advokat osinskiy
Привіт!
Статус:
Offline
Реєстрація: 23.08.2011
Повідом.: 15
Реєстрація: 23.08.2011
Повідом.: 15
Адвокатская кабала
05 липня 2012 року був прийнятий Закон України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» (далі Закон).
Прийняття вказаного Закону є безумовно величезним кроком, а ось вже вперед чи то назад - вирішуйте самі.
Законом передбачено створення Національної асоціації адвокатів України (НААУ), яка є недержавною некомерційною професійною організацією, яка об’єднує всіх адвокатів України та утворюється з метою забезпечення реалізації завдань адвокатського самоврядування.
Але Закон безальтернативно встановив: з моменту державної реєстрації Національної асоціації адвокатів України її членами стають всі особи, які мають свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю.
Всі адвокати України автоматично стали членами новоутвореної організації.
Чи відповідає Закон України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» ст. 36 Конституції України та міжнародним зобов’язанням нашої держави?
Відповідно до статті 36 Конституції України громадяни України мають право на свободу об'єднання у громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод, ніхто не може бути примушений до вступу в будь-яке об'єднання громадян.
Саме про право, а не про обов’язок об’єднання з іншими особами для захисту своїх інтересів зазначено у Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року та у Міжнародному пакті про громадянські і політичні права 1966 року.
Статус адвоката тягне беззаперечний обов’язок на сплату щорічних внесків на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування, розмір яких відповідно до п. 6 ч. 4 ст. 55 Закону встановлюється Радою адвокатів України, якщо з’їздом адвокатів України прийнято рішення про сплату щорічних внесків адвокатів на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування та визначено напрями їх використання.
Згідно Закону невиконання рішення органу адвокатського самоврядування є дисциплінарним проступком, вчинення якого передбачає накладення таких видів стягнення - як зупинення права на заняття адвокатською діяльністю або позбавлення права на заняття адвокатською діяльністю.
Всі адвокати України тепер зобов’язані сплачувати щорічні внески.
Несплата внесків, може бути розцінена як невиконання рішення органу адвокатського самоврядування, та мати наслідком припинення права на зайняття адвокатською діяльністю або позбавлення права на заняття адвокатською діяльністю.
Отже, із прийняттям нового Закону органи адвокатського самоврядування однозначно стануть більш дієвими, проте така дієвість буде проявлятися виключно в отриманні грошових внесків.
Закон обмежує незалежність адвокатів та перетворює адвокатське самоврядування на сферу поборів, закріплених законодавчо.
Шляхом прийняття нового Закону, органи адвокатського самоврядування перетворюються на прибуткову організацію.
На сьогоднішній день, відповідно до даних з сайту Національної асоціації адвокатів України (
Нескладні підрахунки дають змогу уявити наскільки можуть бути вигідні членські внески.
Так Радою адвокатів регіону (Харківська область) було повідомлено, що внесок за рік становить 1147 гривень.
39000 адвокатів України х 1147 гривень = 44 733 000 гривень!!!
На території Харківської області зареєстровано близько 1800 адвокатів.
1800 адвокатів Харківської області х 1147 гривень = 2 064 600 гривень!!!
Ці кошти повинні бути направлені на фінансове забезпечення органів адвокатського самоврядування.
Відповідно до ст. 44 Закону України «По адвокатуру та адвокатську діяльність» завданнями адвокатського самоврядування є:
1) забезпечення незалежності адвокатів, захист від втручання у здійснення адвокатської діяльності;
2) підтримання високого професійного рівня адвокатів;
3) утворення та забезпечення діяльності кваліфікаційно-дисциплінарних комісій адвокатури;
4) створення сприятливих умов для здійснення адвокатської діяльності;
5) забезпечення відкритості інформації про адвокатуру та адвокатську діяльність;
6) забезпечення ведення Єдиного реєстру адвокатів України;
7) участь у формуванні Вищої ради юстиції у порядку, визначеному законом.
Ч. 3 ст. 58 Закону встановлює розмір щорічних внесків адвокатів на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування визначається з урахуванням потреби покриття витрат на забезпечення діяльності рад адвокатів регіонів, Ради адвокатів України, Вищої ревізійної комісії адвокатури та ведення Єдиного реєстру адвокатів України.
Незрозуміло який саме пункт ст. 44 та ч. 3 ст. 58 Закону потребує таких величезних витрат, і це ще без інших надходжень передбачених ч. 1 ст. 58 Закону.
Звертаю увагу, що на сайті НААУ (
Прошу Вашої підтримки стосовно викладеного питання.
Як не ми - то хто? Разом ми не переможні!
Адвокатам України
та всім небайдужим
та всім небайдужим
Адвокатська «камбала» (кабала)
(смачне м'ясо адвоката)
(смачне м'ясо адвоката)
«…Камбала - морська риба родини камбалові.
Камбала є предметом промислу заради смачного м'яса.
Біологи з'ясували, що в основі її плавників є залози, що виділяють слизисту речовину, що відлякує хижаків, у тому числі і акул…»
Камбала є предметом промислу заради смачного м'яса.
