Дзеркалля (мова спілкування в темі - українська).

До речі прохання до всіх трохи походити і полайкати, щоб накопичити рейтинг.
Ти поки що не плануєш повідомляти у групі? Бо люди б полайкали. І добре, що поки що небагато віршів, бо інакше найперші залишаться без рейтингу, до них можуть не дійти.
 
Але завжди є першовідкривачі, і зазвичай (якщо ідею не вкрадено потім), їм і приписують авторство.
А я оце думаю, як нам повезло, що Котляревський свого часу не сказав "та ну нафіг нам ця силаботоніка, це кацапський винахід. Не треба нам ніякої Енеїди, не наш це жанр, в нас є свої коломийки". І сиділи б зараз без власної літератури взагалі.
 
Ти поки що не плануєш повідомляти у групі? Бо люди б полайкали. І добре, що поки що небагато віршів, бо інакше найперші залишаться без рейтингу, до них можуть не дійти.
Та планувала, думала навіть ще вчора, але так засмутилась, що руки опустились (
 
Там поступово будуть інши функції, як от повний список авторів, сортування віршів по рейтингу (але для цього треба спочатку набрати якийсь рейтинг), окремий розділ з віршами-картинками, а також "витягування" рандомного віршика з торбинки.
А, ще буде виборка по хештегу. Теги вже зараз ставляться, але поки ніде в функціоналі не фігурують. Наразі присутній лише один популярний хештег - #вірші_війни
 
Купа людей вважають, що ці вірші вигадали росіяни.
Сподіваюсь, років через 10 ніхто не згадає ні про росію, ні про те шо вони там "вигадали". А жанр лишиться у нас і розквітне українським колоритом
 
Добра нам та кави! :кава:

OIG1.q.jpg
 
А я оце думаю, як нам повезло, що Котляревський свого часу не сказав "та ну нафіг нам ця силаботоніка, це кацапський винахід. Не треба нам ніякої Енеїди, не наш це жанр, в нас є свої коломийки". І сиділи б зараз без власної літератури взагалі.
Це трохи інша ситуація. Віршові розміри були створені давно, усі почали їх використовувати, на різних мовах, там важко визначити авторство. Хоча є приналежність країні, наприклад, хайку чи ті ж коломийки.
А тут ми і знаємо першого автора, і маємо не просто ідею, а чіткі правила. Крім того великий час ці вірші писалися виключно рос.
Теоретично, хайку міг бути винайдений не японцем, і розповсюджуватися іншими національностями, але оскільки він вперше написаний в Японії, японською мовою, і був поширений на тій території, то все одно вважався б японською поезією.
Так склалося з пиріжками, і тут вже нічого не поробиш, що приналежність буде рос, хоч участь у розвитку брав багато хто.
Якщо що, я не намагаюся когось у чомусь переконати, сказати, що це рос жанр, і давайте перестанемо ним писати, це просто мої міркування і мої відчуття.
Так само як українці спілкуються рос, і не мають наміру переходити, і нормально себе почувають. А я - не нормально. Так само і з віршами.
 
Сподіваюсь, років через 10 ніхто не згадає ні про росію, ні про те шо вони там "вигадали". А жанр лишиться у нас і розквітне українським колоритом
Варто було від початку забити на правила : наголоси, відсутність пунктуації, оце б точно віддалило до нас від усталеного жанру, і - у противагу - наблизило б до найперших пиріжків, коли основним правилом було відсутність правил :-)
До речі, не пізно це зробити :-) Хоча себе пересилити важко, коли вже звик до правил.
 
Це трохи інша ситуація. Віршові розміри були створені давно, усі почали їх використовувати, на різних мовах, там важко визначити авторство. Хоча є приналежність країні, наприклад, хайку чи ті ж коломийки.
Розміри, може і були, а от сам жанр "поема, написана в силаботонічній системі зрозумілою розмовною мовою" Котляревський спер у руських. В нас такого не було до нього. І тепер він вважається засновником української сучасної літератури, а ми маємо купу чудових творів.
Теоретично, хайку міг бути винайдений не японцем, і розповсюджуватися іншими національностями, але оскільки він вперше написаний в Японії, японською мовою, і був поширений на тій території, то все одно вважався б японською поезією.
Дуже рідко жанр визначається однім першим твором. Перший твір нічого не вартий, якщо ідея не була підхоплена і розвинута іншими авторами.
 
