Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Начальник метрополитена Сергей Мусеев собирается подавать в суд на Арсена Авакова

Чтобы больше не спорить )))

ЗУ "Про транспорт"

Стаття 5. Відносини підприємств транспорту загального
користування з органами влади і самоврядування

Відносини підприємств транспорту загального користування з
центральними та місцевими органами виконавчої влади та органами
місцевого самоврядування будуються на основі податків, податкових
пільг, встановлених нормативів та інших економічних засобів
відповідно до чинного законодавства України.
Втручання у господарську діяльність підприємств транспорту,
відволікання їх експлуатаційного персоналу на інші роботи
місцевими органами влади і самоврядування не допускається, крім
випадків, передбачених законодавством України.
Органи управління транспортом сприяють органам влади і
самоврядування у виконанні ними своїх повноважень щодо соціального
та економічного розвитку транспорту, спільно з ними здійснюють
програми захисту навколишнього природного середовища, розробляють
і проводять узгоджені заходи для забезпечення безперебійної роботи
транспорту у разі стихійного лиха, аварій, катастроф та під час
ліквідації їх наслідків, координують роботу, пов'язану із
запобіганням аваріям і правопорушенням на транспорті, а також
організують взаємодію різних видів транспорту з метою більш
ефективного їх використання, підвищення якості обслуговування.
Органи влади і самоврядування у межах своїх повноважень
подають допомогу підприємствам і організаціям транспорту у
поліпшенні використання транспортних засобів відправниками
(одержувачами) вантажів і розвитку (в тому числі на пайових
засадах) будівельної індустрії, об'єднують кошти підприємств,
організацій, колективних сільськогосподарських підприємств,
фермерських господарств, кооперативів (за їх згодою), а також
бюджетні та позабюджетні кошти для вдосконалення транспортної
мережі, будівництва вокзалів, шляхопроводів та інших об'єктів
транспорту; організують взаємодію різних видів транспорту з метою
більш ефективного їх використання, підвищення якості
обслуговування. ( Частина четверта статті 5 із змінами, внесеними
згідно із Законом N 2454-IV ( 2454-15 ) від 03.03.2005 )
Будівництво вокзалів, станцій, портів, пристаней, аеропортів,
пішохідних мостів, тунелів, пасажирських платформ, метрополітенів,
придбання пасажирського рухомого складу, утримання і упорядкування
шляхів сполучення та інших об'єктів, пов'язаних із обслуговуванням
пасажирів і перевезенням вантажів, здійснюються з використанням
коштів державного і місцевих бюджетів та підприємств транспорту у
порядку, встановленому законодавством України, а також з
залученням добровільних внесків підприємств і організацій усіх
форм власності та громадян.
 
вообще-то и у исполнительной власти есть нормативные акты, обязательные к выполнению, а не только у законодательной )))

я выше ответил.
исполнительная власть подневольна.
законодательна - имеет возможность сама что-то инициировать или принимать.

например решение о заключении договора.

и веть таки да.
прими Салыгин такое решение - Авков будет обязан его исполнить.
я не понимаю, что мешает двум уважаемым мужам,членам одной партии поднять этот вопрос и решить?
зачем подавать в суд на ветку власти не имеющей возможности что-то инициировать?
 
четкого определения с кем заключать - нет. закон о метрополитенах только в проекте...
Именно. Тогда откуда заявления что "Аваков обязан, но не делает..."??? Всё таки не обязан? ;)

У Авакова есть определенные полномочия, точно так же и у Салыгина. У одного одни у другого другие... Мерять их не будем - нет смысла... Разные вещи...
 
я выше ответил.
исполнительная власть подневольна.
законодательна - имеет возможность сама что-то инициировать или принимать.

например решение о заключении договора.

и веть таки да.
прими Салыгин такое решение - Авков будет обязан его исполнить.
я не понимаю, что мешает двум уважаемым мужам,членам одной партии поднять этот вопрос и решить?
зачем подавать в суд на ветку власти не имеющей возможности что-то инициировать?
1. Да что ты такое рассказываешь? ;) а то я не знаю что и как, учась в магистратуре государственного управления ;)
2. Да не имеет Салыгин такого права относительно метрополитена ;) Метрополитен не собственность области ;)
 
И законодательная и исполнительная - обе действуют в рамках своих полномочий ;) И одна и другая имеет ПОЛНОЕ право в этих рамках инициировать и принимать нормативные акты ;) так что не нужно ля-ля ;)
 
Посилання видалено
ЗАКОН УКРАЇНИ
ПРО МЕТРОПОЛІТЕНИ

Розділ VІ.ВІДНОСИНИ ЗАМОВНИКІВ З ПЕРЕВІЗНИКАМИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ

Стаття 11. Договір про організацію надання транспортних послуг

Відносини замовників транспортних послуг на метрополітенах із перевізниками регулюються на підставі договору про організацію надання транспортних послуг.
 