Біологи з'ясували, що в основі її плавників є залози, що виділяють слизисту речовину, що відлякує хижаків, у тому числі і акул…»
05 липня 2012 року був прийнятий Закон України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» (далі Закон).
Прийняття вказаного Закону є безумовно величезним кроком, а ось вже вперед чи то назад - вирішуйте самі.
Законом передбачено створення Національної асоціації адвокатів України (НААУ), яка є недержавною некомерційною професійною організацією, яка об’єднує всіх адвокатів України та утворюється з метою забезпечення реалізації завдань адвокатського самоврядування.
Але Закон безальтернативно встановив: з моменту державної реєстрації Національної асоціації адвокатів України її членами стають всі особи, які мають свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю.
Всі адвокати України автоматично стали членами новоутвореної організації.
Чи відповідає Закон України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» ст. 36 Конституції України та міжнародним зобов’язанням нашої держави?
Відповідно до статті 36 Конституції України громадяни України мають право на свободу об'єднання у громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод, ніхто не може бути примушений до вступу в будь-яке об'єднання громадян.
Саме про право, а не про обов’язок об’єднання з іншими особами для захисту своїх інтересів зазначено у Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року та у Міжнародному пакті про громадянські і політичні права 1966 року.
Статус адвоката тягне беззаперечний обов’язок на сплату щорічних внесків на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування, розмір яких відповідно до п. 6 ч. 4 ст. 55 Закону встановлюється Радою адвокатів України, якщо з’їздом адвокатів України прийнято рішення про сплату щорічних внесків адвокатів на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування та визначено напрями їх використання.
Згідно Закону невиконання рішення органу адвокатського самоврядування є дисциплінарним проступком, вчинення якого передбачає накладення таких видів стягнення - як зупинення права на заняття адвокатською діяльністю або позбавлення права на заняття адвокатською діяльністю.
Всі адвокати України тепер зобов’язані сплачувати щорічні внески.
Несплата внесків, може бути розцінена як невиконання рішення органу адвокатського самоврядування, та мати наслідком припинення права на зайняття адвокатською діяльністю або позбавлення права на заняття адвокатською діяльністю.
Отже, із прийняттям нового Закону органи адвокатського самоврядування однозначно стануть більш дієвими, проте така дієвість буде проявлятися виключно в отриманні грошових внесків.
Закон обмежує незалежність адвокатів та перетворює адвокатське самоврядування на сферу поборів, закріплених законодавчо.
Шляхом прийняття нового Закону, органи адвокатського самоврядування перетворюються на прибуткову організацію.
На сьогоднішній день, відповідно до даних з сайту Національної асоціації адвокатів України (
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
), зареєстровано близько 39 000 адвокатів України. Нескладні підрахунки дають змогу уявити наскільки можуть бути вигідні членські внески.
Так Радою адвокатів регіону (Харківська область) було повідомлено, що внесок за рік становить 1147 гривень.
39000 адвокатів України х 1147 гривень = 44 733 000 гривень!!!
На території Харківської області зареєстровано близько 1800 адвокатів.
1800 адвокатів Харківської області х 1147 гривень = 2 064 600 гривень!!!
Ці кошти повинні бути направлені на фінансове забезпечення органів адвокатського самоврядування.
Відповідно до ст. 44 Закону України «По адвокатуру та адвокатську діяльність» завданнями адвокатського самоврядування є:
1) забезпечення незалежності адвокатів, захист від втручання у здійснення адвокатської діяльності;
2) підтримання високого професійного рівня адвокатів;
3) утворення та забезпечення діяльності кваліфікаційно-дисциплінарних комісій адвокатури;
4) створення сприятливих умов для здійснення адвокатської діяльності;
5) забезпечення відкритості інформації про адвокатуру та адвокатську діяльність;
6) забезпечення ведення Єдиного реєстру адвокатів України;
7) участь у формуванні Вищої ради юстиції у порядку, визначеному законом.
Ч. 3 ст. 58 Закону встановлює розмір щорічних внесків адвокатів на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування визначається з урахуванням потреби покриття витрат на забезпечення діяльності рад адвокатів регіонів, Ради адвокатів України, Вищої ревізійної комісії адвокатури та ведення Єдиного реєстру адвокатів України.
Незрозуміло який саме пункт ст. 44 та ч. 3 ст. 58 Закону потребує таких величезних витрат, і це ще без інших надходжень передбачених ч. 1 ст. 58 Закону.
Звертаю увагу, що на сайті НААУ (
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
) та (
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
) відсутня інформація про щорічні внески та про наявність рішення з’їзду адвокатів України про сплату щорічних внесків адвокатів на забезпечення реалізації адвокатського самоврядування та не визначено напрями їх використання, як передбачено п. 6 ч. 4 ст. 55 Закону.Прошу Вашої підтримки стосовно викладеного питання.
Як не ми - то хто? Разом ми не переможні!
Вкладення
Останнє редагування: