Тут могла бути Ваша реклама!

Ответы бывалых на вопросы новичков

для того что бы сработал бендекс нужно подать еще один плюс на тонкую фишку что ты тягал
Это если не включить зажигание или не работает цепь активации стартера
Смысл замыкания в том, чтобы понять кто виноват: сам стартер или нет +12 на том проводке

НО! По симптомам 99% проблема в контактной группе замка зажигания
 
При вимкненому запалюванні перемикаєш - стартер має просто крутитися. При увімкненому - двигун має завестися.
Якщо не крутиться при вимкненому - стартеру пздць. Якщо крутиться, але не заводиться двигун при увімкненому - немає плюса на чорній фішці. Або, якщо він є (перевіряємо тестером з допомогою друга, який тримає ключ провернутим) - втягуючому пздць. Все я вірно зрозумів?
 
При вимкненому запалюванні перемикаєш - стартер має просто крутитися. При увімкненому - двигун має завестися.
Якщо не крутиться при вимкненому - стартеру пздць. Якщо крутиться, але не заводиться двигун при увімкненому - немає плюса на чорній фішці. Або, якщо він є (перевіряємо тестером з допомогою друга, який тримає ключ провернутим) - втягуючому пздць. Все я вірно зрозумів?
У Вас просто чудові аналітичні здібності! Ви дійсно розібрались в тому, що Вам написали різні не зовсім тверезі люди

Хіба що перше твердження не для всіх машин працює. У деяких може не бути прямого "плюса" на стартер
 
При вимкненому запалюванні перемикаєш - стартер має просто крутитися. При увімкненому - двигун має завестися.
Якщо не крутиться при вимкненому - стартеру пздць. Якщо крутиться, але не заводиться двигун при увімкненому - немає плюса на чорній фішці. Або, якщо він є (перевіряємо тестером з допомогою друга, який тримає ключ провернутим) - втягуючому пздць. Все я вірно зрозумів?
я написал как должно быть . я каждый день ремонтирую авто но сейчас только електронику
 
Это если не включить зажигание или не работает цепь активации стартера
Смысл замыкания в том, чтобы понять кто виноват: сам стартер или нет +12 на том проводке

НО! По симптомам 99% проблема в контактной группе замка зажигания
там на том проводке нету плюса !!! он появится только если ключем провернуть на стартер !
 
Я за стартєр. Шоб угандоніть замок зажиганія надо таксовать. Круглосуточно.
Не подобається мені як гуляє той чорний штекер для тонкого червоного дроту. Но до нього хєр підлізеш нормально, щоб оглянути((
Коли влітку від клеми на стартері відламався товстий плюс, реле (втягуюче?) клацало. Зараз - ні.

Одна з подушок двигуна (зверху зліва) надламана, він вібрує більше ніж має. Ще й постійна їзда по в гівно розйобаних дорогах((
 
и пох. включено зажигание или нет . машина не заведется если перемыкать две гайки . все умываю руки
 
и пох. включено зажигание или нет . машина не заведется если перемыкать две гайки . все умываю руки
Должна зевестись при включенном зажигании. Перемыканием контактов втягивающего мы имитируем +12 управления (вот тот самый тонкий провод)

Я так заводил. И причина была именно в контактной групее замка.
 
там на том проводке нету плюса !!! он появится только если ключем провернуть на стартер !
Ещё раз подумал. А что я неправильно написал?
Если замкнуть при включенном зажигании - мы имитируем +12 от того проводка
Если там нет +12 при заводке ключом, то проблема в этой цепи
Машина должна завестись, если включить зажигание и замкнуть контакты втягивающего в случае если стартер рабочий
Если нерабочий - не заведётся
 
Не подобається мені як гуляє той чорний штекер для тонкого червоного дроту. Но до нього хєр підлізеш нормально, щоб оглянути((
Коли влітку від клеми на стартері відламався товстий плюс, реле (втягуюче?) клацало. Зараз - ні.

