Дружині подобається телефон. В Мазді 6 і СХ5 жодного разу не скористалася CarPlay, може тому що дротовий. Bluetooth їй вистачає, ставить музику так.Ну зато у пасажира є зручний доступ до медіа та інфотейменту
Не кажучи про те що деяки німці вважають навпаки
Таке враження що у тебе анті-каргокульт до екранів. Вони тебе образили? Це тому що у тебе на хонді тахометра небуло?У нас з нею однаковий погляд на це: все обмазане екранами фу, і якесь лолщо перемикання передач теж фу.
Гарни батьки у вас були.Патрол цей має затишну атмосферу «батькової машини з дитинства».
А, соррі не зрозумів мабуть...Дружині подобається телефон. В Мазді 6 і СХ5 жодного разу не скористалася CarPlay, може тому що дротовий. Bluetooth їй вистачає, ставить музику так.
До того ж, гратися з магнітолою то переважно розвага дружини.
Люблю панелі приладів зі стрілочними показометрами. Щоб не було «ми тут тобі телевізор і три айпади прихуярили». Подобається підхід Мазди до цього питання: аналоговий кластер, ненавʼязливий екран для навігації, тактильне керування.Таке враження що у тебе анті-каргокульт до екранів. Вони тебе образили? Це тому що у тебе на хонді тахометра небуло?
Ну більше схоже що взагалі-то це просто економія, а не фічер. В преміальном CX-60 вони нормальний LCD кластер ставлять.Подобається підхід Мазди до цього питання: аналоговий кластер,
Зараз вже немає різниці. А якщо кластер це просто прямокутний планшетик, то ще й дешевше буде.Ну більше схоже що взагалі-то це просто економія, а не фічер. В преміальном CX-60 вони нормальний LCD кластер ставлять.
Виглядає як дешеве китайське гівно.Ну більше схоже що взагалі-то це просто економія, а не фічер. В преміальном CX-60 вони нормальний LCD кластер ставлять.
В результаті екран все одно показує імітацію аналогових приладів.Виглядає як дешеве китайське гівно.
Класно робили Порше - екран, а по середині аналоговий тахометр. А оті 3 екрани з однаковими функціями - чисте підарство. Особливо центральний екран і пасажирський екран
А мне нравится, что скорость хорошими большими цифрами.В результаті екран все одно показує імітацію аналогових приладів.
Кстати про Порше. Макан 2025 - три айпада (четыре если с климатом). Яркий пример того, про что говорят на ХФ - "дешеве китайське гівно"Класно робили Порше - екран, а по середині аналоговий тахометр. А оті 3 екрани з однаковими функціями - чисте підарство. Особливо центральний екран і пасажирський екран
Це ж електричка? Тоді кіберпанк цілком очікуваний.
Ну почему это одинаковые фунцкции? Кластер с тахометром и скоростью это один набор традиционных приборов. Центральный экран это навигация, инфотеймент, климат, настройки машины, подвески, мотора, и что там еще.А оті 3 екрани з однаковими функціями - чисте підарство. Особливо центральний екран і пасажирський екран
Ну Каен такой-же. Еще и задним пассажирам по айпаду зафигачили.Це ж електричка? Тоді кіберпанк цілком очікуваний.
Але щоб народ не забував що це Пиж вони таки Тахомерт відзеркалилиА мне нравится, что скорость хорошими большими цифрами.
Может и кабаны еще в ОАЕ продаются?Mazda 6 та ж, вона багато де вже не продається, а в ОАЕ все ще є.
Ну так і БМВ.Але щоб народ не забував що це Пиж вони таки Тахомерт відзеркалили
Но есть недостаток и в наглядном цифровом отображении скорости. Она видна пассажирам и они начинают умничать. Помедленнее-побыстрее)Але щоб народ не забував що це Пиж вони таки Тахомерт відзеркалили
Ээээ... а чем этот отзеркаленый псевдо-аналоговый тахометр Пежо похож на БМВ-шную полоску?Ну так і БМВ.
Ээээ... а чем этот отзеркаленый псевдо-аналоговый тахометр Пежо похож на БМВ-шную полоску?
Це скляні намиста для дикунів, а не дорого-багато. Я працюю за компуктером цілий день, і ось зараз в телефоні втикаю, мені ще один екран перед собою не несе жодної цінності, тільки навпаки.Другое дело что это дорого-богато, но мы-ж не про это.