почему вы падали на велосипеде?

Хотел вел бросить в полях, бо к концу дня сил тащить его по раскисшему чернозёму не было.
Теплой (относительно) бесснежной зимой 2019-20 решил съездить на "малые карпаты", выехал на грунтовку вдоль каких-то СНТ, солнце пригрело, и грунтовка прямо подо мной превратилась в болото. Километр обратно на асфальт топал больше часа, счищая килограммы грязи через каждые 20-30 метров.

Той же зимой и падение было. Хотел проехать по стандартному своему маршруту Горизонт - Каменная Яруга - Новопокровка - Введенка - Терновая - Зеленый Колодязь - Рогань - Докучаева - домой. Доехал до Яруги, свернул с трассы, телефон на морозе сдох, павербанки не было. Надо было на трассу возвращаться и пилить домой, но подумал, ладно, езжу там не в первый раз, сориентируюсь. До терновой доехал по плану, а на Колодязь там поворот неочевидный такой, я и сейчас его иногда пропускаю, если без навигации, хотя ужедесятки раз тамездил. А тогда конечно проскочил. В общем, когда начались пески и сосна, начал что-то подозревать. Возвращаться побоялся - темнело, заблудился бы совсем, поехал прямо. Выскочил на змеевскую трассу хорошо за Васищево, хоть в сторону Харькова повернул, и то дело ))). Свет был тогда никакой - только себя обозначить, а тут невидно нихрена, даеще встречка ослепила. И по классике - колесо соскочил с кромки асфальта, на рефлексе попытался вырулить обратно - и пошел кубарем. Обошлось. Кости целы, а мясо наросло.
 
Аргумент "а от колись..." провальний в будь-якому випадку. Все змінюється.


Що до контактів, то всі, хто на них пересіли, назад не хочуть. Виключення - зима чи їзда по небезпечних ділянках вниз. Я от на зимньому велі не хочу контакти бо мені важливо мати звичайне взуття - хоч кросівки, хоч боти-говнодави в заліжності від потреби. А так я звичайно відчуваю, що педалити на топталках гірше.

Теж довго не хотів контакти бо похериться універсальність - неможливо буде їздити в будь-якому одязі та взутті, в тапках. Але з часом їздити в джинсах чи абібасах все одно перестав бо незручно. Велосипедний одяг тупо зручніший. Не обов'язково ж по харду в обтягуючих лосинах на підтяжках їздити, є абсолютно нейтральний велоодяг. І веловзуття є зручне й м'яке, в якому зручно ходити.
Гг, відповідь на пост двадцятого року.. :)
 

Вкладення

  • IMG_20230723_200543.jpg
    IMG_20230723_200543.jpg
    702.5 КБ · Перегляди: 26
  • IMG_20230723_200559.jpg
    IMG_20230723_200559.jpg
    689 КБ · Перегляди: 25
В тебе ж прям по фото видно чому ці педалі хуйня - рамка зі сторони замка не потерта, що значить, що ти не стоїш на ній, а лише на отих дрібних площадках біля замка, як на 520.
Для педалей з твердою підошвою це не проблема, але в такому взутті катають активно чи спортивно, та такі педалі нафіг не потрібні.
Для матрасу, трекінгу, походів, де ці педалі мають сенс, зручніше юзати відповідне взуття - з доволі м'якою підошвою, в якому можна ходити, в якому взагалі можна цілий день зручно тусити. І в такому взутті їздити на педалях типо 520 тупо неможливо - бо давить малою площею опори. І ці педалі давлять так само.
Була б рамка вищою зі сторони замка, щоб нога стояла на рамці - чудові були б педалі. А так хуйня.


Я вже давно знайшов для себе зручні педалі - pd-t400 та 700. В них стоїш таки на жирній рамці.
При бажанні можна односторонні зробити відкрутивши замок з одного боку та вплавивши грузик в рамку, щоб вона поверталась одним боком, як на всіх напівконтактах.

pd-t421 є односторонні правильні. Але вони пластикові... Й без шипів на топталках взагалі...
Ну й я все ж передумав вже давно на напівконтактах катати. Реально дуууже нечасто потрібна можливість топтати - на небезпечних ділянках лише типо сипучки під нахилом, промоїн тощо, - тож катаю двусторонки.


пс - якщо що, то я катав на таких.
 
Останнє редагування:
В тебе ж прям по фото видно чому ці педалі хуйня - рамка зі сторони замка не потерта, що значить, що ти не стоїш на ній, а лише на отих дрібних площадках біля замка, як на 520.
Я кажу, що розумовий компромис між контактами та топталками.

Та не буду з тобою сперечатися - усе хуйня, окрім того, що в тебе. ;)
 
люков открытых боюсь страшно,посему палю их усилено

а падал четыре раза
1 - ехал мечтая и тупо в припаркованый москвич въехал.слез с багажника и поехал дальше.водилы не было слава богу.было это еще во времена украины - соотв у меня вел целый остался,а у москвича бампер чуть погнулся.
Прочитал пост, подумал чел пишет с Крыма или с Дебальцево.
Потом глянул, а сообщение то 2011 года.
30 сек подумал, потом понял :)
 
Скільки разів падав то в основному це було або на грязюці, або на мокрому асфальті в поворотах)
 
Назад
Зверху Знизу