Согласен. Но как это коррелируеться со статьей 154 КоАП, которой всех страшают? Она не ссылаеться ни на какие другие нормативные и подзаконные акты. Четко сказана регистрация и страховка и все. Тоесть собака стоящая на учете в клубе, считаеться зарегистрированной. Все.
Я уже по-моему, где-то отвечала, но повторюсь

: згідно ст. 9 ЗУ "Про захист тварин від жорстокого поводження" правила утримання домашніх тварин установлюються органами місцевого самоврядування. Відповідно до до ст. 35 за порушення вимог цього Закону винні особи несуть кримінальну, адміністративну та цивільно - правову відповідальність згідно із законом.
04.07.2007 р. рішенням 14 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 04.07.2007 р. за № 164/07 були затверджені «Правила утримання домашніх тварин у м. Харкові».
Положеннями п.п. 1.1 цих Правил визначено, що Правила утримання домашніх тварин у м. Харкові встановлюють порядок тримання цих тварин та поводження з ними, визначають права та обов’язки юридичних і фізичних осіб – власників домашніх тварин, а також контроль в цій сфері.
Згідно п.п. 4.1 Правил утримання домашніх тварин у м. Харкові особи, які утримують домашніх тварин, зобов’язані:
- дотримуватись вимог цих Правил, правил громадського порядку, не допускати порушення законних прав і інтересів інших фізичних і юридичних осіб, не створювати загрози безпеці людей;
- реєструвати (перереєструвати) домашніх тварин віком від двох місяців і старше. При первинній реєстрації тварин їхнім власникам видаються реєстраційні посвідчення і правила тримання, а на собак, крім того, і номерні знаки. Номерний знак прикріплюється до його нашийника та наявність якого є обов’язковою при здійсненні власником тварини її вигулу;
- новопридбаних домашніх тварин зареєструвати протягом одного місяця від дати придбання;
- незалежно від реєстрації породних собак та котів у кінологічних і фелінологічних спілках, які мають міжнародний статус (сертифікат), зареєструвати тварин у загальній електронній базі даних домашніх тварин м. Харкова;
- тримати сторожових собак на прив’язі і спускати їх з прив’язі лише в закритих дворах з висотою огорожі, що виключає можливість втечі; про наявність таких собак застерігати написом при вході та по периметру об’єкта або території;
- виводити собак на сходи, у двори, інші місця загального користування лише на повідку з прикріпленим до на нашийника особистим номерним знаком, а собак з підвищеною агресивністю обов’язково на короткому повідку (не більше 1,2 м) і в наморднику, крім собак дрібних порід, на яких у реєстраційних посвідченнях зроблено відповідну відмітку;
- не допускати забруднення екскрементами тварин приміщень, сходових площадок та інших місць загального користування в будинках, дворах і на вулицях;
- прибирати екскременти за своїми тваринами в під’їздах багатоквартирних будинків, сходах, ліфтах та інших місцях загального користування. Ця вимога не поширюється на власників собак-поводирів;
- забезпечувати своєчасне щеплення проти сказу собак, котів та інших тварин тощо.
Отже, будь-яка домашня тварина (собака/кіт/кішка/інша тварина), незалежно від її реєстрації в кінологічних і фелінологічних спілках, повинна бути зареєстрована в єдиній загальній електронній базі даних домашніх тварин м. Харкова.
Ведення обліку та реєстрації домашніх тварин шляхом внесення даних про цих тварин та їх власників в єдину загальну електронну базу даних домашніх тварин в м. Харкові, з подальшою видачею власникам зареєстрованих домашніх тварин реєстраційного посвідчення на тварину і номерного знаку (жетону) на собаку, здійснює Комунальне підприємство «Центр поводження з тваринами».
Крім того, відповідними рішеннями РВК посадовим особам цього підприємства надано право складати протоколи за ст. 154 КУпАП.
В свою чергу, п. 26 ч. 10 Закону України «Про міліцію» передбачає, що міліція відповідно до своїх завдань зобов’язана, в тому числі, забезпечувати в межах своїх повноважень виконання і контроль рішень сільських, селищних, міських рад із питань утримання тварин у домашніх умовах. У п. 9.1 Правил утримання домашніх тварин у м. Харкові визначено, що органи внутрішніх справ (патрульно-постова служба та дільничні інспектори міліції) здійснюють нагляд за дотриманням порядку вигулу домашніх тварин (собак) у громадських місцях та вживають відповідні заходи у разі порушення законодавства про порядок поводження і утримання домашніх тварин, у тому числі, за жорстоке поводження з ними.
Таким чином, органи внутрішніх справ (патрульно-постова служба та дільничні інспектори міліції) здійснюють нагляд за:
- наявністю реєстраційного посвідчення та номерного знаку (жетону) на собаку;
- вигулом собак на сходах, у дворах, інших місцях загального користування лише на повідку з прикріпленим до на нашийника особистим номерним знаком, а собак з підвищеною агресивністю обов’язково на короткому повідку (не більше 1,2 м) і в наморднику;
- наявністю огорожі, висота якої виключає можливість втечі собак, що утримуються на території будинку, установи, організації, підприємства або іншого об’єкту;
- триманням собак на прив’язі, якщо висота огорожі не виключає можливість втечі цих тварин;
- наявністю застережувального напису при вході на територію будинку, установи, організації, підприємства або іншого об’єкту та по її периметру або огорожі про присутність собак на цієї території.
Згідно ч. 1 ст. 154 КУпАП тримання собак і котів у місцях, де це заборонено відповідними правилами, чи понад установлену кількість, чи незареєстрованих собак, або приведення у громадські місця, або вигулювання собак без повідків і намордників (крім собак, у реєстраційних свідоцтвах на яких зроблено спеціальну відмітку) чи в невідведених для цього місцях – є адміністративним правопорушенням.
За вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого цією статтею, у п. 1 ч. 1 ст. 255 КУпАП визначено, що у справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221 цього Кодексу, протоколи про правопорушення, в тому числі, за порушення ст. 154 КУпАП мають право складати уповноважені на те посадові особи органів внутрішніх справ.