Фестиваль "Чарівний камертон"
І Всеукраїнський фестиваль-конкурс інструментального аматорського мистецтва дітей та молоді «Чарівний камертон» ім. Г. Хоткевича присвячений 125-річчю заснування НТУ «ХПI» 26–28 березня 2010 року.
Засновник фестивалю – Палац студентів НТУ «ХПI» під патронатом ректора НТУ «ХПI» Л. Л. Товажнянського Соорганiзатори фестивалю – ректорат та Первинна профспілкова організація студентів НТУ «ХПI».
Мета фестивалю: популяризація дитячої та молодіжної творчості, активізація творчого потенціалу підростаючого покоління, творчий обмін та зміцнення контактів між студентами різних вузів.
Завдання фестивалю: посилення творчого розвитку у естетичному та інтелектуальному вихованні дітей та студентської молоді.
Умови проведення фестивалю-конкурсу
Фестиваль проводиться за 2-ма номінаціями:
А) інструментальні ансамблі (ансамблі скрипалів, ансамблі бандуристів, ансамблі гітаристів та інші)
Б) самодіяльні оркестри (духові, народних інструментів, камерні)
Вікові категорії: молодша (до 13-ти років), середня (від 13 до 18 років), старша (від 18-ти до 25-років). Не допускається участь у конкурсному виступу керівника колективу (окрім диригента в ном. Б), використання звукопiдсилюючої апаратури.
До участі у фестивалі-конкурсі запрошуються:
Колективи палаців дитячої творчості, колективи музичних шкіл (окрім спеціалізованих),
колективи палаців студентів та художньої самодіяльності Вyзів (окрім Університетів мистецтв, культури, музично-педагогічних), незалежні аматорські колективи .
Учасники представляють два різнопланових твори загальною тривалістю до 10 хвилин. Виконання творів у супроводі концертмейстера.
Журі фестивалю: заслужені діячі культури та мистецтв, провідні представники інструментальних жанрів України.
Фінансові умови: всі витрати на проїзд, харчування здійснюються за рахунок учасників фестивалю або відряджуючої сторони.
Оргкомітет фестивалю забезпечує: проживання учасників фестивалю у студентському гуртожитку (безкоштовно), надання послуг концертмейстера (за бажанням). Харчування 3 разове (студентська столова) - 60 гр. в день з однієї особи за бажанням. Замовлення та оплата харчування здійснюється під час реєстрації. Ціна може змінюватись.
Нагороди фестивалю
Колективи-учасники отримують звання дипломанта, переможці отримують звання лауреата. Всі колективи нагороджуються дипломами та пам’ятними сувенірами. Кращі керівники колективів та концертмейстери будуть нагороджені дипломами. Учасники колективів-переможців будуть рекомендовані до вступу в НТУ «ХПI». Переможці беруть участь у гала-концерті, присвяченому закриттю фестивалю. Інформація про колективи, які отримали звання лауреатів буде опублікована в пресі.
Заявки на участь у фестивалі приймаються до 10 лютого 2010 року. Анкета–заявка повинна бути в друкованому вигляді. До анкети надається фото колективу 10х15. Копії дипломів та інших нагород. Лист-довідка відряджуючої організації (не обов’язково).
До заявки додається відеоматеріал (DVD). За результатами відбору колективи отримують запрошення Організаційний внесок за участь у фестивалі-конкурсі 50 гривень з однієї особи, перелік коштів (50% організаційного внеску) здійснюється після отримання запрошення на рахунок (№ рахунку надсилається разом з запрошенням).
Контактні телефони: 067 787 94 68, 093 743 17 89
Електронна адреса: charivniy-camerton@profkom-khpi.орг
Поштова адреса : 61024 м. Харків, вул. Пушкінська 79, Палац студентів НТУ «ХПI».
