Изменился закон о защите прав потребителей.

Статус: Offline
Реєстрація: 04.11.2005
Повідом.: 521
Изменился закон о защите прав потребителей.

Здраствуй ж.... новый год :)

По новому закону теперь уже нельзя отказаться от ремонта :(

Разве что в течении 14 дней не смогут отремонтировать :)

Так что похоже лафа закончилась.

Кстати никто самого закона еще не видел?
а то до меня только слухи лошли :(
 
Типа 14 дней после покупки - возврат денег возможен. После 14 дней - только ремонт даже без обмена???
 
dimas сказав(ла):
Типа 14 дней после покупки - возврат денег возможен. После 14 дней - только ремонт даже без обмена???

не там три случая
нашел это было изменения, блин вобше перекроили
нафига спрашивается номера статей менять надо было
теперь любимая 14 стала 8 :)
определения обычного и существенного недостатков ниже

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків
споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків
, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар


Стаття 1.

15) недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем);

12) істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором; )


.
 
Останнє редагування:
а где написано сколько может длится гарантийный ремонт?
 
Ёжик, так а что - просто переставили статьи???
 
Arty сказав(ла):
что это и кто это будет определять?.. вот вопрос

Традиционно - институт судебной экспертизы на Лермонтовской. :)
 
Не-е, народ... Что-то мы с вами недопонимаем... Можно обратиться в ремонт, получить гарантийное обслуживание и тэдэ, но: за обменом обращаться только в магазин, минуя СЦ, и только в течении 14 дней. Отказаться от ремонта тоже будет низзя. Вроде так.
Впрочем, если есть среди нас юристы - хотелось бы услышать их комментарии.
Жду с нетерпением.
 
Назад
Зверху Знизу