Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Мусеев еще раз напомнил Авакову, что проезд в метро не может стоить 75 копеек

Статус: Офлайн
Реєстрація: 26.02.2007
Повідом.: 213636
Адреса: Харків
Мусеев еще раз напомнил Авакову, что проезд в метро не может стоить 75 копеек

Начальник метрополитена Сергей Мусеев написал письмо губернатору Арсену Авакову. В нем Мусеев в очередной раз подчеркивает, что утвержденный тариф на проезд в метро 75 копеек «являється умовною величиною»

Кроме того, начальник харьковской подземки утверждает, что реальная себестоимость перевозки одного пассажира уже сегодня составляет 1 гривну 12 копеек.
Полный текст письма с сайта Харьковского метрополитена
Голові ХарківськоїоблдержадміністраціїАВАКОВУ А.Б. Шановний Арсене Борисовичу! Метрополітеном постійно надаються Вам листи щодо складного фінансового стану підприємства (останні від 16.05.07р. № 04-2105 та від 18.06.07р. № 01-2468). На жаль, 4-х тисячний колектив метрополітену, мабуть, не заслуговує уваги. Нездоровий ажіотаж, піднятий засобами масової інформації навколо вартості проїзду в метрополітені – це намагання очорнити злагоджену роботу колективу, викликати негативну реакцію харків`ян та перекласти проблеми, які поза нашої компетенції, для вирішення їх нами же. Ще раз інформуємо Вас, що у затвердженому тарифі 0,75 грн. передбачені доходи з урахуванням 100% оплати всіма категоріями пасажирів. При щорічних обсягах перевезень 290 млн. пас. доходи повинні бути 312 млн.грн. (на сьогодні собівартість перевезень 1,12 грн.). Фактично метрополітен одержує 172,6 млн.грн. або 0,59 грн. за 1-го пасажира – 79,3% від встановленого тарифу (0,75 грн.). Як бачите, тариф 0,75 грн. являється умовною величиною. Втрати доходів підприємства за виконану роботу складають більше 40 млн. грн. на рік. Крім того, тариф 0,75 грн. не включає в себе підвищення витрат на електроенергію з липня поточного року, пов`язаного із призупиненням пільги згідно ст. 18 Закону України «Про міський електричний транспорт», законодавчого підвищення заробітної плати, інвестиційної складової на оновлення зношених основних засобів, тощо. Метрополітен знаходиться у підпорядкуванні Міністерства транспорту та зв`язку України. Нормативні вимоги Міністерства щодо організації руху та технології безпечних перевезень обов`язковідля метрополітену, але виконання їх в повному обсязі неможливо. Реальна собівартість перевезеня 1-го пасажира вже сьогодні складає 1,12 грн., це означає, що в технологію перевезень щорічно недовкладається понад 130 млн. грн. Шановний Арсене Борисовичу! На превеликий жаль, сучасний стан справ не сприяє навіть триманню існуючого рівня, не кажучи вже про розвиток підприємства, яке за світовою практикою є головним видом масового пасажирського транспорту і безумовно не може знаходитись у стані стагнації. З повагою,Начальник метрополітену С.З. МУСЄЄВ​

Ирина Клименко

Посилання видалено
 
что удивляет - количество ошибок в письме Мусеева :)
 
Ще раз інформуємо Вас, що у затвердженому тарифі 0,75 грн. передбачені доходи з урахуванням 100% оплати всіма категоріями пасажирів. При щорічних обсягах перевезень 290 млн. пас. доходи повинні бути 312 млн.грн. (на сьогодні собівартість перевезень 1,12 грн.). Фактично метрополітен одержує 172,6 млн.грн. або 0,59 грн. за 1-го пасажира – 79,3% від встановленого тарифу (0,75 грн.). Як бачите, тариф 0,75 грн. являється умовною величиною.

т.е. мы должны оплачивать проезд льготников....
 
Сынулю в депутаты на недостающие деньги продвинул небось (мусеев).
 
Назад
Зверху Знизу