Так такой вариант гораздо лучше чем солнечная батарея зимой, если с подменой в несколько человек то нормально, есть генератор специально для зарядки аккумуляторов до 30вольт (военный), надеюсь что велосипед с генератором не понадобится, главное что бы был план, и знать что делать.Це треба буде весь день крутити педалі. Наприклад, для вашого акумулятора 36 В 18 Аг енергоємність 36*18=648 Ватт*г. Враховуємо ККД акумулятора та генератора (хай буде по 90%). 648/0,9/0,9=800 Ватт*г. Отже, вам треба впродовж 8 годин крутити генератор так, щоби видавати постійно в середньому 100 Вт.
У багатоповерховому будинку з цим будуть деякі проблемикупи генератор и запасись бензином.
Ну, за правилами я маю спустити на руках (бо ліфт без електрики не працює) генератор, відтягти його на 6 метрів від будівлі, зробити йому навіс від снігу та дощу, скинути зверху з балкону якийсь кабель та чергувати біля генератора, щоби його не вкрали. А зберігати бензин у квартирі заборонено, та й не хочеться, щоби у квартирі смерділо бензином.купи генератор и запасись бензином.
В мене маленький інвертор на лоджії. Вивів вихлоп на вулицю. Він досить тихенький. Паливо - гараж відносно недалеко... Якось так...Ну, за правилами я маю спустити на руках (бо ліфт без електрики не працює) генератор, відтягти його на 6 метрів від будівлі, зробити йому навіс від снігу та дощу, скинути зверху з балкону якийсь кабель та чергувати біля генератора, щоби його не вкрали. А зберігати бензин у квартирі заборонено, та й не хочеться, щоби у квартирі смерділо бензином.
Так, я все розумію. Безперечно, порядок такий: Залізо, Літій, Свинець.15 Аг 48 В в перерахунку на 12 В будуть 60 Аг, причому "чесних" 60 Аг, а не як у свинця, який не бажано розряджати "в нуль", і він не віддасть свою ємність повністю, бо здохне. Коли я купляв той акумулятор, це обійшлося мені у 600 доларів (самі "банки", тримачі, перемички, шматки текстоліту, BMS, зарядний пристрій (до речі, доволі якісний), робота по збиранню всього цього, доставка з Китаю). Перед покупкою я від'їздив один сезон на свинцевих акумуляторах ( 4 шт. AGM 12 В по 7 Аг). За сезон вони здохли. У порівнянні зі свинцем цей акумулятор "як небо і земля", бо його хватало проїхати "з вітерцем" в 10 разів довше.
Так, я розумію, що в нас тут тема про резервне живлення під час блекаутів, і на резервних акумуляторах ніхто їздити не буде, тож їхні габарити та вага вже не такі важливі, як на велосипеді. Але з досвіду використання свинцевих (AGM) акумуляторів в комп'ютерних ДБЖ скажу, що навіть фірмовий якісний АКБ не живе в ДБЖ більше 4 років, а дешевий здохне років за 2. А здихають вони повністю, а не частково, як LiFePO4, де "дохлими" вважаються ті АКБ, які втратили 20% ємності та не тримають великий струм. А стосовно стартерних батарей в мене теж негативний досвід. Я переробив свій комп'ютерний ДБЖ під зовнішню АКБ (вивів кабелі назовні) та підключив стартерну АКБ на 60 Аг. Комп'ютер та деякі інші прилади від неї працювали приблизно 6 годин, доки ДБЖ не вимкнувся. Після цього АКБ простояла розряджена цілу ніч, доки я не повернувся додому, потім її зарядили автомобільною зарядкою. В другий раз ця батарея протрималася трохи більше однієї години на тому ж навантаженні.
Свинець дохне навіть у, начебто, "райських" умовах у ДБЖ, коли його ніхто не чіпає, постійно підтримують напругу 13,8 В, а циклів заряд розряд може, десяток набереться за роки. І все одно максимум 4 роки він працює. Тож для порівняння з LiFePO4 треба прораховувати на декілька років вперед, бо за ту тривалість "життя", яке протягне літій, свинцевих батарей ти поміняєш 4-5 штук.Свинець не любить
Це пиздецькі умови для свинцевої батареї, бо вона кипить, висихає, розбалансується і дохне. А, ще недомотаний трансформатор зарядки гріє батареї до 40+ градусів. Тому і помирають.постійно підтримують напругу 13,8 В
Виробником заявлено, що у буферному режимі слід тримати напругу 13,8 В.Це пиздецькі умови для свинцевої батареї,
Ні, це для свинцю не найкращі умови. Йде сульфатація. Сучасні зарядки мають дещо інший режим. Заряд-короткий цикл розряду, знов заряд.Свинець дохне навіть у, начебто, "райських" умовах у ДБЖ, коли його ніхто не чіпає, постійно підтримують напругу 13,8 В, а циклів заряд розряд може, десяток набереться за роки.
Потому что сейчас делают из вторичной/троичной переработки свинца, там от него одно название осталось.Не в тему, но у меня лет так хх назад, был автомобиль и в нем стоял АКБ которому на тот момент было 17 лет. Ну, а сейчас из того что было самое дольше прожил бош s5, лет5-6
А еще можно на газ перевести.купи генератор и запасись бензином.
Все вірно - так батарейка покипить свої рік-два, висохне, в неї відгниють шини і усьо, біжи за новою. На щастя, поверварівські УПСи так не роблять і в них ті самі батареї живуть в рази довше.Виробником заявлено, що у буферному режимі слід тримати напругу 13,8 В.
Вообще рекомендуют 5w30 10w40 5w40масло 5 w10 стандарт
10
Исправил, опечатка. У меня в инверторе 10в40 рекомендация. Брал самое дешевое
Приличные чаще подделывают. В генераторах без водяного охлаждения и масляного насоса очень тяжёлые условия работы с перегревом. Лучше брать настоящую синтетику. Semi-sintetic - минералка после гидрокрекинга. И не очень распиаренных брендов.10в40 рекомендация. Брал самое дешевое из приличных.
За 40-50 мотогодин нічого тій оливі не буде.В генераторах без водяного охлаждения и масляного насоса очень тяжёлые условия работы с перегревом.
Интересовался ремонтом маломощных инверторных генераторов. Основная причина при неграмотной эксплуатации спаленный инвертор от противотока и реже от перегрева. Моторесурс 300 моточасов от износа ЦПГ.За 40-50 мотогодин нічого тій оливі не буде.
В США багато хто живиться виключно від генератора. Ллють дешеву мінералку. І нічого, живуть ті генератори роками і дохнуть зовсім не від зносу ЦПГ.
Розрегульований карб наробить набагато більше біди.
противоток - это всмысле когда генератор подключают к розетке, а там 220 появляется?спаленный инвертор от противотока
Так. Таке буває, коли генератор підключають "просто в розетку" через "кабель суїцидника", де з обох боків вилка.противоток - это всмысле когда генератор подключают к розетке, а там 220 появляется?