Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

как оформить ,самоделку,

Статус: Офлайн
Реєстрація: 14.01.2011
Повідом.: 50
как оформить ,самоделку,

подскажите может кто сталкивался с оформлением т.с. полностью:самоделки. уточняю не переделаного а с нуля!обьём800см3
 
Останнє редагування:
в соответствии с порядком регистрации транспортных средств в Украине.
 
Так он по делу говорит. В принципе. Если ты строишь что то дорогое, красивое, мощное и у тебя есть на это серьезный бюджет то реально. А мелочевку нет смысла.
 
ну хоть кто то путёвое скажет ...

Стаття 29. Допуск транспортних засобів до участі
у дорожньому русі

До участі у дорожньому русі допускаються транспортні засоби,
конструкція і технічний стан яких відповідають вимогам діючих в
Україні правил, нормативів і стандартів, що мають сертифікат на
відповідність цим вимогам, укомплектовані у встановленому порядку,
а у разі, якщо транспортний засіб згідно з цим Законом підлягає
обов'язковому технічному контролю, пройшов такий контроль.
{ Частина перша статті 29 із змінами, внесеними згідно із Законами
N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008, N 3565-VI ( 3565-17 ) від
05.07.2011 }

З метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних
переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові
або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається
в порядку встановленому центральним органом виконавчої влади, що
забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері
транспорту, і за плату, що встановлюються Кабінетом Міністрів
України ( 879-2007-п ).
{ Частина друга статті 29 із змінами, внесеними згідно із Законами
N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008, N 5502-VI ( 5502-17 ) від
20.11.2012 }

Місце переїзду автомобільних доріг, вулиць та залізничних
переїздів транспортними засобами на гусеничному ходу для виконання
сільськогосподарських робіт встановлюється власником дороги,
вулиці та залізничного переїзду спільно з Міністерством внутрішніх
справ України.

Пересування транспортних засобів на гусеничному ходу
дозволяється тільки на місцевих шляхах без твердого покриття при
мінусовій температурі атмосферного повітря.

Не допускається участь у дорожньому русі транспортних
засобів з правим розташуванням керма.

Стаття 30. Основні вимоги до виробництва і торгівлі
транспортними засобами та їх складовими
частинами, що мають ідентифікаційні номери
{ Назва статті 30 в редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від
24.09.2008 }

Конструкція транспортних засобів повинна відповідати вимогам
сучасних правил, нормативів і стандартів, встановленим рівням
викидів забруднюючих речовин в атмосферу, а нормативно-технічна
документація має бути узгоджена з відповідними уповноваженими
державними органами.

Перед початком серійного виробництва транспортних засобів або
їх складових частин проводяться спеціальні випробування і за їх
позитивними наслідками видається сертифікат встановленої форми.
Сертифікаційні випробування проводяться у порядку, встановленому
Кабінетом Міністрів України.


{ Частину третю статті 30 виключено на підставі Закону
N 4103-VI ( 4103-17 ) від 09.12.2011 }


Підприємства, установи, організації та інші суб'єкти
господарювання незалежно від форм власності, які мають право
здійснювати оптову або роздрібну торгівлю та оформлення
відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх
складових частин, що мають ідентифікаційні номери, зобов'язані
вести облік реалізованих транспортних засобів та їх складових
частин, що мають ідентифікаційні номери. Порядок оптової та
роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими
частинами, що мають ідентифікаційні номери ( 1200-2009-п ),
визначається Кабінетом Міністрів України. { Статтю 30 доповнено
частиною четвертою згідно із Законом N 586-VI ( 586-17 ) від
24.09.2008 }

Облік підприємств, установ, організацій та інших суб'єктів
господарювання незалежно від форм власності, які здійснюють оптову
або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на
реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають
ідентифікаційні номери, здійснюється Міністерством внутрішніх
справ України. Міністерство внутрішніх справ України створює та
веде реєстр таких підприємств, установ, організацій та інших
суб'єктів господарювання.
{ Статтю 30 доповнено частиною п'ятою згідно із Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

