Ответы бывалых на вопросы новичков

Фільтр фільтрує майже лише на обертах холостого ходу.
От пиздабол... Ни один кретин , сдешний не делал приспособу для измерения давления открытия байпаса клапана фильтра. . Я с топливными FSI каждый день, но обязательно находится гнида которая начинает мне рассказывать как там устроенно. Даже спорит. Я ему на пьезо за две секунды делаю 150 бар и у него глаза выпадают, максимут что оно рожает,е если 15 минут давить????. Алеши, если не понимаете не советуйте людям и не пишите чушь.
 
Цікаво, хто більш нудний, Валєра чи Альфа?
 
Цікаво, хто більш нудний,
Чувак, со мной манагеры которые ренжи или фольксы делают не спорят. Ты тут пиздишь или советуешь, давай проверь клапан сброса фильтра. Ни один пиздюк не захотет этого делать, т.к. он пиздюк. Знаешь сколько РДТ(регуляторов давления топлива) проверил? У тебя пальцев не хватит даже на ногах. Забил на это. Когда занялся васоким давлением, даже покупал не только датчикии БМВ , которые сжег но и ВАГа кучу. Они у меня сейчас есть и я на любой машине , хоть с США или Германии могу тестером -осцилом за пару секунд сказать фактическое давление в рейке после ТНВД. Во обще это сервисам не интересно, но после сервисов ремонтировать ооочень интересно, тупая жертва уже не умничает. А если тупой не понимает, надо отправить к дебилам. Привезут на эвакуаторе , а дальше по тестплану.)))
 
Бо все, що вище, дає такий тиск, що жодна фільтрувальна бумага не впорається.
Для цього дуже показового теста з манометром ПЕРЕД фільтром не вистачає одного маленького додатка: другого манометра ЗА фільтром..
і тільки якщо _різниця_ між показами першого і другого манометра буде більше умовних "2.5 атм з мануала бмв", то можна буде говорити шо байпас дійсно відкривався
 
Останнє редагування:
Для цього дуже показового теста з манометром ПЕРЕД фільтром не вистачає одного маленького додатка: другого манометра ЗА фільтром..
і тільки якщо _різниця_ між показами першого і другого манометра буде більше умовних "2.5 атм з мануала бмв", то можна буде говорити шо байпас дійсно відкривався
Можеш знайти інший тест або провести свій. :)
 
Можеш знайти інший тест або провести свій. :)
та нащо. що це поміняє в нашому житті?
основні висновки цілком коректні. крім того шо байпас відкритий постійно під час їзди - це не доведено через некоректний тест :)
 
та нащо. що це поміняє в нашому житті?
основні висновки цілком коректні. крім того шо байпас відкритий постійно під час їзди - це не доведено через некоректний тест :)
Як на мене, то якщо клапан відкривається від 2.5атм, а під час їзди там вище, то це 100% свідчить на користь того, що він там відкритий.
 
Як на мене, то якщо клапан відкривається від 2.5атм, а під час їзди там вище, то це 100% свідчить на користь того, що він там відкритий.
не свідчить.
те що показує манометр на видео - це тиск оливи після фільтра, а не до.. цей тиск створюється оливою при проходженні через галереї.
а байпас філтра відкривається якщо різниця між тиском перед та після фільтра буде вище 2.5 атм. саме різниця.
 
Можна якісь пруфи цього твердження? :)
блін, пруфи чого саме?
lube-schematic.jpg
oil%20pressure%20mounting%20point.JPG

2-5 атмосфер це робочий тиск оливи через маслоканали високого тиску. це ті що ідуть на колінчастий вал і змащують "підшипники" між ним та шатунами.
І цей тиск там від насоса і до каналів, а фільтр між ними. Якщо у тебе тиск до і після фільтра один і той самий, то на заслонку байпаса теж діє однаковий тиск з обох сторін, а значить вона не рухається.

Щоб вона рухалась, треба щоб тиск перед заслонкою був більшим ніж тиск після заслонки. І цей додатковий тиск завжди створює фільтрувальний матеріал. Але його величина залежить від швидкості фільтрації (стан фільтра та вʼязкість/температура оливи) та швидкості руху оливи (від обертів двигуна). Коли цей додатковий тиск на заслонку з однієї сторони перевищує умовні 2.5 атм, то заслонка і відкривається..
 