Одна з подушок двигуна (зверху зліва) надламана, він вібрує більше ніж має. Ще й постійна їзда по в гівно розйобаних дорогах((
Треба на сто. Бо можна так замкнуть, шо потом і столкача не заведецця.
 
А ота чорна пластикова фішка на фото має жорстко триматися, чи гуляти?
Я сьогодні трохи посмикав її - вона ходить туди-сюди
Це "керуючий плюс" стартера, він запускає втягуюче, замикає контакти силової групи. Якщо фішка теліпається як "х*р в стакані", то скоріш за все поганий контакт і, звісно, стартер не буде крутити. Щоб швидко перевірити - можна відкинути фішку, в роз'єм запхати/приколхозити провід, включити запалювання, цей провід замкнути на "+" АКБ і авто повинне завестись. Як тільки заводеться одразу провід зкидуємо з АКБ

Я вже не пам'ятаю, розташування стартеру і доступ до нього (здається там так і як на 2,0 Сеат), але якщо це травмобезпечно і рука ні за що не буде чіплятись (!!!!) можна спробувати "качати/дрочити" фішку поки один буде запускати с ключа. Мабуть, це буде сама швидка "діагностика"
 
Останнє редагування:
Треба на сто. Бо можна так замкнуть, шо потом і столкача не заведецця.
Бля...
Завтра спробую тестером той плюс перевірити, ну і варіант вище. Якщо не допоможе - буду пробивати СТО.
Найближчі за 25 км, і там всі забиті ЗСУшними корчами
 
Завтра спробую тестером той плюс перевірити, ну і варіант вище. Якщо не допоможе - буду пробивати СТО.
Найближчі за 25 км, і там всі забиті ЗСУшними корчами
там на стартері єтмаленький провод зпробуй його порухати зняти та назад поставити, втягуюче не клацає на нього не приходе живлення.
 
там на стартері єтмаленький провод зпробуй його порухати зняти та назад поставити, втягуюче не клацає на нього не приходе живлення.
Зняв фішку з маленьким рідним, примотав шматок стороннього, ввімкнув запалювання, кинув протилежний кінець дроту на плюс акб - нуль реакціі. Хоча контакт був - іскри на клемі блискали. Декілька спроб, і так, і сяк - ніхєра. Постукав по стартеру та втягуючому монтіровкою, приєднав рідну фішку, спроба - втягуюче клацнуло, і усьо. Потім ще дрочився, стукав, приєднував рідний і сторонній - ніхуя взагалі(
Гайки на втягуючому не перемикав - незручно і чота я очкую..
 
Зняв фішку з маленьким рідним, примотав шматок стороннього, ввімкнув запалювання, кинув протилежний кінець дроту на плюс акб - нуль реакціі. Хоча контакт був - іскри на клемі блискали. Декілька спроб, і так, і сяк - ніхєра. Постукав по стартеру та втягуючому монтіровкою, приєднав рідну фішку, спроба - втягуюче клацнуло, і усьо. Потім ще дрочився, стукав, приєднував рідний і сторонній - ніхуя взагалі(
Гайки на втягуючому не перемикав - незручно і чота я очкую..
Є потужніший акум? Сотка наприклад?
 
Більш схоже на капець втягиваючого. Я б ще почистив силові контакти (шпилькі, гайки, клеми) на стартері про всяк випадок. Розбирати та ремонтувати сам стартер в польових умовах сенса немає. Краще замовити новий/бу після відновлення. Це буде швидше і менше **блі.

П.с. щоб не лізти викруткою до клем - можна вивести соплі від болтів під капот і плоскогубцями їх замикати. Але це вже тимчасова міра. І перетин проводу 4-5 квадратів треба.

А напругу на фішці перевірили? Є там +/- 12 В? Маю на увазі на "мамі", що відходить до "папи" стартера. Це щоб виключити варіанти поганого контакту/нестачі напруги і т.ін.
 
Останнє редагування:
Назад
Зверху Знизу