- 🟡 01:57 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
- #1
Бюджет 2007 - г@вно
Вот от сюда Посилання видалено
25.09.2006 15:15
Комітет з питань соціальної політики та праці схвалив зауваження та пропозиції до проекту закону про Державний бюджет України на 2007 рік
(Інформаційне управління)
Члени Комітету зауважили, що пунктом 1 Пропозицій до Основних напрямів бюджетної політики на 2007 рік, затверджених постановою Верховної Ради України 27 липня 2006 року визначено, що проект Державного бюджету України на 2007 рік має бути сформований з урахуванням недопущення скорочення соціальних видатків. Водночас, ціла низка положень проекту закону про Державний бюджет України на 2007 рік спрямована на зниження соціальних гарантій громадян ст.60 (стосовно встановлення обмеження на виплату різних видів допомоги при народженні дитини, по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку), ст.76 (зокрема стосовно пунктів 37, 38, 39, 40, 41, 49, 50, 51 та інших, нормами яких зменшується розмір соціальних гарантій, встановлених законом), ст.109 (стосовно невиплати пенсій працюючим особам, яким достроково призначена пенсія за віком), ст.116 (стосовно встановлення обмеження на розмір пенсії працюючим пенсіонерам), ст.140 (стосовно обмеження строку перебування на лікарняному, впродовж якого виплачується допомога по тимчасовій непрацездатності).
Комітет зазначив, що норми цих статей проекту суперечать статті 22 Конституції України, відповідно до якої "при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод".
Члени Комітету звернули увагу на те, що проект закону про Державний бюджет України на 2007 рік сформований на базі штучно занижених розмірів основних державних соціальних стандартів, зокрема, прожиткового мінімуму, мінімальної заробітної плати та державних соціальних допомог. Як і в попередні роки, розміри державних соціальних гарантій не відповідають рівню встановленому Конституцією України та ст.17 Закону України "Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії", якою визначено, що "основні державні соціальні гарантії, які є основним джерелом існування, не можуть бути нижчими від прожиткового мінімуму, встановленого законом".
У статті 60 законопроекту пропонується збільшити у порівнянні з минулим роком лише на 11 грн. (121 грн.) рівень забезпечення прожиткового мінімуму для працездатних осіб та на 15,5 грн. (170,5 грн.) для непрацездатних, що не відповідає межі бідності, яка становила за даними першого півріччя 2005 року 341 грн. та межі злиденності - 255, 5 грн.(дані Інституту демографії та соціальних досліджень АН України).
Члени Комітету не погодились із запропонованим в проекті обмеженням щодо отримання одноразової допомоги при народженні дитини в 8500 грн.
Комітет звернув увагу на те, що пунктом 13 Пропозицій до бюджетної резолюції визначено упорядкування пільг, гарантій, умов матеріально-технічного забезпечення діяльності керівних працівників органів державної влади та внесення пропозицій стосовно змін до відповідних законодавчих актів.
Водночас, у проекті:
- відмінено низку гарантій усім категоріям державних службовців, а не лише керівним працівникам органів державної влади. Реалізація відповідних норм проекту призведе до зниження престижності праці в органах державної служби, невідповідності матеріального винагородження праці державних службовців обсягам, складності та інтенсивності такої праці, відтоку кваліфікованих кадрів з державної служби, що, в підсумку, негативно позначиться на діяльності системи державної влади загалом;
- відповідні зміни до відповідних законодавчих актів не внесені. Розробники проекту обмежились традиційним способом призупиненням на 2007 рік низки відповідних положень відповідних актів законодавства, що встановлюють відповідні гарантії.
Члени Комітету також зазначили, що в проекті Держбюджету на 2007 рік не передбачено фінансування на продовження запровадження в наступному році Єдиної тарифної сітки в оплаті праці працівників окремих галузей бюджетної сфери. Уряд не надав жодних розрахунків щодо термінів та необхідних обсягів фінансування її запровадження в повному обсязі чи хоча б наступного етапу у 2007 році.
Комітет звернув увагу на те, що положення законопроекту, якими пропонується наділити Кабінет Міністрів повноваженнями щодо встановлення розмірів і порядку здійснення соціальних виплат (ст. 65, 110, 111, 114 та ін.) суперечать правовому статусу цього органу, який у своїй діяльності має керуватись Конституцією та законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України (стаття 113 Конституції України).
Пропоновані зміни, на думку членів Комітету, суперечать конституційним вимогам, закріпленим статтями 3, 6, 8, 19, 21, 150, а також ряду рішень Конституційного Суду України.
