Как запастись электричеством - зарядная станция, акум + бесперебойник

Так такой вариант гораздо лучше чем солнечная батарея зимой, если с подменой в несколько человек то нормально, есть генератор специально для зарядки аккумуляторов до 30вольт (военный), надеюсь что велосипед с генератором не понадобится, главное что бы был план, и знать что делать.
 
купи генератор и запасись бензином.
Ну, за правилами я маю спустити на руках (бо ліфт без електрики не працює) генератор, відтягти його на 6 метрів від будівлі, зробити йому навіс від снігу та дощу, скинути зверху з балкону якийсь кабель та чергувати біля генератора, щоби його не вкрали. А зберігати бензин у квартирі заборонено, та й не хочеться, щоби у квартирі смерділо бензином.
Звісно, в кожному конкретному випадку щось можна придумати, якщо є гроші, час та бажання. Хтось начхає на правила та буде вмикати генератор на балконі, хтось зробить у дворі під будинком "хатку" для генератора чи ще щось. В когось, може, є гараж недалеко від будинку, і там він зберігатиме каністри з бензином. А хтось щоразу бігатиме з каністрою на АЗС.
 
В мене маленький інвертор на лоджії. Вивів вихлоп на вулицю. Він досить тихенький. Паливо - гараж відносно недалеко... Якось так...
Але це на випадок довготривалого блєкауту. Бо на короткий час- аккуми та інвертор. Й лампи на аккмуляторах....
Щось типу такого:
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі

Зручно для ванної та туалету, здається,...
 
Так, я все розумію. Безперечно, порядок такий: Залізо, Літій, Свинець.
Але ж і вартість Ось ті взяв на 600 баксів 60 АГ (відносно 12 Вольтів). Якщо взяти свинець, то я на ці гроші візьму 3х100 АГ аккуми. Якщо гелеві, які дозволяють багаторазове циклювання та глибокий розряд.
Або ж 12 х60АГ стартерних. Навідь зі стартерних батарей я можу вільно брати відсотків 30... Що є десь 180-200 АГ, у тричі більше, ніж в тебе...
Реально, стартерні я можу розряжати десь на 50 відсотків. Без великої шкоди для них... Але так, відпрацюють вони роки 3-4. Сподіваюсь, війна за цей час вже закінчиться...

Тож, математика якась така... Поки що, взяв по акції 2 шт 75АГ акуми. Тож маю 150 умовних АГ. Або десь ті ж 60-70 реальних. За 3000 гривень ;-) Здохнуть - наві куплю... ;-)
 
Ну і ще... Свинець не любить роботу в бустері, Йде сульфатація. Його треба періодично гоняти "розряд-заряд". Не глибокий розряд, але - терба. Тоді працюють помітно довше...
 
Свинець не любить
Свинець дохне навіть у, начебто, "райських" умовах у ДБЖ, коли його ніхто не чіпає, постійно підтримують напругу 13,8 В, а циклів заряд розряд може, десяток набереться за роки. І все одно максимум 4 роки він працює. Тож для порівняння з LiFePO4 треба прораховувати на декілька років вперед, бо за ту тривалість "життя", яке протягне літій, свинцевих батарей ти поміняєш 4-5 штук.
 
постійно підтримують напругу 13,8 В
Це пиздецькі умови для свинцевої батареї, бо вона кипить, висихає, розбалансується і дохне. А, ще недомотаний трансформатор зарядки гріє батареї до 40+ градусів. Тому і помирають.
Нормальні УПСи відключають зарядку і чекають, поки напруга на АКБ впаде - тиждень-два, потім заряджають. Так робить EATON/Powerware, і в них АГМки живуть до 8-10 років.
 
Ні, це для свинцю не найкращі умови. Йде сульфатація. Сучасні зарядки мають дещо інший режим. Заряд-короткий цикл розряду, знов заряд.
Цедає можливість відновлювати ємність аккумів. Цікаво інше. Як вони раніше працювали?! Коли літію ще не було...
В мене була проблема в машині - магнітола чудила. Висаджувала аккум за тиждень. Підзаряжвав і їздив. Свої 4 роки відпрацював.
Розряд, щоне можу пустити авто - типова ситуація.Щось не вимкув - ось і маєшь... І нічого, працював роками...
Зараз більш сучасне авто. Там простіше. Але аккум вже кілька разів саджав. Нічого, прцює....
ТОж, вважаю це "проісками маркетологів" . Так, свинець не самий найкращій аккум. Але списувати його - як на мене, то ще зарано...
 
Не в тему, но у меня лет так хх назад, был автомобиль и в нем стоял АКБ которому на тот момент было 17 лет. Ну, а сейчас из того что было самое дольше прожил бош s5, лет5-6
 
Потому что сейчас делают из вторичной/троичной переработки свинца, там от него одно название осталось.
 
Виробником заявлено, що у буферному режимі слід тримати напругу 13,8 В.
Все вірно - так батарейка покипить свої рік-два, висохне, в неї відгниють шини і усьо, біжи за новою. На щастя, поверварівські УПСи так не роблять і в них ті самі батареї живуть в рази довше.

Для "буферного" режиму краще взяти стартерну кальцієву батарею - вона не закипить і буде жити роками, доки її не розіпре від хронічної сульфатації (або не розіпре, якщо час від часу дозаряджати нормальним зарядним пристроєм).
 

10в40 рекомендация. Брал самое дешевое из приличных.
Приличные чаще подделывают. В генераторах без водяного охлаждения и масляного насоса очень тяжёлые условия работы с перегревом. Лучше брать настоящую синтетику. Semi-sintetic - минералка после гидрокрекинга. И не очень распиаренных брендов.
 
За 40-50 мотогодин нічого тій оливі не буде.
В США багато хто живиться виключно від генератора. Ллють дешеву мінералку. І нічого, живуть ті генератори роками і дохнуть зовсім не від зносу ЦПГ.

Розрегульований карб наробить набагато більше біди.
 
Интересовался ремонтом маломощных инверторных генераторов. Основная причина при неграмотной эксплуатации спаленный инвертор от противотока и реже от перегрева. Моторесурс 300 моточасов от износа ЦПГ.
 
Так. Таке буває, коли генератор підключають "просто в розетку" через "кабель суїцидника", де з обох боків вилка.
Поки немає електрики від міської мережі, воно якось працює, живить квартиру. А коли в міській мережі з'являється електрика, то виникає "бабах". Оскільки генератор не синхронізований з мережею, то при простому паралельному підключенні до мережі він псується. Якщо це інверторний генератор, то горить вбудований в нього інвертор. Ремонт інвертора, як кажуть, майже неможливий, бо зазвичай нема запчастин під конкретну модель генератора.