Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Автосалон Hyundai Фрунзе-авто та дистриб'ютор Хюндай Мотор Україна

  • Автор теми Автор теми vlad6428
  • Дата створення Дата створення
Статус: Офлайн
Реєстрація: 01.04.2013
Повідом.: 56
Компанію Фрунзе-авто цікавлять тільки продажі, гарантійні випадки їм не цікаві. Намагаються взяти гроші за «діагностики» авто з яким виникли проблеми після покупки та яке знаходиться на гарантії. Якщо вам цікаво напротязі 9 місяців після покупки авто більше 11 разів бути у сервісі, тоді вам саме до них))

1. Будьте готові, що спеціаліст по гарантії Варава Ярослав:
  • не буде вносити в бази ваші заяви про проблеми з авто;
  • буде з вас вимагати (іншого слова я не підберу) гроші за діагностику автомобіля, якому ще немає 1 року з моменту покупки, котрий знаходиться на гарантії. При тому що ця «діагностика» нічого не виявила;
  • потім скаже, їдьте до іншого дилера бо ми не в силах вам допомогти))) ;
  • зовсім перестане з вами спілкуватися і доведеться йти до керівника автоцентру.
2. Керівник автоцентру Олександр Бікетов буде повністю на стороні свого співробітника. Також буде вимагати з вас кошти за діагностику і казати «Мы коммерческая организация», забувши що Фрунзе-авто є офіційним представником дистриб’ютора Хюндай Мотор Україна. Саме через його фразу: «Можете писать сколько угодно отзывов в интернете» ви і читаєте цей відгук.
Після спілкування з ним, з’ясувалось, що:
  • те що письмові заяви не приймаються, це нормально;
  • те що мої прибуття на сервіс ніяк не реєструвалися, це також нормально;
  • те що з мене вимагають гроші за діагностику автомобіля на гарантії, це нормально, адже ж вони дослівно «Коммерческая организация и мои сотрудники тратят своё время, которое должно быть оплачено»;
  • а також послав мене до іншого дилера. Тобто дилер, в котрого я купив авто, не може, а точніше «НЕ ХОЧЕ» виявити причину та посилає вас до іншого автоцентру.
3. Я зрозумів, що спілкування з представниками дилера «Фрунзе-авто» безглузде та звернувся зі скаргою до дистриб’ютора «Хюндай Мотор Україна» за номером 0 800 507 555.
  • Було зроблено чотири дзвінка 16, 22, 29 червня та 13 липня, після кожного мені обіцяли «напротязі трьох робочих днів з вами зв’яжеться керівництво»;
  • Було надіслано письмову скаргу 6 липня, через форму зворотнього зв’язку на офіційному сайті «Хюндай Мотор Україна»;
  • Зробивши останній дзвінок я почув лише фрази: «Ваші заяви є, але ми не можемо знати їх результат, ми лише передаємо їх керівництву.», «Чому ви не отримуєте відповідь ми не знаємо, у нас немає зв’язку з керівництвом.»;
  • Але остання фраза дала мені зрозуміти, що спілкування з дистриб’ютором таке ж безглузде, як і з дилером: «Ви можете написати фізичного листа зі скаргою». Напевно наступний раз мені запропонують надіслати їм листа поштовим голубом))).
4. Отже висновок, майже за 2 місяці безглуздих скарг, я зрозумів, що не лише дилера «Фрунзе-авто», а також компанію «Хюндай Мотор Україна» цікавлять лише продажі авто. Якщо з вашим авто, котре офіційно в них куплене та знаходиться на гарантії почнуться проблеми, не чекайте від них допомоги. З вас будуть вимагати гроші, посилати до іншого дилера, а поскаржитись ви нікому не зможете. За номером 0 800 507 555 офіційного представника Концерну Hyundai в Україні , компанії «Хюндай Мотор Україна» вам скажуть, що у них немає зв’язку з керівництвом та доля ваших звернень/скарг невідома.
 
Ось невелике відео лише тих проблем, які я зняв на телефон.

 
интересно, все новые современные хундаи так скрепят?

както ехал на последней елантре, не скрепела, но шумная как как будто днища нет
З приводу те що вони шумні, так є таке, підтверджую.

А от з приводу скрипу, мені така попалась 🤷‍♂️. Скрип та дрибіжання пластикових деталей, кріплень у салоні (що також було) не беремо до уваги, це для хюндай «нормальне» явище, навіть так сказано в сервісній книжці.

Але тут сам факт в повному пофігізмі та небажанні вирішувати проблему офіційним представникам та самій компанії Хюндай в Україні.
 
А Вы тест-драйв прошли?
 
купили это авто после тест-драйва на нем? при тест-драйве все было нормально?
 
купили это авто после тест-драйва на нем? при тест-драйве все было нормально?
Тест-драйв проводиться на спеціальних авто для тест-драйву, а не на тому котре купляєш. І на той момент у Харкові зовсім не було машин в автосалоні навіть подивитися, тільки під замовлення. Цю модель в живу я дивився в Полтаві, а замовив у Харкові.
З моїм авто було все нормально рівно 2 тижні і потім почалися проблеми.
 
много панелей скрипят? может автоскрип поможет?
да, это полный мрак что новое авто так быстро превращается в непонятно что и работа автосалоан мрак
Антисрип тут не допоможе, про панелі та усілякі пластикові елементи салону я вже не буду подробиці писати. Вони також торохтіли та видавали різні звуки, але для такого класу авто можна сказати це норма 🤷

Машина можна сказати розкручувалась на ходу. При тому, що експлуатувалась лише по місту, по рівним асфальтованим дорогам. Але навіть якби я їздив постійно по нерівностям, вона не повинна видавати такі звуки.

Те що на відео:
- болт кріплення якогось залізного елементу під торпедою;
- скрип в районі рульової рейки;
- скрип стойки між передньою та задньої дверима;
- скрип багажника, ляда просто жила своїм життям, постійно потрібно було здвигати скобу багажника, щоб вона не скрипіла та не бовталася.
- та ще багато чого, що я просто не зняв на відео.
 
Я бы написал письмо в Корею.Или где там у них главный офис.Прикрепить видео.Написать что не выполняются гарантийные обязательства.
 
Я бы написал письмо в Корею.Или где там у них главный офис.Прикрепить видео.Написать что не выполняются гарантийные обязательства.
Авто вже продав. Але таке в планах є, дякую за підказку.
 
Назад
Зверху Знизу