Компанію Фрунзе-авто цікавлять тільки продажі, гарантійні випадки їм не цікаві. Намагаються взяти гроші за «діагностики» авто з яким виникли проблеми після покупки та яке знаходиться на гарантії. Якщо вам цікаво напротязі 9 місяців після покупки авто більше 11 разів бути у сервісі, тоді вам саме до них))
1. Будьте готові, що спеціаліст по гарантії Варава Ярослав:
Після спілкування з ним, з’ясувалось, що:
1. Будьте готові, що спеціаліст по гарантії Варава Ярослав:
- не буде вносити в бази ваші заяви про проблеми з авто;
- буде з вас вимагати (іншого слова я не підберу) гроші за діагностику автомобіля, якому ще немає 1 року з моменту покупки, котрий знаходиться на гарантії. При тому що ця «діагностика» нічого не виявила;
- потім скаже, їдьте до іншого дилера бо ми не в силах вам допомогти))) ;
- зовсім перестане з вами спілкуватися і доведеться йти до керівника автоцентру.
Після спілкування з ним, з’ясувалось, що:
- те що письмові заяви не приймаються, це нормально;
- те що мої прибуття на сервіс ніяк не реєструвалися, це також нормально;
- те що з мене вимагають гроші за діагностику автомобіля на гарантії, це нормально, адже ж вони дослівно «Коммерческая организация и мои сотрудники тратят своё время, которое должно быть оплачено»;
- а також послав мене до іншого дилера. Тобто дилер, в котрого я купив авто, не може, а точніше «НЕ ХОЧЕ» виявити причину та посилає вас до іншого автоцентру.
- Було зроблено чотири дзвінка 16, 22, 29 червня та 13 липня, після кожного мені обіцяли «напротязі трьох робочих днів з вами зв’яжеться керівництво»;
- Було надіслано письмову скаргу 6 липня, через форму зворотнього зв’язку на офіційному сайті «Хюндай Мотор Україна»;
- Зробивши останній дзвінок я почув лише фрази: «Ваші заяви є, але ми не можемо знати їх результат, ми лише передаємо їх керівництву.», «Чому ви не отримуєте відповідь ми не знаємо, у нас немає зв’язку з керівництвом.»;
- Але остання фраза дала мені зрозуміти, що спілкування з дистриб’ютором таке ж безглузде, як і з дилером: «Ви можете написати фізичного листа зі скаргою». Напевно наступний раз мені запропонують надіслати їм листа поштовим голубом))).