Облік підприємств, установ, організацій та інших суб'єктів
господарювання незалежно від форм власності, які здійснюють оптову
або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на
реалізацію тракторів, самохідних шасі, самохідних
сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин,
сільськогосподарської техніки, інших механізмів та їх складових
частин, що мають ідентифікаційні номери, здійснюється
центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну
політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику
у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, створює
та веде реєстр таких підприємств, установ, організацій та інших
суб'єктів господарювання.
{ Статтю 30 доповнено частиною шостою згідно із Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

Стаття 31. Основні вимоги щодо ввезення на територію
України транспортних засобів

Транспортні засоби, їх складові частини і комплектуючі
вироби, що ввозяться на територію України, підлягають перевірці на
відповідність діючим стандартам або повинні мати сертифікат,
виданий уповноваженим на це Секретаріатом ЄЕК ООН Адміністративним
органом по сертифікації дорожніх транспортних засобів.


{ Частина друга статті 31 втратила чинність на підставі
Кодексу N 4495-VI ( 4495-17, 4495д-17 ) від 13.03.2012 }


Стаття 32. Основні вимоги щодо переобладнання
транспортних засобів

Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або
марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних
засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни,
кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних
агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на
даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам
і стандартам України.

Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних
засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої
на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що
призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях,
розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності,
колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового
керування та трансмісії.
{ Частина друга статті 32 в редакції Закону N 234/94-ВР
( 234/94-ВР ) від 10.11.94 }

У разі переобладнання п'яти і більше транспортних засобів
протягом року суб'єкти господарювання, які здійснюють господарську
діяльність з переобладнання транспортних засобів, повинні мати
узгоджену з відповідними уповноваженими державними органами
нормативно-технічну документацію на відповідний вид переобладнання
та свідоцтво про погодження конструкції транспортного засобу щодо
забезпечення безпеки дорожнього руху. Допуск до експлуатації
переобладнаних транспортних засобів здійснюється лише шляхом
проведення спеціальних випробувань та оформлення сертифіката на
відповідність вимогам чинних в Україні правил, нормативів і
стандартів.
{ Частина третя статті 32 в редакції Закону N 4103-VI ( 4103-17 )
від 09.12.2011 }

Переобладнання, що призвело до зміни облікових даних
механічного транспортного засобу, повинно бути відображено у його
реєстраційних документах.

Переобладнання транспортних засобів здійснюється в порядку
( 607-2010-п ), визначеному Кабінетом Міністрів України.
{ Статтю 32 доповнено частиною п'ятою згідно із Законом N 4103-VI
( 4103-17 ) від 09.12.2011 }

Стаття 33. Основні вимоги щодо технічного стану транспортних
засобів, що перебувають в експлуатації

Технічний стан транспортних засобів, що перебувають в
експлуатації, у частині, що стосується безпеки дорожнього руху та
охорони навколишнього середовища, має відповідати правилам,
нормативам і стандартам, затвердженим у встановленому порядку.

Обов'язок щодо забезпечення належного технічного стану
транспортних засобів покладається на їх власників або інших осіб,
які їх експлуатують, згідно з чинним законодавством.

Стаття 34. Реєстрація та облік транспортних засобів

Державна реєстрація транспортного засобу полягає у здійсненні
комплексу заходів, пов'язаних із перевіркою документів, які є
підставою для здійснення реєстрації, звіркою і, за необхідності,
дослідженням ідентифікаційних номерів складових частин та оглядом
транспортного засобу, оформленням і видачею реєстраційних
документів та номерних знаків.

Державний облік зареєстрованих транспортних засобів включає в
себе процес реєстрації, накопичення, узагальнення, зберігання та
передачі інформації про зареєстровані транспортні засоби та їх
власників.