Висловлені зауваження та пропозиції Комітет надіслав до Комітету з питань бюджету для врахування під час доопрацювання законопроекту
Вот от сюда Посилання видалено
25.09.2006 15:15
Комітет з питань соціальної політики та праці схвалив зауваження та пропозиції до проекту закону про Державний бюджет України на 2007 рік
(Інформаційне управління)
Члени Комітету зауважили, що пунктом 1 Пропозицій до Основних напрямів бюджетної політики на 2007 рік, затверджених постановою Верховної Ради України 27 липня 2006 року визначено, що проект Державного бюджету України на 2007 рік має бути сформований з урахуванням недопущення скорочення соціальних видатків. Водночас, ціла низка положень проекту закону про Державний бюджет України на 2007 рік спрямована на зниження соціальних гарантій громадян ст.60 (стосовно встановлення обмеження на виплату різних видів допомоги при народженні дитини, по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку), ст.76 (зокрема стосовно пунктів 37, 38, 39, 40, 41, 49, 50, 51 та інших, нормами яких зменшується розмір соціальних гарантій, встановлених законом), ст.109 (стосовно невиплати пенсій працюючим особам, яким достроково призначена пенсія за віком), ст.116 (стосовно встановлення обмеження на розмір пенсії працюючим пенсіонерам), ст.140 (стосовно обмеження строку перебування на лікарняному, впродовж якого виплачується допомога по тимчасовій непрацездатності).
Комітет зазначив, що норми цих статей проекту суперечать статті 22 Конституції України, відповідно до якої "при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод".
Члени Комітету звернули увагу на те, що проект закону про Державний бюджет України на 2007 рік сформований на базі штучно занижених розмірів основних державних соціальних стандартів, зокрема, прожиткового мінімуму, мінімальної заробітної плати та державних соціальних допомог. Як і в попередні роки, розміри державних соціальних гарантій не відповідають рівню встановленому Конституцією України та ст.17 Закону України "Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії", якою визначено, що "основні державні соціальні гарантії, які є основним джерелом існування, не можуть бути нижчими від прожиткового мінімуму, встановленого законом".
У статті 60 законопроекту пропонується збільшити у порівнянні з минулим роком лише на 11 грн. (121 грн.) рівень забезпечення прожиткового мінімуму для працездатних осіб та на 15,5 грн. (170,5 грн.) для непрацездатних, що не відповідає межі бідності, яка становила за даними першого півріччя 2005 року 341 грн. та межі злиденності - 255, 5 грн.(дані Інституту демографії та соціальних досліджень АН України).
Члени Комітету не погодились із запропонованим в проекті обмеженням щодо отримання одноразової допомоги при народженні дитини в 8500 грн.
Комітет звернув увагу на те, що пунктом 13 Пропозицій до бюджетної резолюції визначено упорядкування пільг, гарантій, умов матеріально-технічного забезпечення діяльності керівних працівників органів державної влади та внесення пропозицій стосовно змін до відповідних законодавчих актів.
Водночас, у проекті:
- відмінено низку гарантій усім категоріям державних службовців, а не лише керівним працівникам органів державної влади. Реалізація відповідних норм проекту призведе до зниження престижності праці в органах державної служби, невідповідності матеріального винагородження праці державних службовців обсягам, складності та інтенсивності такої праці, відтоку кваліфікованих кадрів з державної служби, що, в підсумку, негативно позначиться на діяльності системи державної влади загалом;
- відповідні зміни до відповідних законодавчих актів не внесені. Розробники проекту обмежились традиційним способом призупиненням на 2007 рік низки відповідних положень відповідних актів законодавства, що встановлюють відповідні гарантії.
Члени Комітету також зазначили, що в проекті Держбюджету на 2007 рік не передбачено фінансування на продовження запровадження в наступному році Єдиної тарифної сітки в оплаті праці працівників окремих галузей бюджетної сфери. Уряд не надав жодних розрахунків щодо термінів та необхідних обсягів фінансування її запровадження в повному обсязі чи хоча б наступного етапу у 2007 році.
Комітет звернув увагу на те, що положення законопроекту, якими пропонується наділити Кабінет Міністрів повноваженнями щодо встановлення розмірів і порядку здійснення соціальних виплат (ст. 65, 110, 111, 114 та ін.) суперечать правовому статусу цього органу, який у своїй діяльності має керуватись Конституцією та законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України (стаття 113 Конституції України).
Пропоновані зміни, на думку членів Комітету, суперечать конституційним вимогам, закріпленим статтями 3, 6, 8, 19, 21, 150, а також ряду рішень Конституційного Суду України.
Висловлені зауваження та пропозиції Комітет надіслав до Комітету з питань бюджету для врахування під час доопрацювання законопроекту