Закачати анкету можна тут:
profkom-khpi.орг/sites/default/files/Anketa.док
більше інформації тут: profkom-khpi.орг/charivniy-camerton
І Всеукраїнський фестиваль-конкурс інструментального аматорського мистецтва дітей та молоді «Чарівний камертон» ім. Г. Хоткевича
І Всеукраїнський фестиваль-конкурс інструментального аматорського мистецтва дітей та молоді «Чарівний камертон» ім. Г. Хоткевича присвячений 125-річчю заснування НТУ «ХПI» 26–28 березня 2010 року.
Засновник фестивалю – Палац студентів НТУ «ХПI» під патронатом ректора НТУ «ХПI» Л. Л. Товажнянського Соорганiзатори фестивалю – ректорат та Первинна профспілкова організація студентів НТУ «ХПI».
Мета фестивалю: популяризація дитячої та молодіжної творчості, активізація творчого потенціалу підростаючого покоління, творчий обмін та зміцнення контактів між студентами різних вузів.
Завдання фестивалю: посилення творчого розвитку у естетичному та інтелектуальному вихованні дітей та студентської молоді.
Умови проведення фестивалю-конкурсу
Фестиваль проводиться за 2-ма номінаціями:
А) інструментальні ансамблі (ансамблі скрипалів, ансамблі бандуристів, ансамблі гітаристів та інші)
Б) самодіяльні оркестри (духові, народних інструментів, камерні)
Вікові категорії: молодша (до 13-ти років), середня (від 13 до 18 років), старша (від 18-ти до 25-років). Не допускається участь у конкурсному виступу керівника колективу (окрім диригента в ном. Б), використання звукопiдсилюючої апаратури.
До участі у фестивалі-конкурсі запрошуються:
Колективи палаців дитячої творчості, колективи музичних шкіл (окрім спеціалізованих),
колективи палаців студентів та художньої самодіяльності Вyзів (окрім Університетів мистецтв, культури, музично-педагогічних), незалежні аматорські колективи .
Учасники представляють два різнопланових твори загальною тривалістю до 10 хвилин. Виконання творів у супроводі концертмейстера.
Журі фестивалю: заслужені діячі культури та мистецтв, провідні представники інструментальних жанрів України.
Фінансові умови: всі витрати на проїзд, харчування здійснюються за рахунок учасників фестивалю або відряджуючої сторони.
Оргкомітет фестивалю забезпечує: проживання учасників фестивалю у студентському гуртожитку (безкоштовно), надання послуг концертмейстера (за бажанням). Харчування 3 разове (студентська столова) - 60 гр. в день з однієї особи за бажанням. Замовлення та оплата харчування здійснюється під час реєстрації. Ціна може змінюватись.
Нагороди фестивалю
Колективи-учасники отримують звання дипломанта, переможці отримують звання лауреата. Всі колективи нагороджуються дипломами та пам’ятними сувенірами. Кращі керівники колективів та концертмейстери будуть нагороджені дипломами. Учасники колективів-переможців будуть рекомендовані до вступу в НТУ «ХПI». Переможці беруть участь у гала-концерті, присвяченому закриттю фестивалю. Інформація про колективи, які отримали звання лауреатів буде опублікована в пресі.
Заявки на участь у фестивалі приймаються до 10 лютого 2010 року. Анкета–заявка повинна бути в друкованому вигляді. До анкети надається фото колективу 10х15. Копії дипломів та інших нагород. Лист-довідка відряджуючої організації (не обов’язково).
До заявки додається відеоматеріал (DVD). За результатами відбору колективи отримують запрошення Організаційний внесок за участь у фестивалі-конкурсі 50 гривень з однієї особи, перелік коштів (50% організаційного внеску) здійснюється після отримання запрошення на рахунок (№ рахунку надсилається разом з запрошенням).
Контактні телефони: 067 787 94 68, 093 743 17 89
Електронна адреса: charivniy-camerton@profkom-khpi.орг
Поштова адреса : 61024 м. Харків, вул. Пушкінська 79, Палац студентів НТУ «ХПI».
Закачати анкету можна тут:
profkom-khpi.орг/sites/default/files/Anketa.док
більше інформації тут: profkom-khpi.орг/charivniy-camerton