Державній реєстрації та обліку підлягають призначені для
експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування
транспортні засоби усіх типів: автомобілі, автобуси, мотоцикли
всіх типів, марок і моделей, самохідні машини, причепи та
напівпричепи до них, мотоколяски, інші прирівняні до них
транспортні засоби та мопеди, що використовуються на автомобільних
дорогах державного значення.

Державна реєстрація та облік автомобілів, автобусів,
мотоциклів та мопедів усіх типів, марок і моделей, самохідних
машин, причепів та напівпричепів до них, мотоколясок, інших
прирівняних до них транспортних засобів здійснюються відповідними
підрозділами Міністерства внутрішніх справ України, що
забезпечують безпеку дорожнього руху.
{ Частина четверта статті 34 із змінами, внесеними згідно із
Законом N 5085-VI ( 5085-17 ) від 05.07.2012 }

Для автоматизованого обліку транспортних засобів, що
використовуються на вулично-дорожній мережі загального
користування і підлягають державній або відомчій реєстрації, та
відомостей про їх власників ведеться Єдиний державний реєстр,
держателем якого є Державтоінспекція Міністерства внутрішніх справ
України.
{ Статтю 34 доповнено новою частиною згідно із Законом N 5085-VI
( 5085-17 ) від 05.07.2012 }

Органи, які здійснюють відомчу реєстрацію транспортних
засобів, що використовуються на вулично-дорожній мережі загального
користування, після реєстрації (внесення змін у відомості про
реєстрацію) транспортного засобу невідкладно подають відомості про
нього до Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України
для внесення їх до Єдиного державного реєстру.
{ Статтю 34 доповнено новою частиною згідно із Законом N 5085-VI
( 5085-17 ) від 05.07.2012 }

Відомчу реєстрацію та облік транспортних засобів Збройних Сил
України, внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України,
Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної
служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та
захисту інформації України, Оперативно-рятувальної служби
цивільного захисту, житлово-комунального господарства, а також
тих, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі
загального користування, здійснюють: { Абзац перший частини сьомої
статті 34 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5085-VI
( 5085-17 ) від 05.07.2012 }

транспортних засобів, які належать військовим частинам,
об'єднанням чи організаціям, що входять до складу Збройних Сил
України, - уповноважений орган Міністерства оборони України;

транспортних засобів, які належать внутрішнім військам
Міністерства внутрішніх справ України, - уповноважений підрозділ
органу військового управління внутрішніх військ Міністерства
внутрішніх справ України; { Частину сьому статті 34 доповнено
новим абзацом згідно із Законом N 5085-VI ( 5085-17 ) від
05.07.2012 }

транспортних засобів, які належать Державній прикордонній
службі України, - уповноважений підрозділ спеціально
уповноваженого центрального органу виконавчої влади у справах
охорони державного кордону; { Частину сьому статті 34 доповнено
новим абзацом згідно із Законом N 5085-VI ( 5085-17 ) від
05.07.2012 }

транспортних засобів, які належать Державній спеціальній
службі транспорту, - уповноважений підрозділ органу управління
Державної спеціальної служби транспорту; { Частину сьому статті 34
доповнено новим абзацом згідно із Законом N 5085-VI ( 5085-17 )
від 05.07.2012 }

транспортних засобів, які належать Державній службі
спеціального зв’язку та захисту інформації України, -
уповноважений орган спеціально уповноваженого центрального органу
виконавчої влади з питань організації спеціального зв’язку та
захисту інформації; { Частину сьому статті 34 доповнено новим
абзацом згідно із Законом N 5085-VI ( 5085-17 ) від 05.07.2012 }

транспортних засобів, які належать Оперативно-рятувальній
службі цивільного захисту, - уповноважений орган спеціально
уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань
цивільного захисту; { Частину сьому статті 34 доповнено новим
абзацом згідно із Законом N 5085-VI ( 5085-17 ) від 05.07.2012 }

великотоннажних транспортних засобів та інших технологічних
транспортних засобів - центральний орган виконавчої влади, що
реалізує державну політику у сфері охорони праці; { Абзац частини
статті 34 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5459-VI
( 5459-17 ) від 16.10.2012 }

