• Лови промокод з яким знижка 50 грн - promo50grn

Обновки

Ні, забагато зайвих рухів треба щоб покататися. Водного транспорту у мене не було, але усі знайомі що купити гідріки по акції (була дуже цікава ціна в салоні на брп початкового рівня) наступного року активно почали продавати. Тому що декілька разів покаталися і далі вони просто стояли.
 
Главное мне с этим говнецом не попадайся. А то больно может быть.

ЗЫ: у меня ксенон, если что. :курю:
Скажем так хоть и люблю я свет но охуел)) узкий луч, 55 ватт берет по факту... С 30 метров днем глаза охуели)) ксенон не попадает))
 

Вкладення

  • 1700217646286.jpg
    1700217646286.jpg
    5.5 MБ · Перегляди: 42
Курс по истории Украины от преподавателя Йельського университета.
Не Братья Капрановы канешно, но затягивает.
 
Обновился 16 паундовой индейкой старательно запекаемой 3 часа. Получилось вкусно. Особенно с жиле из клюквы.
В общем всех с днем Благодарения!
 
Хронікі рукожопа
4 роки тому на сімафорі підбив мене молодик з "пошти польської", бампер тріснув, не критично, в місці монтажного відсіку багажника.
на минулому ТО майстер сказав, що гострі кути тріщини є небезпечними для пішоходів і получу мандат, якщо поліція побачить
нарешті вирішив щось з тим зробити.
Почав шукати бампери на олх та отомото, дорого -150-250$
Спробував якимось хєром запаяти(скоби, горєлкі, стяжки). Вийшло - гівно, показувать не буду.
продовжив шукати бампери в інтернеті, знайшов в моєму кольорі, біля мого дома за 50 баксів, трохи зтерта фарба на кутах але ціле
Купив шпаклівку, фарбу(ТЕД69) і лак в балоні. Шпахлянув, затер, пофарбував у кілька шарів, полакував - не погано.
Демонтував старий, встановив "новий" - заєбіще!
Залишилось пів балона лаку. Згадав що фари треба було б відновити :-)
затер стиральним папером, обезжирив.... наніс перший шар лаку в напил, другий інтенсивніше і третій в глянець. Ютюби в поміч.
Усе вдалося, задоволений.
Але щось коробило, що треба те усе щей заполєровать, так сказать :-)
Наступного дня заполєровав "ламп доктором" фари і іншою полєрною пастою бампер в місцях "малювання" - ну проста казка!
Вранці перед працею був "Щасливий" бачити як увесь цей грьобаний лак на фарах і на бампері потріскався, курва, в мілку сіточку.
В ютьюбах одразу не кажуть, що треба тому лакові не менше трьох тижнів прийти в фінішну форму, затвердіти до кінця... і тільки тоді проводити поліровочні роботи.
Повторю усю цю процедуру згодом, по зимі. Ось
 
тобто, це був 1К лак в балоні? Це помилка. Навіть через кілька тижнів якість покриття буде поганою.
Я колись таке проходив. Можу сказати, що робити звичайним лаком в балоні немає сенсу зовсім. Він не стікий до зовнішних чинників зовсім.
Потрібен лак 2К. І так. Його можна задути в балон, якщо немає компресора. Власноруч (на youtube повно відосів на цю тему), або в конторах, які змішують фарбу і заправляють її в балони. Єдиний мінус такого варіанту в тому, що балончик з лаком 2К можна використати тільки раз і найкраще це робити в той же день, коли він і був заправлений.
 
Останнє редагування:
хехе.. я цей етап проходив в 25 років:)
малярка справа проста лише на перший погляд. там багато нюансів, розуміння яких має бути на рівні підсвідомості. іншими словами людина має бути художником.
людина з прямими руками але без художньої жилки зробить просто акуратно, але не ідеально.
пс
я на це зараз дивлюсь як американці - царапнув машину? та і хуй з ним
 
хехе.. я цей етап проходив в 25 років:)
малярка справа проста лише на перший погляд. там багато нюансів, розуміння яких має бути на рівні підсвідомості. іншими словами людина має бути художником.
людина з прямими руками але без художньої жилки зробить просто акуратно, але не ідеально.
пс
я на це зараз дивлюсь як американці - царапнув машину? та і хуй з ним
Вова привет.Рад видеть 🤝
 
пс
я на це зараз дивлюсь як американці - царапнув машину? та і хуй з ним
та мені теж похЄру на подряпини і інше, але коли близиться час гіпотетичного продажу авто, то замислюєшся над більш-менш нормальною його зовнішністю :незнаю:
 
та мені теж похЄру на подряпини і інше, але коли близиться час гіпотетичного продажу авто, то замислюєшся над більш-менш нормальною його зовнішністю :незнаю:
Вот самое обидное, когда машину приводишь в лучшее состояние именно перед продажей))
 
Вот самое обидное, когда машину приводишь в лучшее состояние именно перед продажей))
Ето как - в лучшее ? Ты - инженер что ли конструктор ? )))
А марафетить .... всегда отдаю, как есть, еще и тыкаю в места, где что-то было или есть. За 100-500-1000-... тех долларов пригибаться, "тактично увиливать" .... навіщо так жити.
Но есть машины, которым, условно говоря, нельзя ходить как мятый костюм - в любом случае надо выводить в идеальный вид, если ездишь на ней.
 
Вот самое обидное, когда машину приводишь в лучшее состояние именно перед продажей))
Я когда свою продавал, весь салон вычистил, помыл - так как новая была. А потом нашёл объяву, как её после меня перекуп продавал. Он ещё двигатель намыл, ну реально выглядела такой, как я её из салона забирал. Да и косяков на ней практически не было, так пара точек, которые кстати хз как и когда появились без моего участия.
 
Вот самое обидное, когда машину приводишь в лучшее состояние именно перед продажей))
Ніколи не розумів "перед продажем пофарбую". А для себе пофарбувати щоб приємно їздити буле ні?
 
Ніколи не розумів "перед продажем пофарбую". А для себе пофарбувати щоб приємно їздити буле ні?
Ага, пойду щас с бывшей опять строить отношения. Она намарафетилась и подкачала
 
Ніколи не розумів "перед продажем пофарбую". А для себе пофарбувати щоб приємно їздити буле ні?
На "приємно їздити" не дуже впливає наявність тріщинки на бампері довжиною 30 см, впливає грюкіт порваних сайлентів та старих стійок)))
але, звісно, не кайфово, коли якась дрібниця сидить і шкребе. Мене шкребло 4 роки :іржач:
ну і вдарений бампер, всеж таки, при продажу це мінус, як мінімум мінус в 300$ в ціні :-)
 
Ніколи не розумів "перед продажем пофарбую". А для себе пофарбувати щоб приємно їздити буле ні?
Это как клеить стекло/плёнку, одевать чехол на телефон, или на сидухи, руль авто. Хранишь девственность устройств для будущего хозяина :D:D:D не наслаждаясь ими как было изначально производителями и не получая тактильного удовольствия от пользования.
 
Назад
Зверху Знизу