Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Как подключить двигатель МД-010

🔴 04:01 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • 🔴 04:01 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #21
правильней будет применить С1 типа Х2, а С2, С3 - типа Y1.

Не просто правильней, а — жизненно важно.

C2 — жизненно важно. Y1 их есть на базаре. Или, если обычные, то хотя бы с рабочим напряжением 1,5- 2 кВ.
 
  • 🔴 04:01 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #22
Пля, я цілу годину реєструвався на цьому гівнофорумі, аби лиш дізнатися, як під'єднати трьохвиводний кондьор до двигуна пилосмока. А тут жменька набиченних "усезнайок", з хамством, так нічого й не, ой, кароче. Хоч би схемку мальнули, аж вже цілий форум розпрягли. Фу, в черговий раз впевнююсь, що не треба реєструватись де попало. Думав, шо в Харкові люди розумні. Хоча, по одному не судять...
 
  • 🔴 04:01 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #23
А що за проблеми? На роботу двигуна він не впливає, цієї інфи в реальному житті достатньо. Ну якщо сусіди слухають радіо маяк на коротких хвилях, то погодь з ними графік прибирання)))
 
  • 🔴 04:01 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #24
А для реального захисту від радіоперешкод той конденсатор малоефективний, результат буде при напаюванні смд конденсаторів по 10 нан по колу на сусідні ламельки колектора. Паяти ПОС-40, інакше при нагріванні повідлітають.
 
Назад
Зверху Знизу