другого манометра ЗА фільтром..
Чувак, забей на дебилов которые могут только гадить. Это кацапы. За пять секунд взял первый попавшийся ВИН и там датчики, два . сека, вин кацапский. Но и там двтчиков два. Бывает синий и коричневый. про зеленные не помню, даже не присматривался. Это не моя епархия смотреть на датчики. Мне бы послушать как раскажуть про тензо датчики давлений топлива)) . И помни, масло все фильтруется, в фильтре пружина и байпас
 
Як на мене, то якщо клапан відкривається від 2.5атм, а під час їзди там вище, то це 100% свідчить на користь того, що він там відкритий.
Валера, во первых, скорость потока масла зависит от сечения канала и фактически в самом маслянном фильтре она будет намного меньше. Например, как спокойное водохранилище даёт сильный ручей на сбросе дамбы.
Во вторых, фильтровальная бумага не расположена плоско и перпендикулярно потоку в тонком канале, а сложена елочкой, что даёт намного бóльшую площадь и размещена в довольно приличном объёме колбы фильтра.
Так что доводы по поводу прямотока масла на оборотах и при нагрузках, приведенные в ссылке, как по мне, весьма сомнительны
 
Останнє редагування:
Я розумію ваші доводи.
Але я також дивлюсь багато відео з розбором двигунів на цьому каналі https://www.youtube.com/@I_Do_Cars зараз і можу вам сказати, що системою гуляє багато того, що мав би стримати той фільтр. Але ж ні.
Тому я триматимуся тої думки, що вже маю.
 
звісно гуляє. бо щоб щось, що "відкололось" потрапило у фільтр воно таки має попасти у сток оливи (а не прилипнути десь на клапаній кришці), потім піднятись на поверхню дзеркала щоб потрапити в насос і дійти нарешті до фільтра.
а ще фільтр і олива має бути вчасно і регулярно міняними, щоб байпас дійсно не був основним режимом роботи..
 
звісно гуляє. бо щоб щось, що "відкололось" потрапило у фільтр воно таки має попасти у сток оливи (а не прилипнути десь на клапаній кришці), потім піднятись на поверхню дзеркала щоб потрапити в насос і дійти нарешті до фільтра.
а ще фільтр і олива має бути вчасно і регулярно міняними, щоб байпас дійсно не був основним режимом роботи..
Якщо щось прилипає, то воно вже не гуляє.
А я кажу про зношені поверхні шийок розподільчих валів, куди масло подається після фільтрування.
 
Я розумію ваші доводи.
Але я також дивлюсь багато відео з розбором двигунів на цьому каналі https://www.youtube.com/@I_Do_Cars зараз і можу вам сказати, що системою гуляє багато того, що мав би стримати той фільтр. Але ж ні.
Тому я триматимуся тої думки, що вже маю.
Валера, я тебе из практики так скажу: у Мерседеса есть грузовой двигатель OM904LA (4 цилиндра, 4.2 литра), у него стакан маслянного фильтра с картриждем и в корпусе стоит пластиковый перепускной клапан с пружинкой и четырмя усиками, который стоит профилактически менять. Так вот все законченные моторы по задиру коленвала при разборке имели разрушенный этот клапанок. Вывод такой, что именно разрушение этого клапана приводило к потоку масла в обход фильтрующего элемента и мусор с поддона приводил к износу вкладышей.
 
При холодному старті там 4 атм. Значить клапан відкритий і все йде повз фільтр.
Клапан "bypass" відкриється лише за умови забитого фільтру (коли на виході з нього впаде тиск більше номінального перепаду на фільтрі) ;)

нуу или если лить говномасло в мотор, не соответсвующее спецификации или ездить всегда на 5000 оборотов ))
Бо все, що вище, дає такий тиск, що жодна фільтрувальна бумага не впорається.
все, що вище скидує "relief" клапан
 
Останнє редагування:
оцінювати тільки по несправним моторам - це логічна помилка.
Взагалі-то намагатись зрозуміти несправність треба на несправному моторі, а не на нормальному.
Ти зараз не переплутав що є що в survivorship bias?
 
Клапан "bypass" відкриється лише за умови забитого фільтру (коли на виході з нього впаде тиск більше номінального перепаду на фільтрі) ;)

нуу или если лить говномасло в мотор, не соответсвующее спецификации или ездить всегда на 5000 оборотов ))
Це тому що так виробник фільтру пише? :D
Специфікація мастила. Ахаха. :) Я краще буду лити в свій двигун "непідходяще" мастило, але яке дає чистий результат в тесті прожарки.
А їзда на трасі на високих обертах то взагалі оптимальний режим работи двигуна. Що ти несеш взагалі?!
 
Назад
Зверху Знизу