Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

карликова собачка

• Автор теми Автор теми Burenka
  • Дата створення Дата створення

Burenka

Привіт!
Статус: Офлайн
Повідом.: 15
БФ.карликова собачка

Привіт всім собакозаводчикам!
Я студентка педагогічного університету і мені з дитинства хочеться собаку!!!

прошу відгукнутись всіх, хто може ПОДАРУВАТИ мені собаку карликової породи. Наприклад: карликовий пінчер, той-терьєр, китайська ****ата, йоркширський терьєр,чихуахуа або якусь іншу.

Собака потрібна для дружби,а не для самозахисту чи чогось ще.Головне, щоб не виросла великою.
Обіцяю ставитись до неї, як до маленької дитини, любити і доглядати.

Так як живу в однокімнатній квартирі, з розміром собаки обирати не доводиться.
собаку можна з непланового помету. тут я вже теж не обираю.
просто хочу маленького дружочка, а великих грошей нема на покупку...
дякую за розуміння.

мій ICQ 325-062-520 або відповісти тут.

Останнє редагування:
Вот и выбирайте в приютах себе ДРУГА. Там есть и маленькие собачки.

П.С. :D интересно чей клон ...

если выбрать щенка в приюте, никто не даст гарантию что он останеться маленьким!!!!

у знакомых живёт пёс, купленный как беспородный, но ОЧЕНЬ маленький. ну вырос он не слабо :D

а может это и не клон!!!

дякую,що так швидко відгукнулись!
але я би хотіла сприймати інформацію більш конткретну і по темі, а не прості образи!

Алёна, походите по форумам пристройств животных, там бывают и мелкие собачки. Только имейте в виду, что собачка - живое существо, за ней нужен уход. А это не только кормление и сюси-пуси. Вы готовы к оплате ветеринара в случае болезни животного, погрызенным туфлям и разодранным обоям, обписянному любимому дивану, скандалам с соседями из-за лая и воя собаки в ваше отсутствие?

P.S. А стервозный характер с элементами звездной болезни способен испортить любое дивное животное...

а що це за форуми такі? можна на них посилання(якщо можна)?