трамваїв і тролейбусів - центральний орган виконавчої влади,
що реалізує державну політику у сфері транспорту; { Абзац
частини статті 34 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 5459-VI ( 5459-17 ) від 16.10.2012 }

перегонових і спортивних транспортних засобів - центральний
орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері
фізичної культури і спорту; { Абзац частини статті 34 із змінами,
внесеними згідно із Законом N 5459-VI ( 5459-17 ) від 16.10.2012 }

тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських,
дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської
техніки, інших механізмів - центральний орган виконавчої влади, що
реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в
агропромисловому комплексі. { Абзац частини статті 34 із змінами,
внесеними згідно із Законом N 5459-VI ( 5459-17 ) від 16.10.2012 }

Порядок здійснення відомчої реєстрації та ведення обліку
транспортних засобів ( 1032-2009-п, 8-2010-п, 164-2013-п )
визначається Кабінетом Міністрів України. Для ведення відомчого
обліку зареєстрованих транспортних засобів відповідними органами,
якими вони зареєстровані, створюються уніфіковані автоматизовані
електронно-облікові системи. Відомості відомчого обліку щодо
зазначених транспортних засобів є складовою частиною Єдиного
державного реєстру.
{ Частина восьма статті 34 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 5085-VI ( 5085-17 ) від 05.07.2012 }

Власники транспортних засобів та особи, які використовують їх
на законних підставах, зобов'язані зареєструвати (перереєструвати)
належні їм транспортні засоби протягом десяти діб після придбання,
митного оформлення, одержання транспортних засобів або виникнення
обставин, що потребують внесення змін до реєстраційних документів.

На транспортні засоби оформляються та видаються реєстраційні
документи, зразки яких затверджуються Кабінетом Міністрів України,
та закріплюються номерні знаки, які відповідають вимогам
стандартів. Закупівля за державні кошти бланків реєстраційних
документів та номерних знаків для транспортних засобів
здійснюється відповідно до вимог законодавства тими органами, на
які покладений обов'язок щодо їх реєстрації.

Єдині зразки державних номерних знаків та вимоги до них, у
тому числі тих, що виготовляються за індивідуальним замовленням,
встановлюються державними стандартами України.

Власники транспортних засобів, зареєстрованих у відповідних
підрозділах Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечують
безпеку дорожнього руху, у порядку, визначеному Кабінетом
Міністрів України, можуть замовити один додатковий комплект
номерних знаків, який виготовляється за їх індивідуальним
замовленням та відповідає вимогам стандартів.


{ Частину одинадцяту статті 34 виключено на підставі Закону
N 4555-VI ( 4555-17 ) від 20.03.2012 }


{ Стаття 34 в редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 -
зміни щодо державної реєстрації мопедів набирають чинності з
1 січня 2010 року; див. п.1 розділу II Закону N 586-VI ( 586-17 )
від 24.09.2008 }

стало легче?
 
кадата совсем давно мне расказывали как это делаетса, информация обобщенная
както надо идти в ХАДО с ТС там инжинеры делают чертежи всех узлов и агрегатов твоего ТС, для того чтобы сертифицировать ТС. только после того как получиш сертификат можна будед поставить на учет. но это в двух словах а так то - куча нервов беготни бумажек + бюрократия + надо будет там кучу бумаг на киев отправлять чтобы получить высновки, а потом тока дадут сертификат, и опять таки будут придираться ко всему к чему можна и низя... а еще будут краштест проводить :ги: ну это вобщем, полезного я сказал мало, но проще закосить под какойнить заводской мот, типа с ВТЫкса сделатьт шоат наподобии фурии, с драги бобра, с хусонга гв650 прострит какойнеть.... кактотак.... хотя... с трайками вроде проще их как трактор сертифицируют, или мотоблок :ги:.... погугли может шота найдеш
 
нет, ни *****, а ко всему этому нужно получить экспертную оценку по результатам проведенных испытаний и 1К грн тока за набить номер на раму...остальной порядок цифр можна угадать самому.
 
