На маленькому крані кондиціонера іней

vova_cher

Привіт!
Статус: Offline
Реєстрація: 10.01.2011
Повідом.: 2
Доброго часу доби.
Підкажіть будь ласка, на таке питання.

Треба було демонтувати, а потім встановити кондиціонер.

Робив все по "інструкції".
Закачав фреон у зовнішній блок.
Потім демонтував.
Потім змонтував.
Запустив - працює, холод в кімнаті іде.

Питання: намерзає іней на маленькому крані. Я так розумію що трубка теж, хоча трубка обмотана білою стрічкою.
Це так і повинно бути , чи це помилки монтажу?
Фото крана після приблизно години - півтори праці кондиціонера
Дякую, Володимир.
 

Вкладення

  • IMG_20230815_141023.jpg
    IMG_20230815_141023.jpg
    407.7 КБ · Перегляди: 29
  • IMG_20230814_205823.jpg
    IMG_20230814_205823.jpg
    336.8 КБ · Перегляди: 27
Доброго часу доби.
Підкажіть будь ласка, на таке питання.

Треба було демонтувати, а потім встановити кондиціонер.

Робив все по "інструкції".
Закачав фреон у зовнішній блок.
Потім демонтував.
Потім змонтував.
Запустив - працює, холод в кімнаті іде.

Питання: намерзає іней на маленькому крані. Я так розумію що трубка теж, хоча трубка обмотана білою стрічкою.
Це так і повинно бути , чи це помилки монтажу?
Фото крана після приблизно години - півтори праці кондиціонера
Дякую, Володимир.
Вакуум как после монтажа делал? Или без вакуумирования запустил? А фреона количество как мерял?
Трасса одинаковая абсолютно?
 
Вакуум как после монтажа делал? Или без вакуумирования запустил? А фреона количество как мерял?
Трасса одинаковая абсолютно?
О. У мене схожа проблема на віконному кондиціонері, трубка, що заходить в випарник, трошки вкривається інеєм, а коли компресор вирубається, за пару секунд відтає назад. Я так розумію, тиск нижче за норму, треба трохи долити фреону? Кондішену 22 рочки, ще на R22.
 
Вакуум как после монтажа делал? Или без вакуумирования запустил? А фреона количество как мерял?
Трасса одинаковая абсолютно
Вакуум робив таким чином.
Приблизно на 5 сек відчинив маленький кран, (запустив фреон в систему). Потім відчинив сервісний кран на газовому (великому) крані (стравив повітря) поки не пішов фреон.
Потім ще два раза зробив теж саме.

(Розумію, що це не вакуум, а спроба фреоном видавити повітря із системи.)
Потім увімкнув кондиціонер на охолодження (19°).
Ну і потім нарости інею на маленькому крані
Довжина траси 1,3м, трубки однакові по довжині.

Кількість фреону ні як не заміряв. Розрахунок був такий, що в системі фреону повинно бути приблизно на 4 ÷7м траси. Тому після того як стравив повітря, фреону повинно вистачить на 1,3м

Посилання подивився, зараз читаю як взагалі працює кондиціонер,,😀
 
Останнє редагування:
Вакуум робив таким чином.
Приблизно на 5 сек відчинив маленький кран, (запустив фреон в систему). Потім відчинив сервісний кран на газовому (великому) крані (стравив повітря) поки не пішов фреон.
Потім ще два раза зробив теж саме.

(Розумію, що це не вакуум, а спроба фреоном видавити повітря із системи.)
Потім увімкнув кондиціонер на охолодження (19°).
Ну і потім нарости інею на маленькому крані
Довжина траси 1,3м, трубки однакові по довжині.

Кількість фреону ні як не заміряв. Розрахунок був такий, що в системі фреону повинно бути приблизно на 4 ÷7м траси. Тому після того як стравив повітря, фреону повинно вистачить на 1,3м

Посилання подивився, зараз читаю як взагалі працює кондиціонер,,😀
Ми теж так іноді робили - спочатку збираєм, потім інструкція, якщо зайві деталі залишились))
 
или грязный внутренний блок (теплообменник, вентилятор) или грязный наружный блок или недостаток фреона, что скорее всего, если до демонтажа не было обледенения.
1,3м мало для трассы.
если до демонтажа не было такой проблемы, то скоро у вас фреон закончится. На лицо явный недостаток. Судя по вентилям это 22 фреон, он сейчас весьма не дешевый.
ищите утечку обмыливанием, где-то вы накосячили с вальцовками или не дотянули гайки.
Ну и как бы кондеру явно больше 10лет, его до этого дозаправляли? Фреона в них метров на 5 от силы + он стоял долго, там тоже может была микроутечка + вы стравили на монтаже. Там процентов 20 осталось от силы. Спустя какое-то время и на внутреннем блоке скорее всего лед появляется под сетками.
 
Останнє редагування:
Как мне всегда нравятся "специалисты" которые "да что там делать, сделаю сам, а то еще и платить кому-то...ща ютубчик гляну", а потом "ой помогите, что-то не так" )))))) Дешевле было вызвать тех кто в этом понимает и имеет все инструменты(станцию, фреон и т.д.), а теперь если додувать фреон, то может получиться так что проще купить новый кондей... :)
 
я только сеточки мою под душем. А шо, надо еще шото с ним делать? Это Самсунг 12-тка
Ще є піна для кондиціонерів, випарник і конденсатор мити. Щоб нічого не заводилося і не воняло.
 
пользуясь случаем спрошу - сколько сейчас стоит дозаправить кондеционер? Фреон который новый, 410 или какой там, для инверторных
 
пользуясь случаем спрошу - сколько сейчас стоит дозаправить кондеционер? Фреон который новый, 410 или какой там, для инверторных
почему вы решили, что его надо именно дозаправлять? Возможно почистить достаточно. Или смотреть нужна дозаправка или нет на чистом блоке. А так в тыщу влезете, наверное.
 
почему вы решили, что его надо дозаправлять?
Ну подумал что через какое то время - а у меня оба кндц уже лет по 10-11 кажется висят - надо дозаправлять типа профилактика. Охлаждают -вроде как нормально, + -, а на нагрев забыл когда использовал.

Ну если нет веских причин заправлять-дозаправлять то я настаивать не буду)
 
если изначально смонтировано нормально, то и не надо дозаправлять, если падает производительность, то есть смысл его просто почистить
 
Ще є піна для кондиціонерів, випарник і конденсатор мити. Щоб нічого не заводилося і не воняло.
Доречі, щось я мабуть не зрозумів, але не в захваті я був від тієї піни. Вона ж майже не "проходить" між пластинами випарників, так поверху й лежить коли приснеш нею з балончика. Інша справа, якщо з бризкалки задувати аерозоль дрібнодисперсний. Рідина між ребер легше ж проникає. А піну приснеш - вона й лежить ззовні на пластинах "ковбасками" :незнаю:
Треба мабуть інструкцію глянути 😁
 
Назад
Зверху Знизу