у два більше точно.
взагалі це мені робити нехуй. з екзотики електронної у мене на велі це напевно найменш значна штука, але то вже зовсім інша історія...