нуууу почти понятно что нихрена не понятно кто у нас в харькове этим занимается в гаи. или в институте? есть тот кто оформляет . ну отдел в гаи что-ли.Ато вложеш бабки а оформить хрен..
 
В кратце ситуация такая:
1) Нужны документы на привезенный и растаможенный мотор или счет-справка о покупке.
2) Раму нужно сертифицировать и получать разрешение - только в Киеве, в ХАДИ сертифицируют только трайки.
3) Имея все это ты в ГАИ оформишь "саморобний трнспорний заcіб"
Но есть ньюансы - это долго,дорого, ибо сертификаторщики всегда заставляют пару раз внести изменения - прикрыть себя, что они работали, и дорого естественно. Точно не скажу, ибо много неясного, с точностю "пол-ведра" 3000-5000 долларов (в зависимости от много)
 
нуууу почти понятно что нихрена не понятно кто у нас в харькове этим занимается в гаи. или в институте? есть тот кто оформляет . ну отдел в гаи что-ли.Ато вложеш бабки а оформить хрен..
нет, небыло и не предвидется, и оформляется это даже не в одном месте в Киеве а в ДП «ДержавтотрансНДІпроект», НДЦБДР и НДБСЕ "Сантодор". Не или а именно во всех перечисленных местах по очереди и не за одно посещение.
 
нет, небыло и не предвидется, и оформляется это даже не в одном месте в Киеве а в ДП «ДержавтотрансНДІпроект», НДЦБДР и НДБСЕ "Сантодор". Не или а именно во всех перечисленных местах по очереди и не за одно посещение.
Я как бы докопался по тому как пробовал оформить первый свой днеприк через хади там долго выносили мозг брали бабло но в итоге отказали. Далее нашёл знакомого который работает в
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

Как мне объяснили, что прежде чем чё то рамсить требуется составить чертежи будущего пепелаца. Чертежи можешь делать сам но утверждать будут они, когда всё будет ок они будут ждать от тебя готовое изделие которое они стандартизируют и выдадут бамажку на основе которой ты можешь *****вать в мрэо для прохождения ТО и далее получения ТП. вкратце так, по баблу называл смешные цены но как я понимаю этот товаришть явно может чего то ещё сам не знать так как он сказал в его практике такого заказа ещё не было. Короче говоря мрак и мрак в двойне по тому как все мы в курсе как работают чиновники.
 
Товарищ из Ахтырки оформлял переделку году в 2008-9, обошлось ему это до 1000 грн, ездил в Киев, взяток никто не брал, платил по квитанциям, потом ему пришёл сертификат на его мот почтой.... Могу скинуть его номер, но внятно он один хер не расскажет, всмысле мелкие подробности уже не помнит.
 
Товарищ из Ахтырки оформлял переделку году в 2008-9, обошлось ему это до 1000 грн, ездил в Киев, взяток никто не брал, платил по квитанциям, потом ему пришёл сертификат на его мот почтой.... Могу скинуть его номер, но внятно он один хер не расскажет, всмысле мелкие подробности уже не помнит.

Ключевое слово переделку, а здесь уточнили что с нуля хотят. Тут ведь ещё остались люди которые понимают что имея номерные узлы и агрегаты и не имея ничего подобного это две большие разницы?
 
Останнє редагування:
Какая проблема включить номерной узел, если на него есть паперы, или написать, что вилка от ЧЗ, даже если она с Харлея? Найти максимально похожий мот, взять его как запасной и оформить всё же как переделку?
 
ну щас старпост отредачили, а изначально в задачке спрашивалось шо будет если самому сварить раму из ничиго. Надеюсь понятно сколька бы было легальных Ры Адин если бы за штуку можно было бы любую безномерную раму за штуку зарегить как мепед карпаты или матацигл васход с переделками?
 
Тож слышал,что-то около 3000баксов будет стоить оформление. Но ничего конкретного сказать не могу.
 
Назад
Зверху Знизу