Варто було від початку забити на правила : наголоси, відсутність пунктуації, оце б точно віддалило до нас від усталеного жанру, і - у противагу - наблизило б до найперших пиріжків, коли основним правилом було відсутність правил :-)
До речі, не пізно це зробити :-) Хоча себе пересилити важко, коли вже звик до правил.
Я погоджусь з тим, що ми можемо спробувати відхилитись від стандартних правил, щоб дати пиріжкам можливість еволюціонувати в щось нове. Так само як хайку (чи хокку? плутаю їх) колись еволюціонували в пиріжки. І коли вони еволюціонують, це вже буде наш власний жанр. Але щоб це сталося, треба від чогось відштовхуватися, і в нашому випадку це саме пиріжки. Еволюція - річ поступова
 
Розміри, може і були, а от сам жанр "поема, написана в силаботонічній системі зрозумілою розмовною мовою" Котляревський спер у руських. В нас такого не було до нього. І тепер він вважається засновником української сучасної літератури, а ми маємо купу чудових творів.
Котляревський міг написати і в іншому жанрі, і теж був би засновник сучасної укрліт. Справа ж не в тому, в якому жанрі він писав. Різниця в тому, що ніхто не кричав, що це жанр, виключно російський. А про пиріжки є такий постулат.
 
лом б'є по макітрі
доля зла завжди
як піднявся вранці
шолом одягни

сонце
гра
Забула сказати, що мають бути рими до наданих слів :)

Поламалось в небі сонце,
Здохла чорная діра,
Хтось подумає, що сон це,
А воно уяви гра.

Лис
Ром
 
Котляревський міг написати і в іншому жанрі, і теж був би засновник сучасної укрліт.
В іншому жанрі писали і до Котляревського. От тільки жанри були геть інші. Котляревський вніс новаторство, почавши писати в легкій зрозумілій манері, і це мало успіх і дало поштовх для подальшого розвитку літератури. Але справа в тому, що таку манеру написання вигадав не він. Спочатку її почали впроваджувати російські автори, починаючи з Ломоносова з Тредіаковським, далі всякі Радіщеви, Деоржавіни і т.п. аж поки Пушкін не довів це все до апофеозу. Але початкова ідея писати
саме так народилась до Пушкіна, і Котляревський її успішно поцупив. І молодець. Впровадив новий перспективний жанр в україномовному просторі. Так само як ми зараз впроваджуємо в україномовному просторі новий перспективний жанр мережевої поезії. Бо культура розвивається, і треба йти з нею в ногу. А якщо відмовлятись від нових трендів тільки тому, що їх колись торкались кацапи, то ми так і лишимось на узбіччі. Виходить що клята кацапня заважає нам розвиватись навіть після розриву (

Різниця в тому, що ніхто не кричав, що це жанр, виключно російський. А про пиріжки є такий постулат.
Звідки ти можеш знати, хто що кричав двісті років тому.
 
ви як бажаєте панове
а я до кухні вже біжу
картоплю смачну та рум'яну
смажУ!
:D
 
В іншому жанрі писали і до Котляревського. От тільки жанри були геть інші. Котляревський вніс новаторство, почавши писати в легкій зрозумілій манері, і це мало успіх і дало поштовх для подальшого розвитку літератури. Але справа в тому, що таку манеру написання вигадав не він. Спочатку її почали впроваджувати російські автори, починаючи з Ломоносова з Тредіаковським, далі всякі Радіщеви, Деоржавіни і т.п. аж поки Пушкін не довів це все до апофеозу. Але початкова ідея писати
саме так народилась до Пушкіна, і Котляревський її успішно поцупив. І молодець. Впровадив новий перспективний жанр в україномовному просторі. Так само як ми зараз впроваджуємо в україномовному просторі новий перспективний жанр мережевої поезії. Бо культура розвивається, і треба йти з нею в ногу. А якщо відмовлятись від нових трендів тільки тому, що їх колись торкались кацапи, то ми так і лишимось на узбіччі. Виходить що клята кацапня заважає нам розвиватись навіть після розриву (
Ок, будемо вважати, що ти мене майже переконала :-) Для мене ті часи і зараз - це все-таки є різниця, але сперечатися мені набридло )) Та хочу зазначити, що якби українські пиріжки (а також інших народів), з'явилися до цієї війни, то відношення було б інше. Зараз це просто вийшла в пику росіянам.
 
Останнє редагування:
Назад
Зверху Знизу