Именно. Тогда откуда заявления что "Аваков обязан, но не делает..."??? Всё таки не обязан? ;)

У Авакова есть определенные полномочия, точно так же и у Салыгина. У одного одни у другого другие... Мерять их не будем - нет смысла... Разные вещи...

бинго, дядя, бинго
я именно об этом.
 
Посилання видалено
ЗАКОН УКРАЇНИ
ПРО МЕТРОПОЛІТЕНИ

Розділ VІ.ВІДНОСИНИ ЗАМОВНИКІВ З ПЕРЕВІЗНИКАМИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ

Стаття 11. Договір про організацію надання транспортних послуг

Відносини замовників транспортних послуг на метрополітенах із перевізниками регулюються на підставі договору про організацію надання транспортних послуг.
внимательнее читаем ;)
"Проект Закону України"Про метрополітени"
 
2. Да не имеет Салыгин такого права относительно метрополитена ;) Метрополитен не собственность области ;)

при чем здесь собственность?
была бы собственностью, то трудовые договора с ними заключались, но это не отменяет договор на перевозки.
так же, тогда бы областью контролировались рекламные и торговые деньги.

смотри, как с автобусами и маршрутками дело обстоит - исполком инициирует конкурс на перевозку определенного количества людей по определенному маршруту за определенные деньги.
перевозчики выставляют свои возможности, и в случае выбора их - начинают перевозки.

ровно такой же договор имеет смысл заключать и с метрополитеном.
 
Но даже в этом Проекте не указано что органы власти имеют право вмешиваться в деятельность метрополитена - в частности качества предоставляемых им услуг:
2. Центральний орган виконавчої влади у галузі транспорту здійснює:

підготовку пропозицій і реалізацію державної науково-технічної та економічної політики у сфері метрополітенів;

контроль за виконанням законодавства про метрополітени та підготовку пропозицій щодо його вдосконалення;

розроблення та координацію реалізації Державних цільових програм з питань організації будівництва та розвитку мережі метрополітенів та забезпечення їх виконання;

організацію у межах своїх повноважень робіт із стандартизації, метрології та підтвердження відповідності у сфері метрополітенів і забезпечення їх виконання;

розроблення порядку формування тарифів на проїзд;

нормативно-методичне забезпечення експлуатації об'єктів метрополітенів, визначення пріоритетних напрямів науково-технічних досліджень у сфері метрополітенів, впровадження новітніх технологій та техніки, виконання функцій державного замовника відповідних науково-технічних робіт;

державний контроль за технічним станом об'єктів метрополітенів та забезпеченням безпеки руху;

опрацювання та перегляд галузевих нормативних актів з охорони праці;

виконання інших функцій, покладених на нього згідно із законодавством.
 
Но даже в этом Проекте не указано что органы власти имеют право вмешиваться в деятельность метрополитена - в частности качества предоставляемых им услуг:

Стаття 12.Обов'язки та права замовника транспортних послуг

1. Замовник транспортних послуг на метрополітені зобов'язаний:

забезпечувати координацію роботи метрополітенів та інших видів транспорту з урахуванням та максимальним використанням провізної спроможності метрополітенів;

створювати необхідні умови для роботи метрополітену, забезпечення перевезень та безпеки пасажирів і населення (вільний прохід пасажирів до підземних переходів та в переходах до станцій метрополітену тощо);

виконувати інші вимоги, встановлені законодавством.

2. Замовник має право контролювати якість надання транспортних послуг (в т.ч. виконання вимог безпеки руху і пожежної безпеки) та додержання розмірів і графіків руху на лініях.
 
В том то и фишка dimas метрополитен не есть нынче транспортом загального користування именно по причине подчиненности. Можно и наоборот. подчинение не дает ему право считаться транспортом загального користування. ^-)
 
при чем здесь собственность?
была бы собственностью, то трудовые договора с ними заключались, но это не отменяет договор на перевозки.
так же, тогда бы областью контролировались рекламные и торговые деньги.

смотри, как с автобусами и маршрутками дело обстоит - исполком инициирует конкурс на перевозку определенного количества людей по определенному маршруту за определенные деньги.
перевозчики выставляют свои возможности, и в случае выбора их - начинают перевозки.

ровно такой же договор имеет смысл заключать и с метрополитеном.
единственное что облсовет может - это выделить или не выделить денег метрополитену... ВСЁ...

по поводу маршруток - так проводится ТЕНДЕР ;) не устраивает качество - договор разрывается, маршрут передается иному. При этом власти, заключающие такой договор ИМЕЮТ право на полное "управление" данными маршрутами - начиная от времени движения, заканчивая тарифами и видом автобусов...

В случае метрополитена - у органов власти уровня обладминистрации, заключающих подобный договор, ОТСУТСТВУЮТ рычаги управления метрополитетом, кроме тарифной политики...
 
Стаття 12.Обов'язки та права замовника транспортних послуг

1. Замовник транспортних послуг на метрополітені зобов'язаний:

забезпечувати координацію роботи метрополітенів та інших видів транспорту з урахуванням та максимальним використанням провізної спроможності метрополітенів;

створювати необхідні умови для роботи метрополітену, забезпечення перевезень та безпеки пасажирів і населення (вільний прохід пасажирів до підземних переходів та в переходах до станцій метрополітену тощо);

виконувати інші вимоги, встановлені законодавством.

2. Замовник має право контролювати якість надання транспортних послуг (в т.ч. виконання вимог безпеки руху і пожежної безпеки) та додержання розмірів і графіків руху на лініях.
Это ПРОЕКТ!!! А в настоящее время такой возможности НЕТ! И скорее всего Мусеев хочет заключить договор именно до момента принятия этого Закона, потому что тогда договор его уже будет ЗАКОННО ОБЯЗЫВАТЬ к чему-то, в отличии от нынешнего Законодательства...
 
единственное что облсовет может - это выделить или не выделить денег метрополитену... ВСЁ...

по поводу маршруток - так проводится ТЕНДЕР ;) не устраивает качество - договор разрывается, маршрут передается иному. При этом власти, заключающие такой договор ИМЕЮТ право на полное "управление" данными маршрутами - начиная от времени движения, заканчивая тарифами и видом автобусов...

В случае метрополитена - у органов власти уровня обладминистрации, заключающих подобный договор, ОТСУТСТВУЮТ рычаги управления метрополитетом, кроме тарифной политики...

ну драстя.
трудовой договор с начальником никто не отменял.
не может город выбирать среди 3-4 метрополитенов, остается выбирать среди 3-4 управленцев метрополитена.

и кстати, сейчас так же облсовет дает бабло государственно на стройку и покупку ПС, если то приходит в рамках бюджета - не дать не имеют права.

насколько говорил КУМ - даже городское бабло вначале отдается области, а та метрополитену.
 
Викинг - а собственно - про что мы спорим?? ))) Вроде говорим про одно и тоже )))
 
ну драстя.
трудовой договор с начальником никто не отменял.
не может город выбирать среди 3-4 метрополитенов, остается выбирать среди 3-4 управленцев метрополитена.
А кто этот трудовой договор подписывает с начальником метрополитена? ;)

и кстати, сейчас так же облсовет дает бабло государственно на стройку и покупку ПС, если то приходит в рамках бюджета - не дать не имеют права.
А причем тут госбюджет к облбюджету? ;)

насколько говорил КУМ - даже городское бабло вначале отдается области, а та метрополитену.
ща ;) размечтался ;) только напрямую ;)
 
Это ПРОЕКТ!!! А в настоящее время такой возможности НЕТ! И скорее всего Мусеев хочет заключить договор именно до момента принятия этого Закона, потому что тогда договор его уже будет ЗАКОННО ОБЯЗЫВАТЬ к чему-то, в отличии от нынешнего Законодательства...

ты никогда не видел вот такого в принимаемых законах?

Кабінету Міністрів України в місячний термін:

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим
Законом;

забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними
органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у
відповідність із цим Законом.
 
Назад
Зверху Знизу